Carnatus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Får litt sånn Tom of Finland-vibber av den der. Er vel meninga også, vil jeg tro. Oh well. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 "Å så sint. Såååå sint a gitt" Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 1 dag igjen! Gud hvor treigt tida går når man venter på no fun. I morra kl13 blir det start på sleeve, håper jeg har råd og tid til å bli ferdig med hoveddelene til jul. *glede seg som en liten unge* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 En del innlegg med "morsomme" forkortelser er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
slins Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Da er det bestemt. Jeg blir en av tullingene med kjærstetattovering! Spurte i går kveld og da sa han at det hørtes absolutt ikke dumt ut, men spørs hvor og utforming! :!: 9568964[/snapback] Hva om det skulle skje en ulykke, og det går noen år og du finner deg ny type? Velvel, nå skulle du jo lage den så man evt. kunne lage nytt over den. Er 26 selv, og nygift, men jeg føler risken med å ta initialer/navn blir alt for stor. Nettopp pga sånne ting. Eneste jeg muligens kunne hatt der, er evt navn/initialer til mine unger. Men vi får se når den tid kommer. Foreløpig holder jeg meg til motiver. Tok og fikset litt på solen min, og la til "litt" rundt igår . Jeg er så fornøyd! Synd det er slutt på kort-erme sesong, vel, hvis den i det hele tatt var i år i det hele tatt. En ting jeg dog lurer på. Kan jeg ta solarium hvis jeg bare dekker til tattoveringen med noe(bandasje/klut/whatever), eller bør jeg bare holde meg helt unna? Hadde egentlig litt lyst å bevare brunfargen en liten stund til siden jeg nettopp kom hjem fra ferie, men tattoveringen min settes selvsagt høyere enn noe brunfarge sLins Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Litt tøff tatovering dette. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Stilig den , er den ferdig eller skal det fylles mer ? Lenke til kommentar
slins Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Stilig den , er den ferdig eller skal det fylles mer ? 9583237[/snapback] Jeg elsker den sånn som den er, så har egentlig ikke tenkt å fylle noe på. Hvis jeg skulle gjøre noe mer, så blir det kanskje noe svart skyggelegging, men ikke noe farge nei sLins Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Er det noen her som har branding eller Scarification? ikke det at jeg har lyst på det men det er jo noe nytt å passe ekstremt! jeg bor like ved lillestrøm å der er det en tatto\piercing studio som også driver med både branding å Scarification å det er jo ganske kult da! hadde vert litt kult om folk hadde begytn med det her i norge! ( http://www.odinsmerke.no/ BTW) å jeg leste at på både på branding å scar..... så får men med en pose med salt til å gni i såret!(passe sykt spør du meg)!! Endret 26. september 2007 av just-in-box Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Venninnen min skal ta en kombi scarification/branding på tirsdag. Stjerner på hofta. Det blir sykt morro å se på, har alltid hatt lyst på det selv. Jeg er nestemann ut i november. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 da får du kose deg med å gni salt i såret da!! jeg leste på siden dems at de starta med branding å scarifikation siden 94 ! å da må det væra noen i lillestrøm omerådet som har det ass! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Salt i sår er faktisk ikke SÅ ille Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Salt i sår er faktisk ikke SÅ ille 9584219[/snapback] Parfyme og sprit er værre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Salt i sår er faktisk ikke SÅ ille 9584219[/snapback] Parfyme og sprit er værre 9585354[/snapback] For ikke å glemme spraylakk Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Og reker.. Det er vondt å skrelle reker med sår på fingra.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Og reker.. Det er vondt å skrelle reker med sår på fingra.. 9586183[/snapback] Sitron er vel en ganske naturlig ting å nevne i sammenheng med reker OG som gir smerte i åpent sår... Men ingen som har noe piercing eller tatovering relatert å si? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Dette har jo med bodymodifications å gjøre, da. Vi snakker om hva man helst ikke skal stappe inn i en nylagd scarification. I think it's called common sense. Lenke til kommentar
slins Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Dette har jo med bodymodifications å gjøre, da. Vi snakker om hva man helst ikke skal stappe inn i en nylagd scarification. I think it's called common sense. 9586705[/snapback] har hørt at klorvann også er dårlig ide. Trukke det svir så jævlig, men det ser helt jævlig ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Snakker vi tatovering eller scarification? Aldri prøvd med klorvann på noen av delene, og ikke har jeg planer om det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå