Hunvaakaren Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Aaah, men jeg satte der inne og så på motivene på dataen, men fant ikke noen jeg likte så jeg lurte på om de har flere? Er en person som har lik som jeg vil ha. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det ligger en del ute på hjemmesiden deres, da. http://letsbuzz.no Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan jeg sove oppå tattisen? Prøvde å ikke gjøre det i natt, og sov nesten ikke. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det må da være mulig. Viss det ikke smitter av på lakenet^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jøss så god humor du har. Må nesten le hver gang jeg titter på den i speilet selv. Ser jo fake ut så det jomer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg må også nesten le. badum TISH Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den gikk faktisk ikke av i vask.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vasker du deg?? Æsj.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har hørt at det ikke er lov å ta strekkode-tattis i nakken. Stemmer det? For jeg har veldig lyst på en. 9626887[/snapback] Hvorfor skulle så det ikke være lov? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mange myter om tattiser ute å går. De færreste stemmer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har lyst på snakebit. Jeg har allerede piercing i høyre del av underleppa, men vil gjerne ha en på venstre også. Problemet er at jeg tør ikke. Jeg er sykelig opptatt av symmetri (og jeg aner ikke hvordan jeg har overlevd med piercing bare på den ene sida), og jeg har sett en del folk med snakebit der det ikke er helt symetrisk, men for alt jeg vet kan de være tatt hjemme. Noen som vet noe om rutiner angående det? Stoler alle piercere blindt på øyemål, eller er det noen som faktisk bruker utstyr eller noe for å måle? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hvis du absolutt vil at den skal være 100% lik,er det vel bare å spørre når du skal ta den? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vil anbefale deg å stikke innom psilocybe på lets buzz, jeg. Han er like glad i symmetri som deg. Og de er som oftest veldig, veldig nøye med det. Jeg har vært med venner som har tatt, og de har omtrent alltid vært plassert fullstendig korrekt og symmetrisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den gikk faktisk ikke av i vask.. 9630061[/snapback] Å faen :!: Lenke til kommentar
Aricept Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! Er det noen her som har erfaring med, eller vet noe interessant om De Freixas Tattoo i Skien? Ikke så mye å velge mellom i Telemark og omegn... Og kan noen forklare meg noe annet? Hvorfor er tatoveringer avhengighetsskapende? Tok min første for åtte år siden, det skulle bli den eneste. Tok min andre for to måneder siden, og vurderer allerede den tredje... Hadde jeg klart å la det gå åtte år mellom hver gang hadde det jo ikke vært så ille.. Men ny annenhver måned kan bli heftig etterhvert... Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! Er det noen her som har erfaring med, eller vet noe interessant om De Freixas Tattoo i Skien? Ikke så mye å velge mellom i Telemark og omegn... Og kan noen forklare meg noe annet? Hvorfor er tatoveringer avhengighetsskapende? Tok min første for åtte år siden, det skulle bli den eneste. Tok min andre for to måneder siden, og vurderer allerede den tredje... Hadde jeg klart å la det gå åtte år mellom hver gang hadde det jo ikke vært så ille.. Men ny annenhver måned kan bli heftig etterhvert... 9633826[/snapback] Enkelte tattovører har en tendens til å blande heroin i blekket, dermed er du hekta før du vet ordet av det Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! Er det noen her som har erfaring med, eller vet noe interessant om De Freixas Tattoo i Skien? Ikke så mye å velge mellom i Telemark og omegn... Og kan noen forklare meg noe annet? Hvorfor er tatoveringer avhengighetsskapende? Tok min første for åtte år siden, det skulle bli den eneste. Tok min andre for to måneder siden, og vurderer allerede den tredje... Hadde jeg klart å la det gå åtte år mellom hver gang hadde det jo ikke vært så ille.. Men ny annenhver måned kan bli heftig etterhvert... 9633826[/snapback] hørt at det skal vere bedre på notoden Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! Er det noen her som har erfaring med, eller vet noe interessant om De Freixas Tattoo i Skien? Ikke så mye å velge mellom i Telemark og omegn... Og kan noen forklare meg noe annet? Hvorfor er tatoveringer avhengighetsskapende? Tok min første for åtte år siden, det skulle bli den eneste. Tok min andre for to måneder siden, og vurderer allerede den tredje... Hadde jeg klart å la det gå åtte år mellom hver gang hadde det jo ikke vært så ille.. Men ny annenhver måned kan bli heftig etterhvert... 9633826[/snapback] har bare hørt negativt om De Freixas.....Nå kan jeg ikke snakke utifra egen erfaring, men om hva andre har sagt. Nå åpner det kanskje snart en ny tattoo sjappe i Porsgrunn da:) noe vi trenger siden det er bare permanent makeup her nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) De Freixas ja... Har hørt en del historier om de. Gidder ikke nevne alle da jeg ikke kan gå god for sannhetsgehalten på alle, men jeg kan fortelle hva som skjedde med en jeg kjenner. Han skulle tatovere outline'n den ene dagen og fylle inn fargene en annen dag. Da han kom hjem og så seg i speilet oppdaget han plutselig at det midt på ryggen hans var tatovert inn et fotball-lag han IKKE heiet på. Han som hadde tatovert det mente det var "no big deal" siden det skulle fylles igjen likevel... edit: Dette var i april i fjor så jeg vet ikke om han fyren jobber der enda Endret 4. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vil for eksempel gult tatoveringsblekk legge seg over svart? Eller vil det bli som å tegne med en gul markeringspenn oppå sprittusj (altså at det da fortsatt er svart)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå