Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst på snakebit.

Jeg har allerede piercing i høyre del av underleppa, men vil gjerne ha en på venstre også. Problemet er at jeg tør ikke. Jeg er sykelig opptatt av symmetri (og jeg aner ikke hvordan jeg har overlevd med piercing bare på den ene sida), og jeg har sett en del folk med snakebit der det ikke er helt symetrisk, men for alt jeg vet kan de være tatt hjemme.

Noen som vet noe om rutiner angående det? Stoler alle piercere blindt på øyemål, eller er det noen som faktisk bruker utstyr eller noe for å måle?

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å stikke innom psilocybe på lets buzz, jeg. Han er like glad i symmetri som deg. Og de er som oftest veldig, veldig nøye med det. Jeg har vært med venner som har tatt, og de har omtrent alltid vært plassert fullstendig korrekt og symmetrisk.

Lenke til kommentar

Heisann!

Er det noen her som har erfaring med, eller vet noe interessant om De Freixas Tattoo i Skien? Ikke så mye å velge mellom i Telemark og omegn...

Og kan noen forklare meg noe annet? Hvorfor er tatoveringer avhengighetsskapende? Tok min første for åtte år siden, det skulle bli den eneste. Tok min andre for to måneder siden, og vurderer allerede den tredje... Hadde jeg klart å la det gå åtte år mellom hver gang hadde det jo ikke vært så ille.. Men ny annenhver måned kan bli heftig etterhvert... ;)

Lenke til kommentar
Heisann!

Er det noen her som har erfaring med, eller vet noe interessant om De Freixas Tattoo i Skien?  Ikke så mye å velge mellom i Telemark og omegn...

Og kan noen forklare meg noe annet? Hvorfor er tatoveringer avhengighetsskapende? Tok min første for åtte år siden, det skulle bli den eneste. Tok min andre for to måneder siden, og vurderer allerede den tredje... Hadde jeg klart å la det gå åtte år mellom hver gang hadde det jo ikke vært så ille.. Men ny annenhver måned kan bli heftig etterhvert...  ;)

9633826[/snapback]

Enkelte tattovører har en tendens til å blande heroin i blekket, dermed er du hekta før du vet ordet av det :thumbup:

Lenke til kommentar
Heisann!

Er det noen her som har erfaring med, eller vet noe interessant om De Freixas Tattoo i Skien?  Ikke så mye å velge mellom i Telemark og omegn...

Og kan noen forklare meg noe annet? Hvorfor er tatoveringer avhengighetsskapende? Tok min første for åtte år siden, det skulle bli den eneste. Tok min andre for to måneder siden, og vurderer allerede den tredje... Hadde jeg klart å la det gå åtte år mellom hver gang hadde det jo ikke vært så ille.. Men ny annenhver måned kan bli heftig etterhvert...  ;)

9633826[/snapback]

hørt at det skal vere bedre på notoden

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Heisann!

9633826[/snapback]

har bare hørt negativt om De Freixas.....Nå kan jeg ikke snakke utifra egen erfaring, men om hva andre har sagt. Nå åpner det kanskje snart en ny tattoo sjappe i Porsgrunn da:) noe vi trenger siden det er bare permanent makeup her nå:p

Lenke til kommentar

De Freixas ja... Har hørt en del historier om de.

Gidder ikke nevne alle da jeg ikke kan gå god for sannhetsgehalten på alle, men jeg kan fortelle hva som skjedde med en jeg kjenner.

Han skulle tatovere outline'n den ene dagen og fylle inn fargene en annen dag. Da han kom hjem og så seg i speilet oppdaget han plutselig at det midt på ryggen hans var tatovert inn et fotball-lag han IKKE heiet på.

Han som hadde tatovert det mente det var "no big deal" siden det skulle fylles igjen likevel...

edit: Dette var i april i fjor så jeg vet ikke om han fyren jobber der enda

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...