Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting er at Tattoo Harald suger som tattovør, men det er vel grenser for hvor hissig han skal hetses her inne:P?

9597265[/snapback]

Jeg ser ingen grunn til å begrense hetsen.

9599102[/snapback]

Sier meg enig med førstemann. Tattooharald er elendig som tattovør, men det er ingen grunn til ha skadefryd fordi har vært i en bilulykke.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Har tenkt på å tatovere meg et par, 3, 4 år nå, men har ikke helt funnet motivet mitt. Tror jeg snart er i mål, men er fortsatt ikke helt sikker på hva jeg skal ta.

Enten blir det #1, #2 eller en mix av begge to.

Er inspirert fra en serie som heter Full Metal Alchemist =)

Den skal være øverst på venstrearmen, i passe "størrelse".

Noen som har formeninger om pris på dette?

EDIT: ja, ble passe stygg farge på #2, men men.

Og ja, #2 skal kun være den ene delen som er på #3

EDIT 2: har ikke helt funnet ut hva de betyr ennå, og dette punktet er faktisk svært kritisk. Hvis noen har peil på hva det betyr, så shout please

post-38429-1191178586_thumb.png

post-38429-1191178605_thumb.png

post-38429-1191178623_thumb.jpg

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Det siste merket du har der er en Transmutation Circle og er i bunn og grunn akkurat det samme som nevnt i serien Full Metal Alchemist.

"The basic strength of a transmutation circle is the nature of the shape itself. The circle represents the circulation of power. By drawing it, that power can be evoked. By understanding this circulation of power and the laws that govern it, you can harness it for yourself. And one who works within this system of flow to create new things, that is the true alchemist..."

De finnes i forskjellige former, og en av de du har avbildet, er jo en av disse.

For mer interesse; besøk wiki :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...