Eplefe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bare han ikke har verdens rareste initianaler, da. "HÅM", f.eks. XP Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Haha! Nei ikke noe rart! :!: Tenkte ett lite hjerte jeg med hans bokstaver, så kan jeg bare tattovere hele svart skulle alt gå til hel......*piiiip* Jeg føler meg skikkelig barnslig i dag Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvis det går skeis kan du jo bare tattovere et krys over, eller "I hate" foran. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hahahahaha! Nesten så jeg skulle godkjent den her av dere, så jeg vet at det ikke er noen rar forkortelse! Men da blir jeg kanskje gjenkjent og det vil jeg ikke Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Går jo ann å få til bra tattiser som handler om kjærester og lignende. Hørte om en fyr som tatoverte et bilde av ekskona under foten sin. Hver morgning pleide han vistnok å mose foten ned i bakken så hardt han kunne. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg googla det og det var heldigvis ikke noe rart noe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg holdt på å dø av smerte når jeg tok piercing i navelen. Er det like vondt med tattis? Alle sier at den i navelen kjenner man ikke når man tar, men jeg hylte og bar meg så mannen trodde jeg var gal. (lav smerteterskel ja) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg syntes lepperingen min gjorde mer vondt enn tattisen min, for å være helt ærlig, men smerte er ekstremt subjektivt, da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg er bare redd for at jeg skal feige ut og betale 700 spenn for ingenting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Altså. Jeg syntes tatoveringen svei mer enn den gjorde vondt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg holdt på å dø av smerte når jeg tok piercing i navelen. Er det like vondt med tattis? Alle sier at den i navelen kjenner man ikke når man tar, men jeg hylte og bar meg så mannen trodde jeg var gal. (lav smerteterskel ja)9575763[/snapback] Det er vond på en annerledes måte imo. Jeg har tatovering på brystet, og det var ganske vondt. Hvor skal du ha tatoveringen igjen? Og dessuen, du betaler ikke før du er ferdig med å blekke den på. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg holdt på å dø av smerte når jeg tok piercing i navelen. Er det like vondt med tattis? Alle sier at den i navelen kjenner man ikke når man tar, men jeg hylte og bar meg så mannen trodde jeg var gal. (lav smerteterskel ja)9575763[/snapback] Det er vond på en annerledes måte imo. Jeg har tatovering på brystet, og det var ganske vondt. Hvor skal du ha tatoveringen igjen? Og dessuen, du betaler ikke før du er ferdig med å blekke den på. 9576214[/snapback] her ikke fleste plassene en avbestillings pris ? Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jeg syns ikke det er vondt, eller det svir, men så blir det bare ømt, og da er det greit! Men jeg husker min første begynte jeg nesten å grine før ho begynte. hehe. så når ho starta begynte jeg å lure på hvorfor i all verden jeg hadde grua meg sånn! edit: fjerna ordet lissom Endret 25. september 2007 av Wanita Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg skal ha den foran på hofta. Er usikker på om jeg heller skal ta på skuldra, for det kommer til å gjøre mindre vondt. Man må vel betale for utstyr etc, hvis man feiger ut etter første stikk? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Litt må man vel kanskje betale, men om du forklarer på forhånd at du er livredd trenger du sikkert ikke punge ut med alt du har. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tror faktisk det blir værre å feige ut etter første stikk Da er du der, og det blir nok vanskelig å bare kutte ut å gå! Men jeg husker når jeg skulle ta og jeg og spurte alle jeg kjente med tattovering om det gjorde vondt, og alle fortalte hvor jævli det var, men det var ikke så ille som de skulle ha det til! Så du kommer nok til å klare deg fint Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Alle må jo si at det er jævlig, forda blir det ikke så gale Når jeg skulle ta den første i nippelen, grua jeg meg noe inni pokker. Men jeg kjente det nesten ikke. Piercing nr 2 (andre siden) så tenkte jeg "lett" men den var egentlig litt vond. Når jeg skulle ta nr 2 på ny (en kompis reiv ut den gamle...) så tenkte jeg "huff" den var sånn helt ok. Utorlig kort lite stikk! Samme med hostel (Filmen) hadde skreik om at den var så utrolig vemmelig å se på. Jeg synes den var ganske mild egentlig. i alle fall i forhold til omtalen Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Den feteste FUCK THE WORLD tattisen ever Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Åh gud, dette er nødt til å være en syk spøk? Den var genial Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Den var jo ganske bra må jeg si! Både motivet og arbeidet. Litt stor for min smak though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå