haarod Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg synes kanskje det er litt tidlig å ta en tatovering på et sted som er så synlig. Ville nok ikke tatt den selv uansett alder, men hvis jeg hadde sett noen med dem hadde jeg nok syntes den hadde vært litt morsom/kul, selv om jeg ikke helt ser vitsen med to iriser. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg synes kanskje det er litt tidlig å ta en tatovering på et sted som er så synlig. Ville nok ikke tatt den selv uansett alder, men hvis jeg hadde sett noen med dem hadde jeg nok syntes den hadde vært litt morsom/kul, selv om jeg ikke helt ser vitsen med to iriser. 9565303[/snapback] Bildet = Third Eye = Sang av Tool. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg synes kanskje det er litt tidlig å ta en tatovering på et sted som er så synlig. Ville nok ikke tatt den selv uansett alder, men hvis jeg hadde sett noen med dem hadde jeg nok syntes den hadde vært litt morsom/kul, selv om jeg ikke helt ser vitsen med to iriser. 9565303[/snapback] Bildet = Third Eye = Sang av Tool. 9565364[/snapback] Åja, men da skjønner jeg i alle fall. Bildet har to iriser fordi det er en sang av Tool ja. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Er rene streker vondere å få tattovert enn skyggelegging? Endret 24. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 trir ikke han kan det siden ikke konfirmert ei venine av meg skulel ta hu hasdde med mor si med hu kunne bare ta den det året hu fylte 18 og hu flyyer 17 i år Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 hvilke måter kan man "utrykke" fødeselsdato i form av en tattovering på? Tenker å tattovere inn fødselsdagen på underarmen, men vet ikke om det skal være old english, tribal style, romertall el. Noen som har eksempler på hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Strekkode? Kanskje litt ut? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 trir ikke han kan det siden ikke konfirmert 9566001[/snapback] Noen velger å tatovere personer under 18. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 trir ikke han kan det siden ikke konfirmert 9566001[/snapback] Noen velger å tatovere personer under 18. 9566079[/snapback] oki gjør ikke det på notoden vertfal Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei folkens. Jeg lurer på om noen her har erfaring med Jimmy Duvall på Invictus Custom Tattooing i Oslo? Jeg har (for mange sider siden) sagt jeg vil ha en biomech-sak på armen og har nå bestilt tegning av motivet hos han og han virket som en koselig kar, men det har jo ikke så mye å si for skills Han skjønte helt hva jeg var ute etter og vi var på "nett" der, men jeg lurer likevel på om noen folk her har noe å si om han? Psilo: Du kjenner vel til de fleste? 9565287[/snapback] Da ber du bare om å se bilder av ting han har gjort. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 trir ikke han kan det siden ikke konfirmert ei venine av meg skulel ta hu hasdde med mor si med hu kunne bare ta den det året hu fylte 18 og hu flyyer 17 i år 9566001[/snapback] Som sagt tidligere, og som også står i førstepost: Kommer helt an på tattosjappa om de tar på under 18, og jeg har allerede fått klar signal der jeg skal så. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei folkens. Jeg lurer på om noen her har erfaring med Jimmy Duvall på Invictus Custom Tattooing i Oslo? Jeg har (for mange sider siden) sagt jeg vil ha en biomech-sak på armen og har nå bestilt tegning av motivet hos han og han virket som en koselig kar, men det har jo ikke så mye å si for skills Han skjønte helt hva jeg var ute etter og vi var på "nett" der, men jeg lurer likevel på om noen folk her har noe å si om han? Psilo: Du kjenner vel til de fleste? 9565287[/snapback] shameless selfquote for bump. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da ber du bare om å se bilder av ting han har gjort. 9566126[/snapback] Sett noe, men jeg er ikke noe spesielt flink til å bedømme. www.jimmyduvall.com hvis du vil bedømme for meg:) Han har ingen biomech der da dessverre. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da ber du bare om å se bilder av ting han har gjort. 9566126[/snapback] Sett noe, men jeg er ikke noe spesielt flink til å bedømme. www.jimmyduvall.com hvis du vil bedømme for meg:) Han har ingen biomech der da dessverre. 9567984[/snapback] http://www.jad.no/ - gode på biomec Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da er det bestemt. Jeg blir en av tullingene med kjærstetattovering! Spurte i går kveld og da sa han at det hørtes absolutt ikke dumt ut, men spørs hvor og utforming! :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Da er det bestemt. Jeg blir en av tullingene med kjærstetattovering! Spurte i går kveld og da sa han at det hørtes absolutt ikke dumt ut, men spørs hvor og utforming! :!: 9568964[/snapback] Anbefaler ikke i intim området, blir så utrolig kjedelig hvis det først blir slutt (vet du ikke tro det kommer til å skje. Men dessverre er alt mulig ...) Kan være litt ubehagelig for neste mann EDIT: En jeg kjenner krangla med dama ang navnet til ungen dems (lenge før den var født) så stakk han og tatoerte navnet dama ønska at ungen skulle hete over nesten hele magen (han har ganske stor mage og:P) [Vet det er litt anna enn kjærestetattis, men alikevel. Tenk hvis dama ombestemte seg ] Endret 25. september 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 JEg vet det er mulig! Men jeg stoler såpass på forholdet vårt at jeg er villig til å ta sjansen. Dessuten kommer jeg jo til å tattovere over visst det skulle gå så galt. Jeg ville gjort alt for å være med denne mannen! Ikke at tattovering er noe nødvendighet for det :!: Bare jeg som vill det Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Men hva er pointet med kjærestetattovering da? Er jo ikke så veldig dekorativt med "Frode" eller "Henrik" i Old English? Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Men det er ikke Arnt eller Fred eller Kent som skal stå der. Det er 3 bokstaver. Som HFJ f.eks. Hans Fredrik Jørgensen. Heldigvis ikke akkurat det han heter. Men skulle jeg tattovert hele navnet hadde det blitt 7 bokstaver, litt for mye!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Smart, da kan man alltid påstå at det står for noe annet - just in case. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå