Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det bestemt. Jeg blir en av tullingene med kjærstetattovering!  :tease:

Spurte i går kveld og da sa han at det hørtes absolutt ikke dumt ut, men spørs hvor og utforming!  :!:

9568964[/snapback]

Hva om det skulle skje en ulykke, og det går noen år og du finner deg ny type?

Velvel, nå skulle du jo lage den så man evt. kunne lage nytt over den. :)

Er 26 selv, og nygift, men jeg føler risken med å ta initialer/navn blir alt for stor. Nettopp pga sånne ting. Eneste jeg muligens kunne hatt der, er evt navn/initialer til mine unger. Men vi får se når den tid kommer.

Foreløpig holder jeg meg til motiver. Tok og fikset litt på solen min, og la til "litt" rundt igår :D. Jeg er så fornøyd! Synd det er slutt på kort-erme sesong, vel, hvis den i det hele tatt var i år i det hele tatt.

En ting jeg dog lurer på. Kan jeg ta solarium hvis jeg bare dekker til tattoveringen med noe(bandasje/klut/whatever), eller bør jeg bare holde meg helt unna? Hadde egentlig litt lyst å bevare brunfargen en liten stund til siden jeg nettopp kom hjem fra ferie, men tattoveringen min settes selvsagt høyere enn noe brunfarge ;)

sLins

post-105646-1190824661_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Stilig den , er den ferdig eller skal det fylles mer ?

9583237[/snapback]

Jeg elsker den sånn som den er, så har egentlig ikke tenkt å fylle noe på. Hvis jeg skulle gjøre noe mer, så blir det kanskje noe svart skyggelegging, men ikke noe farge nei :)

sLins

Lenke til kommentar

Er det noen her som har branding eller Scarification? :whistle:

ikke det at jeg har lyst på det men det er jo noe nytt å passe ekstremt!

jeg bor like ved lillestrøm å der er det en tatto\piercing studio som også driver med både branding å Scarification å det er jo ganske kult da! hadde vert litt kult om folk hadde begytn med det her i norge!

( http://www.odinsmerke.no/ BTW)

å jeg leste at på både på branding å scar..... så får men med en pose med salt til å gni i såret!(passe sykt spør du meg)!! :omg:

Endret av just-in-box
Lenke til kommentar
Dette har jo med bodymodifications å gjøre, da. Vi snakker om hva man helst ikke skal stappe inn i en nylagd scarification. I think it's called common sense.

9586705[/snapback]

har hørt at klorvann også er dårlig ide. Trukke det svir så jævlig, men det ser helt jævlig ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...