Sinnsro Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Noen som kan tipse meg om sider hvor jeg finner keltisk tattoo art av og bilder av all slags kunst om emnet? Driver å leter etter inspirasjon til det perfekte korset skjønner dere edit: Fins det tattoo artister som klarer å få noe ut av dette bildet? Akuratt som om jeg skulle klart å tegna noe sånt... Endret 19. november 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tenk om de endrer de kodene da:P taggene, pus. taggene taggene mener jeg Trudde det ble kalt html kode jeg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 edit: Fins det tattoo artister som klarer å få noe ut av dette bildet?Akuratt som om jeg skulle klart å tegna noe sånt... Det skal ikke være noe problem å lage noe ut ifra det bildet. Det skulle kanskje være litt større, slik at man får med seg alt av detaljer, men en dyktig tatovør kan helt fint fylle ut det som ikke kan sees så godt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Bumper opp denne tråden med et lite bilde. Conch, tatt med 5mm nål. Veldig artig. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 psilo: Den tingen du hadde inni der på fredag var veldig tøff Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ser ut som noen har lagt en mutter i øret Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 psilo: Den tingen du hadde inni der på fredag var veldig tøff For å illustrere: Jepp, er ganske fornøyd med de smykkene der, ja. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) psilocybe: gjør ikke den store ringen vondt? Endret 15. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Mnei.. burde den det? Høypolert metall mot grodd hud.. det er liksom ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Mnei.. burde den det? Ja, den utvider jo øret ditt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Mnei.. burde den det? Høypolert metall mot grodd hud.. det er liksom ikke verre enn det. Kan ikke den falle ut? Hvordan er den festet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 For en premieidiot. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er premieidiot med det der da? det er jo en helt vanlig modifisert piercing. Synes det var ganske genialt, jeg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Den var jo bare tøff da Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er premieidiot med det der da? det er jo en helt vanlig modifisert piercing. Synes det var ganske genialt, jeg. Helt enig, den der var genial. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du er for dyp HalTan. Sjekk brilleinnfestningen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du er for dyp HalTan. Sjekk brilleinnfestningen. Que? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er premieidiot med det der da? det er jo en helt vanlig modifisert piercing. Synes det var ganske genialt, jeg. Kunne vært greit med en sånn en, eg irriterer meg stadig over at brillene mine er skeive... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er så greit å ha "perfekt" syn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg synes rett og slett det var grisestygt. Forresten kan det blir interessant å se hva som skjer den dagen brillene knuser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå