Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Hehe, nei det er ikke sånn. Jeg er da litt eldre enn 18,5 tongue.gif
Og jeg vil ha ett lite hjerte med hans bokstaver i. Ikke hele navnet. Vi har vært sammen i mange år og jeg er veldig trygg på han!!

edit: skal også være på ett sted ingen andre får se så lenge dem ikke ser meg naken

9561968[/snapback]

Under foten? inv_biggrin.gif
Eller på undersiden av brystet? wink.gif

9562015[/snapback]

Har da ikke så hengepupper at den ikke kommer til å vises da! Nei jeg tenkte på over rumpesprekker, og da vil til g-strengene mine skule den!! Men usikkert! Akkurat det må jeg tenke litt på. For kan og ta forann ved trusekanten.

Under foten vil jeg ha Made In Norway, men vet ikke om noen som tar under foten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter du har tatt tatoveringen foreslår du for han at han skal gjøre det samme, det er ikke han så keen på, det er bare dumt sier han, du blir sur fordi han ikke elsker deg like høyt, og poff så er dere singel igjen :D Ikke for å være negativ.

9562333[/snapback]

øh....det ville jeg da aldri bedt han om å gjøre. Jeg vet han ikke vil ha noen tattoveringer. Han har ingen. Og ikke ønsker noen heller. Mens jeg har to fra før og er vel litt bitt av bassilen! Og det hørtes veldig barnslig ut å bli poff-singel p.g.a en tattovering. Som sagt. Vi er ikke 18

Bare å tattovere hvis du har lyst. Blir det slutt er det ikke værre enn å tegne over med en stjerne eller delfin ;)

9562401[/snapback]

Eventuelt en rosa sjiraff :D

9562454[/snapback]

Jeg stemmer for rosa sjiraff :D

Lenke til kommentar
aaaaaaa skal du ha den? den er jo skummel. Og visst du ikke er konfimert, får du egentlig tatt? trodde du måtte være eldre jeg

9563698[/snapback]

Skummel og skummel, og jo jeg får tatt den. Er ingen aldersgrense for tattis i Norge, bortsett fra tatoovøren sin. Tatoovøren er en god venn av familien og dessuten har han gått med på å ta den.

Lenke til kommentar
Kommer aldri til å skjønne meg på kjærestenavn-tattiser. Forhold kan forandre seg så sykt mye på år, selvom man elsker hverandre og alt det der.

Speaking, jeg kjenner en på 18 som har "Maria" på brystet. De er ikke sammen lenger. Hihi.

9563808[/snapback]

Men det er det. Når jeg var 18 ville jeg aldri ha gjort det fordi jeg ikke har vært sikker på om ting varer, fordi jeg har vært ung og jeg visste at mye kommer til å bli anderledes. Men nå 25år gammel, så ser jeg det ikke på samme måte. Ja, alle forhold kan ta slutt, men dette er noe annet enn når man er 18! Vi har jo tross alt hus sammen, felles økonomi, så hverdagen vår vet vi hvordan er! :) den virkelige verden er her, men de negative tingene som ofte knekker par, vi lever oss sammen gjennom dem

Lenke til kommentar
Kommer aldri til å skjønne meg på kjærestenavn-tattiser. Forhold kan forandre seg så sykt mye på år, selvom man elsker hverandre og alt det der.

Speaking, jeg kjenner en på 18 som har "Maria" på brystet. De er ikke sammen lenger. Hihi.

9563808[/snapback]

Jeg kjenner tre ^^ En av dem har med store bokstaver nedover armen. Husker ikke hva dama heter i farta men de er begge 16 lol. :love:

Lenke til kommentar

9563808[/snapback]

Jeg kjenner tre ^^ En av dem har med store bokstaver nedover armen. Husker ikke hva dama heter i farta men de er begge 16 lol. :love:

9564172[/snapback]

Ja, kjærestetatoveringer er kanskje noe av det dummeste man kan gjøre mener jeg. På hovefestivalen i år var det mange av vennene mine som nok hadde tatt kjærestetattoo hvis ikke noen av oss hadde holdt oss nogenlunde edru.

Lenke til kommentar
Da er det bestemt, jeg skal ha:

post-123090-1190642096_thumb.jpg

i nakken som min første tatoo, ikke fastsatt noen dato enda, kan tenkte meg det blir på ny året elsn. i alle fall før konfirmasjonen.

9563621[/snapback]

He he, husk å laste opp bilde når den er grodd. Jeg skal legge smilemusklene i hardtrening. :)

9564424[/snapback]

Antar noe er dumt med den tatooen. Er det selve tatooen eller området der den skal settes i?

Lenke til kommentar

Hei folkens. Jeg lurer på om noen her har erfaring med Jimmy Duvall på Invictus Custom Tattooing i Oslo?

Jeg har (for mange sider siden) sagt jeg vil ha en biomech-sak på armen og har nå bestilt tegning av motivet hos han og han virket som en koselig kar, men det har jo ikke så mye å si for skills :)

Han skjønte helt hva jeg var ute etter og vi var på "nett" der, men jeg lurer likevel på om noen folk her har noe å si om han?

Psilo: Du kjenner vel til de fleste?

Lenke til kommentar
Da er det bestemt, jeg skal ha:

post-123090-1190642096_thumb.jpg

i nakken som min første tatoo, ikke fastsatt noen dato enda, kan tenkte meg det blir på ny året elsn. i alle fall før konfirmasjonen.

9563621[/snapback]

He he, husk å laste opp bilde når den er grodd. Jeg skal legge smilemusklene i hardtrening. :)

9564424[/snapback]

Antar noe er dumt med den tatooen. Er det selve tatooen eller området der den skal settes i?

9565207[/snapback]

Eller at du er 93' modell, og det ser dumt ut med guttekropp; dunbart og "Third Eye" i nakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...