Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes kanskje det er litt tidlig å ta en tatovering på et sted som er så synlig. Ville nok ikke tatt den selv uansett alder, men hvis jeg hadde sett noen med dem hadde jeg nok syntes den hadde vært litt morsom/kul, selv om jeg ikke helt ser vitsen med to iriser.

9565303[/snapback]

Bildet = Third Eye = Sang av Tool. ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes kanskje det er litt tidlig å ta en tatovering på et sted som er så synlig. Ville nok ikke tatt den selv uansett alder, men hvis jeg hadde sett noen med dem hadde jeg nok syntes den hadde vært litt morsom/kul, selv om jeg ikke helt ser vitsen med to iriser.

9565303[/snapback]

Bildet = Third Eye = Sang av Tool. ;)

9565364[/snapback]

Åja, men da skjønner jeg i alle fall. Bildet har to iriser fordi det er en sang av Tool ja.

Lenke til kommentar
Hei folkens. Jeg lurer på om noen her har erfaring med Jimmy Duvall på Invictus Custom Tattooing i Oslo?

Jeg har (for mange sider siden) sagt jeg vil ha en biomech-sak på armen og har nå bestilt tegning av motivet hos han og han virket som en koselig kar, men det har jo ikke så mye å si for skills :)

Han skjønte helt hva jeg var ute etter og vi var på "nett" der, men jeg lurer likevel på om noen folk her har noe å si om han?

Psilo: Du kjenner vel til de fleste?

9565287[/snapback]

Da ber du bare om å se bilder av ting han har gjort. ;)

Lenke til kommentar
trir ikke han kan det siden ikke konfirmert

ei venine av meg skulel ta hu hasdde med mor si med hu kunne bare ta den det året hu fylte 18 og hu flyyer 17 i år

9566001[/snapback]

Som sagt tidligere, og som også står i førstepost: Kommer helt an på tattosjappa om de tar på under 18, og jeg har allerede fått klar signal der jeg skal så. :)

Lenke til kommentar
Hei folkens. Jeg lurer på om noen her har erfaring med Jimmy Duvall på Invictus Custom Tattooing i Oslo?

Jeg har (for mange sider siden) sagt jeg vil ha en biomech-sak på armen og har nå bestilt tegning av motivet hos han og han virket som en koselig kar, men det har jo ikke så mye å si for skills :)

Han skjønte helt hva jeg var ute etter og vi var på "nett" der, men jeg lurer likevel på om noen folk her har noe å si om han?

Psilo: Du kjenner vel til de fleste?

9565287[/snapback]

shameless selfquote for bump.

Lenke til kommentar
Da er det bestemt. Jeg blir en av tullingene med kjærstetattovering!  :tease:

Spurte i går kveld og da sa han at det hørtes absolutt ikke dumt ut, men spørs hvor og utforming!  :!:

9568964[/snapback]

Anbefaler ikke i intim området, blir så utrolig kjedelig hvis det først blir slutt (vet du ikke tro det kommer til å skje. Men dessverre er alt mulig ...) Kan være litt ubehagelig for neste mann :p

EDIT:

En jeg kjenner krangla med dama ang navnet til ungen dems (lenge før den var født) så stakk han og tatoerte navnet dama ønska at ungen skulle hete over nesten hele magen (han har ganske stor mage og:P)

[Vet det er litt anna enn kjærestetattis, men alikevel. Tenk hvis dama ombestemte seg :p]

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

JEg vet det er mulig! Men jeg stoler såpass på forholdet vårt at jeg er villig til å ta sjansen. Dessuten kommer jeg jo til å tattovere over visst det skulle gå så galt. Jeg ville gjort alt for å være med denne mannen! Ikke at tattovering er noe nødvendighet for det :!:

Bare jeg som vill det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...