Fanta4free Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 noen som har noen navn på black metal fonten som mayhem dimmu og de der bruker?? 9607885[/snapback] De er to helt forskjellige typer, og det er nok ikke skrevet i Word for å si det sånn. 9611302[/snapback] hadde vert kult og skrivd noe med den fonten ell no (de) mener jeg Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Mayhem: Gamle og nye Dimmu Borgir logoen: Er ganske forskjellige stiler. Mayhem sin er forresten designet av den tidligere vokalisten Maniac. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 vurderer Mayhem sin da siden ha M i navnet mitt vis jeg skal ha navnet mitt da Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 vurderer Mayhem sin da siden ha M i navnet mitt vis jeg skal ha navnet mitt da 9612609[/snapback] Bare advarer deg, at da kommer nok mesteparten av folk som liker Mayhem til å mislike deg. Logoen er for øvrig malt/tegna så du får ikke tak i "fonten" noe sted... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sikkert spurt om hundre-og-ørten ganger i tråden, men fant ikke noe akuratt nu. Hvis man utvider et hull i øret betraktelig, vil det vokse ut hvis man fjerner smykket, eller vil man ha hullet der til evig tid? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sikkert spurt om hundre-og-ørten ganger i tråden, men fant ikke noe akuratt nu. Hvis man utvider et hull i øret betraktelig, vil det vokse ut hvis man fjerner smykket, eller vil man ha hullet der til evig tid? 9614653[/snapback] Noen krymper, men de større må sys inn. Aidskake postet et bilde litt tidligere. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen krymper, men de større må sys inn. Aidskake postet et bilde litt tidligere. 9614707[/snapback] Og det var ikke pent... Auch! Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal ha tatovering når jeg blir 18, er fortsatt usikker på motiv, men det kommer sikkert med tiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Veldig dumt å tenke sånn, kan hende du tar et crappy motiv bare fordi du SKAL ha en tatto når du er 18, jeg ville heller ha venta 5-10 år også funnet et motiv du virkelig ville ha hatt på deg resten av livet Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Njo.. nja... altså, jeg har funnet et motiv som jeg liker veldig godt, men jeg er ikke helt sikker enda... sorry, enorm feil formulering av meg... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Var hos tattovøren akkurat for å vise tegning etc. Jeg skal ta den om en halvtime. Steike. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Var hos tattovøren akkurat for å vise tegning etc. Jeg skal ta den om en halvtime. Steike. 9617907[/snapback] cool, husk bilde Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skal jeg. Begge tattovørene lo av meg og motivet mitt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skal jeg. Begge tattovørene lo av meg og motivet mitt 9617983[/snapback] det er vel ikke et godt tegn? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skal jeg. Begge tattovørene lo av meg og motivet mitt 9617983[/snapback] det er vel ikke et godt tegn? 9617986[/snapback] Hvis det er en flamme ut av brunøyet kan det være godt at de ler litt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Er ikke det nei Bilde kommer om en time elns. Må vente litt før jeg tar av lappen. Ble mye bedre enn jeg hadde sett for meg Han som lo av tattisen fortsatte å lo gjennom halvannen time det tok å ta den. Hehe. Han satt å tattoverte mandige vikingtattiser og synes hele sammenligningen var ganske morro. Endret 2. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Var det så vondt som du trodde? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva er det du har tatovert, mushi? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Var det så vondt som du trodde? 9619078[/snapback] Nei, men det var vondt. Ansiktet mitt så litt rart ut når han begynte på toppen av skuldra. Har tynn hud og masse bein akkurat der. Var ikke akkurat behagelig å fargelegge. Hva er det du har tatovert, mushi? 9619085[/snapback] Det får du se etterpå- Endret 2. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå ble jeg nysgjerrig her, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå