Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver forresten å planlegger min første sleeve, og jeg skal ha motiver som betyr mye for meg, og det som betyr mest for meg er typisk amerikansk kultur.

Så i første omgang så har jeg Las Vegas og Halloween som utgangspunkt. Noen som har noen gode tegninger som kan brukes, eventuelt ferdige tatoveringer med slike motiver?

Tjoohei!

Lenke til kommentar
Driver forresten å planlegger min første sleeve, og jeg skal ha motiver som betyr mye for meg, og det som betyr mest for meg er typisk amerikansk kultur.

Så i første omgang så har jeg Las Vegas og Halloween som utgangspunkt. Noen som har noen gode tegninger som kan brukes, eventuelt ferdige tatoveringer med slike motiver?

Tjoohei!

9620122[/snapback]

Typisk amerikansk kultur kan jo være feks. nasjonalørnen. Den er en gjenganger i en del tattoos med amerikanske motiver. Ellers har man jo frihetsstatuen, route 66 og hauevis av andre typisk amerikanske kulturikoner å lage sleeve av.

Men det var vel egentlig ikke det du spurte om. Vil tro du kan finne motiver på nettet ved å søke litt rundt.

Lenke til kommentar

Tjoohei!

9620122[/snapback]

Typisk amerikansk kultur kan jo være feks. nasjonalørnen. Den er en gjenganger i en del tattoos med amerikanske motiver. Ellers har man jo frihetsstatuen, route 66 og hauevis av andre typisk amerikanske kulturikoner å lage sleeve av.

Men det var vel egentlig ikke det du spurte om. Vil tro du kan finne motiver på nettet ved å søke litt rundt.

9620846[/snapback]

:ermm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tattoo017.jpg
Lenke til kommentar

Tjoohei!

9620122[/snapback]

9620846[/snapback]

Absolutt, har alle de tingene du nevnte der i bakhodet, bortsett fra ørnen, så gjerne som jeg skulle hatt den så syntes jeg den blir for tacky. Er altfor mange ørner tatovert på harry alkoholikere i brune buler.

Bare å komme med flere forslag også hvis noen har noen gode på lur. :) og som sagt, fremdeles på leting etter gallerier på websider som har motivene jeg er på jakt etter.

Lenke til kommentar

Joda, det gjør det. Men greit å ha noen bilder i hodet (eventuelt papiret) først, så jeg har noe å gå ut i fra. Eller vel, greit at tegneren min trenger noe å gå ut i fra. Kommer naturligvis til å tilpasse det. Uansett hva som skjer så tar jeg ingen direkte kopier av noe slag. Vil at tatoveringene skal være (relativt) unike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...