Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hei måtte bare legge ut en av mine kunstverk.

Er egentlig veldig fornøyd men synes det mangler noe, kanskje highlights av rød eller hvitt. Kom gjerne med synspunkter.

Har planlagt neste, det blir Jericho av Giger. Hvem er rette man/dame til å gjøre det? Det er jo veldig detaljert så her må tattooøren ha tunga i rett munn.

Betaler gjerne litt ekstra for å få et kunstverk uten like.

 

For de som ikke vet hvilket bilde det er,så........

9656847[/snapback]

 

Når det kommer til gigermotiver er det vel let's buzz som blir annbefalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei måtte bare legge ut en av mine kunstverk.

Er egentlig veldig fornøyd men synes det mangler noe, kanskje highlights av rød eller hvitt. Kom gjerne med synspunkter.

Har planlagt neste, det blir Jericho av Giger. Hvem er rette man/dame til å gjøre det? Det er jo veldig detaljert så her må tattooøren ha tunga i rett munn.

Betaler gjerne litt ekstra for å få et kunstverk uten like.

 

For de som ikke vet hvilket bilde det er,så........

9656847[/snapback]

 

Når det kommer til gigermotiver er det vel let's buzz som blir annbefalt.

9657469[/snapback]

 

Ja vet, men stor tattis over flere dager i Bergen når jeg er på østlandet.......

Hmmm........

Skulle helst vært noen på på denne sia av fjella.

Lenke til kommentar

Om man finner en tatovering fin eller stygg eller whatever er fullstendig subjektivt, men jeg har en sterk mistanke om at den godeste Barone kanskje skriver dette fordi vi slaktet hans ideer til tatoveringer en del. Eller kanskje han er sjalu. (Jeg personlig syntes tatoveringene til psilocybe er helt fantastisk vakre. :love: )

Lenke til kommentar

det starter jeg på ryggen i morgen ( har dessverre ikke bilde av tattoen her), men

 

det skal være en bass og gitar i kryss på toppen , med flamer og vinger (ja flamer og vinger er harry, jeg vet) så skal det stå "Rock 'N Roll" over, "All Around" under..

Så skal jeg ha en jord klode som 4 personer fra rockens historie skal stå og holde (vet ikke hvem enda) så skal det stå "The World" under jorda...

Lenke til kommentar

Om Miami Ink blir bedre etter hvert? Er i sesong 2 nå, og det er jo bare det samme om og om igjen. For all del, det er jo en underholdene serie. Men jeg er dritt lei av folk som kommer inn for å ta en alv/hjerte/kors/koi fisk/blomster etc. pga noen i livet deres som døde/dama slo opp/sykdom bla bla bla sentimentalsk piss. Og bruker 2-3 timer på å bestemme designet.

 

Finnes det ingen som bare vil ta en skikkelig spennende og innviklet tattovering bare fordi den er jævlig fet og orginal?

 

Edit: 2-3 timer? 10-60 min mener jeg.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Om Miami Ink blir bedre etter hvert? Er i sesong 2 nå, og det er jo bare det samme om og om igjen. For all del, det er jo en underholdene serie. Men jeg er dritt lei av folk som kommer inn for å ta en alv/hjerte/kors/oriental etc. pga noen i livet deres som døde/dama slo opp/sykdom bla bla bla sentimentalsk piss. Og bruker 2-3 timer på å bestemme designet.

 

Finnes det ingen som bare vil ta en skikkelig spennende og innviklet tattovering bare fordi den er jævlig fet og orginal?

9664111[/snapback]

 

eusa_clap.gif

 

Sleeven min betyr ikke noe mer for meg enn at jeg elsker Giger sin kunst, Dylan Thomas sine dikt...og at jeg syns den er særdeles kul seff.

Lenke til kommentar
Nå er det bare to dager til jeg skal ta piercing! Wohoo!

Conch i venstre øre og industrial i høyre tror jeg det blir... Bare lurte på om noen her har erfaring med  Madison i Sarpsborg?

9664153[/snapback]

Ingen personlig erfaring med madison, men har kun fått høre godt om dem.

9664210[/snapback]

 

 

Flotte greier.. Da blir det tur til Sarpsborg! Forresten noen som vet hva som er best å rense med? Er det saltvann som gjelder?

Lenke til kommentar
Det vil jeg tro det er. Da jeg tok helixen min på lets buzz i bergen så var det saltvann det gikk i.

9664269[/snapback]

 

hehe.. kunne tenke meg det.. etter å ha lest igjennom ca 100 sider av denne tråden er det vel det psilocybe anbefaler, så da gjør alle andre det å! mulig det er fordi han har mest peiling her.. hmm... :p:thumbup:

Lenke til kommentar

hehe.. greit å ta det hos noen som kan det, ja. har forsøkt å ta hull i ørene selv med varierende hell.. Blir somregel skeivt og mislykka.

 

Men hvis jeg vil utvide "frisør-hullene" jeg har i øreflippen funker det med expander, eller bør jeg gå til studio å få stukket nye hull? Er jo rimelig små de hullene jeg har nå, og har planer om 5mm plugg etterhvert, så vet ikke hva som er best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...