Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller selvtatt..

9625848[/snapback]

Hvordan i alle dager skal man ta en tatovering på ryggen selv?

9625894[/snapback]

Hvordan klør du deg på ryggen? Oh yes! :dontgetit:

9626161[/snapback]

Når jeg leste den kommentaren så kjente jeg at mine bittesmå hår på ryggen reiste seg. :lol: Skikkelig ghetto-tattoo.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Hadde vært gøy å hatt strekkode i bakhodet som Hitman!

9627371[/snapback]

Nei...

9627379[/snapback]

Var forsåvidt et snev av ironi den posten. Etterligne en spillfigur på den måten ville vært.. ikke min greie i hvertfall.

Er sikkert noen som har det uansett :ph34r:

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

au sier jeg....ille nok i nakken:)....det som er, er at tatovører ofte går etter en uskreven regel at man skal ha noen tatoveringer før de vil tatovere på synlige plasser.(dette fordi man ikke skal drit angre fordi man tok en tatovering i et synlig sted) Dette er langt fra noen lov, og er forskjellig fra tatovør til tatovør.

mr. psilocybe kan sikkert utfylle det bedre enn meg:)

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar

Absolutt, har alle de tingene du nevnte der i bakhodet, bortsett fra ørnen, så gjerne som jeg skulle hatt den så syntes jeg den blir for tacky. Er altfor mange ørner tatovert på harry alkoholikere i brune buler.

Bare å komme med flere forslag også hvis noen har noen gode på lur. :) og som sagt, fremdeles på leting etter gallerier på websider som har motivene jeg er på jakt etter.

9621490[/snapback]

Jeg lurer på om det ikke finnes mye bilder av amerikanske symboler og ikoner på great posters.com. Jeg mener å ha sett mange slike bilder der, men det er flere år siden så det er mulig jeg tar feil.

Enig i det du sier om ørnen. Synd den er blitt så oppbrukt som den har blitt. Var et bilde av en som hadde den på overarmen sammen med flagget tideligere i denne tråden.

I den amerikanske kulturen er det i alle fall nok å ta av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...