Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg holdt på å dø av smerte når jeg tok piercing i navelen. Er det like vondt med tattis? Alle sier at den i navelen kjenner man ikke når man tar, men jeg hylte og bar meg så mannen trodde jeg var gal. (lav smerteterskel ja)

9575763[/snapback]

Det er vond på en annerledes måte imo. Jeg har tatovering på brystet, og det var ganske vondt. Hvor skal du ha tatoveringen igjen?

Og dessuen, du betaler ikke før du er ferdig med å blekke den på.

Lenke til kommentar
Jeg holdt på å dø av smerte når jeg tok piercing i navelen. Er det like vondt med tattis? Alle sier at den i navelen kjenner man ikke når man tar, men jeg hylte og bar meg så mannen trodde jeg var gal. (lav smerteterskel ja)

9575763[/snapback]

Det er vond på en annerledes måte imo. Jeg har tatovering på brystet, og det var ganske vondt. Hvor skal du ha tatoveringen igjen?

Og dessuen, du betaler ikke før du er ferdig med å blekke den på.

9576214[/snapback]

her ikke fleste plassene en avbestillings pris ?

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det er vondt, eller det svir, men så blir det bare ømt, og da er det greit! Men jeg husker min første begynte jeg nesten å grine før ho begynte. hehe. så når ho starta begynte jeg å lure på hvorfor i all verden jeg hadde grua meg sånn!

edit: fjerna ordet lissom :ermm:

Endret av Wanita
Lenke til kommentar

Tror faktisk det blir værre å feige ut etter første stikk ;)

Da er du der, og det blir nok vanskelig å bare kutte ut å gå! Men jeg husker når jeg skulle ta og jeg og spurte alle jeg kjente med tattovering om det gjorde vondt, og alle fortalte hvor jævli det var, men det var ikke så ille som de skulle ha det til! Så du kommer nok til å klare deg fint :)

Lenke til kommentar

Alle må jo si at det er jævlig, forda blir det ikke så gale ;)

Når jeg skulle ta den første i nippelen, grua jeg meg noe inni pokker. Men jeg kjente det nesten ikke. Piercing nr 2 (andre siden) så tenkte jeg "lett" men den var egentlig litt vond. Når jeg skulle ta nr 2 på ny (en kompis reiv ut den gamle...) så tenkte jeg "huff" den var sånn helt ok. Utorlig kort lite stikk! :)

Samme med hostel (Filmen) hadde skreik om at den var så utrolig vemmelig å se på. Jeg synes den var ganske mild egentlig. i alle fall i forhold til omtalen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...