Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Enkelte tattovører har en tendens til å blande heroin i blekket, dermed er du hekta før du vet ordet av det :thumbup:

9633873[/snapback]

 

 

Aha! :yes:

 

 

 

Ikke positivt om De Freixas.. Ok... Da får jeg kanskje vurdere noen andre da. Har hørt en positiv tilbakemelding om en Tony derifra, men hørtes ikke bra ut det andre har hørt. Litt kjipt å ha Arsenal på ryggen hvis man er ManU fan...

 

Ny i Porsgrunn etterhvert? Hvor da?

 

En annen anbefalte meg Arendal (Studio 1), men de hadde ingen tatovør sist gang jeg forhørte meg...

Må nok belage meg på å reise litt da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530

Enkelte tattovører har en tendens til å blande heroin i blekket, dermed er du hekta før du vet ordet av det :thumbup:

9633873[/snapback]

 

 

Aha! :yes:

 

 

 

Ikke positivt om De Freixas.. Ok... Da får jeg kanskje vurdere noen andre da. Har hørt en positiv tilbakemelding om en Tony derifra, men hørtes ikke bra ut det andre har hørt. Litt kjipt å ha Arsenal på ryggen hvis man er ManU fan...

 

Ny i Porsgrunn etterhvert? Hvor da?

 

En annen anbefalte meg Arendal (Studio 1), men de hadde ingen tatovør sist gang jeg forhørte meg...

Må nok belage meg på å reise litt da...

9635657[/snapback]

Var vel Tony eller noe en veninne av meg klaget på....er ikke 100% sikker, så jeg skal ikke si noe:)

Det du også kan er å dra til Larvik, der skulle det være en bra....Første i bakken på høyre side når du kommer fra tog stasjonen(hvis du er litt kjent):)

 

Off Topic: yup, jeg er fra Porsgrunn:)

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg får lyst på tattovering når jeg ser Miami Ink. Tenk å ha Jules og Vince på hver triceps og passende quotes på biceps. Dang, det hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Jeg får lyst på tattovering når jeg ser Miami Ink. Tenk å ha Jules og Vince på hver triceps og passende quotes på biceps. Dang, det hadde vært noe.

9645823[/snapback]

Blir litt kjipt hvis man fucker opp tattisen når man øker i muskelmasse da :p

9646992[/snapback]

 

du skal bli fort stor for å ødlegge en tattovering. Evt ha en vanvittig økning! Tror ikke man vil klare å bli stor nokk til å nevneverdig ødlegge tattoveringen ved bruk av vanlig og lovlig kosttilstudd.

Lenke til kommentar
Jeg får lyst på tattovering når jeg ser Miami Ink. Tenk å ha Jules og Vince på hver triceps og passende quotes på biceps. Dang, det hadde vært noe.

9645823[/snapback]

Blir litt kjipt hvis man fucker opp tattisen når man øker i muskelmasse da :p

9646992[/snapback]

 

du skal bli fort stor for å ødlegge en tattovering. Evt ha en vanvittig økning! Tror ikke man vil klare å bli stor nokk til å nevneverdig ødlegge tattoveringen ved bruk av vanlig og lovlig kosttilstudd.

9647163[/snapback]

Sant nok. Kjenner da folk som har hatt sleeves, og nærmest bola seg til dobbelt størrelse og beholdt en temmelig fin tatovering. Så dette er det siste jeg hadde vært redd for.

Lenke til kommentar

Sitter å planlegger hva slags tatovering jeg har lyst på når jeg nærmer meg 20 års alderen.

 

Har lyst på en tatovering av Dimebag Darrel som dekker deler av mage/bryst, og så legge på mer rundt tatoveringen etter hvert :)

 

Noen synes vel det er idiotisk å ha tatovering av "band" lignendes ting på seg, men Dimebag var og er mitt største idol.

 

Men er det noen anbefalte plasser i Norge som er kjent for slike detaljerte tatoveringer? Vil ha en som ser ut som Dimebag selv og ikke ender opp som Elton John ;)

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
Sitter å planlegger hva slags tatovering jeg har lyst på når jeg nærmer meg 20 års alderen.

 

Har lyst på en tatovering av Dimebag Darrel som dekker deler av mage/bryst, og så legge på mer rundt tatoveringen etter hvert :)

 

Noen synes vel det er idiotisk å ha tatovering av "band" lignendes ting på seg, men Dimebag var og er mitt største idol.

 

Men er det noen anbefalte plasser i Norge som er virkelig annbefalt for slike tatoveringer? Vil ha en som ser ut som Dimebag selv og ikke ender opp som Elton John ;)

9649026[/snapback]

 

hahahahahahahahahahaha.

 

ååå vondt i magen :cry:

 

Jeg personlig syns band og lignende er teit. Men har jo selv lyst på å tattovere kjæresten sine initialer, og for 5 år siden hadde jeg synes det bare var såååååå teit! Så alt med måte. Noen vil sikkert synes det er kjempe kult, mens andre som meg vil rulle med øynene og tenke "jaja, det er jo hans kropp"

Lenke til kommentar

Hei måtte bare legge ut en av mine kunstverk.

Er egentlig veldig fornøyd men synes det mangler noe, kanskje highlights av rød eller hvitt. Kom gjerne med synspunkter.

Har planlagt neste, det blir Jericho av Giger. Hvem er rette man/dame til å gjøre det? Det er jo veldig detaljert så her må tattooøren ha tunga i rett munn.

Betaler gjerne litt ekstra for å få et kunstverk uten like.

 

For de som ikke vet hvilket bilde det er,så........

post-95408-1191772978_thumb.jpg

post-95408-1191773244_thumb.jpg

Endret av Ballajazzhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...