Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den ganske skjev ut ja. Men kan jo være at det er bildet som bedrar litt hvis man har litt merkelig svai i ryggen eller no. Ikke vet jeg. Men ja, er vel bare Tattoo Harald som kunne gjort noe sånn hvis den virkelig ser slik ut. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eller selvtatt.. 9625848[/snapback] Hvordan i alle dager skal man ta en tatovering på ryggen selv? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 meh, ja tattisen ser helt fucka ut på bilde:) jeg vet det... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eller selvtatt.. 9625848[/snapback] Hvordan i alle dager skal man ta en tatovering på ryggen selv? 9625894[/snapback] Hvordan klør du deg på ryggen? Oh yes! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Eller selvtatt.. 9625848[/snapback] Hvordan i alle dager skal man ta en tatovering på ryggen selv? 9625894[/snapback] Hvordan klør du deg på ryggen? Oh yes! 9626161[/snapback] Når jeg leste den kommentaren så kjente jeg at mine bittesmå hår på ryggen reiste seg. Skikkelig ghetto-tattoo. Endret 3. oktober 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Illusjoner Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Smerte er vel inviduelt. Endret 7. april 2008 av Illusjoner Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har hørt at det ikke er lov å ta strekkode-tattis i nakken. Stemmer det? For jeg har veldig lyst på en. 9626887[/snapback] Hva var den geniale årsaken til det ? "At det kan pipe i alarmen i butikken hvis man går ut?" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Helt korrekt. Strekkode-tattoo i nakken er så homo at det er ulovlig. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg var nå mer nyskjerrig på hva slags tall mann hadde fått frem visst man "pipa" streken! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det er strengt ulovlig iflg. §59, avsnitt 2 i Norske lover. Finner politiet ut av det, er det vann og brød i opptil 3 måneder, og de kommer ofte uanmeldt på besøk her på studioet og sjekker. "Er det noen strekkoder i nakken her", spør de bryskt, mens de spesialtrente strekkode-hundene snuser rundt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hadde vært gøy å hatt strekkode i bakhodet som Hitman! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hadde vært gøy å hatt strekkode i bakhodet som Hitman! 9627371[/snapback] Nei... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hadde vært gøy å hatt strekkode i bakhodet som Hitman! 9627371[/snapback] Nei... 9627379[/snapback] Var forsåvidt et snev av ironi den posten. Etterligne en spillfigur på den måten ville vært.. ikke min greie i hvertfall. Er sikkert noen som har det uansett Endret 3. oktober 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) au sier jeg....ille nok i nakken:)....det som er, er at tatovører ofte går etter en uskreven regel at man skal ha noen tatoveringer før de vil tatovere på synlige plasser.(dette fordi man ikke skal drit angre fordi man tok en tatovering i et synlig sted) Dette er langt fra noen lov, og er forskjellig fra tatovør til tatovør. mr. psilocybe kan sikkert utfylle det bedre enn meg:) Endret 3. oktober 2007 av medlem-19530 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Begynn i anus sier jeg, så ekspander utover. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Absolutt, har alle de tingene du nevnte der i bakhodet, bortsett fra ørnen, så gjerne som jeg skulle hatt den så syntes jeg den blir for tacky. Er altfor mange ørner tatovert på harry alkoholikere i brune buler. Bare å komme med flere forslag også hvis noen har noen gode på lur. og som sagt, fremdeles på leting etter gallerier på websider som har motivene jeg er på jakt etter. 9621490[/snapback] Jeg lurer på om det ikke finnes mye bilder av amerikanske symboler og ikoner på great posters.com. Jeg mener å ha sett mange slike bilder der, men det er flere år siden så det er mulig jeg tar feil. Enig i det du sier om ørnen. Synd den er blitt så oppbrukt som den har blitt. Var et bilde av en som hadde den på overarmen sammen med flagget tideligere i denne tråden. I den amerikanske kulturen er det i alle fall nok å ta av. Lenke til kommentar
Hunvaakaren Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jobber ikke du på let's buzz i bergen? Synes jeg har sett den tattoo'en før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det gjør han. (Jeg svarte for ham, jeg.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå