Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter lang tid med vurdering over hva slags tattovering jeg skal ha, begynner valget å komme klarere til for meg :D

http://www.bmeink.com/A70313/high/bmepb474873.jpg

Blir noe â la den. Liker fargebruken og bakgrunnen der, samt formen på selve tattoveringa, men blomstene og selve dragen er ikke slik jeg ønsker, kommer nok til å ta med det bildet og noen andre med eksempler på motiver jeg liker til en kamerat som, i motsetning til meg, faktisk kan tegne, snakke med han og se om vi kommer fram til en skisse jeg er fornøyd med. :)

lønning snart, sååå, hva tenker godtfolket at det kommer på sånn ca? Lurer også på om noen kan anbefale noen salonger på østlandet/Oslo? Den nærmeste er ikke alltid den beste, og har ennå til gode å se lokaltattovøren lage noe annet enn småmotiver på bekjente av meg. (bor i Horten, vestfold)

edit: er ikke 15, slik nicket tilsier, nærmer meg 20, og har tenkt på å ta tattovering mer eller mindre siden jeg fylte 18 ;p

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Etter lang tid med vurdering over hva slags tattovering jeg skal ha, begynner valget å komme klarere til for meg :D

http://www.bmeink.com/A70313/high/bmepb474873.jpg

Blir noe â la den. Liker fargebruken og bakgrunnen der, samt formen på selve tattoveringa, men blomstene og selve dragen er ikke slik jeg ønsker, kommer nok til å ta med det bildet og noen andre med eksempler på motiver jeg liker til en kamerat som, i motsetning til meg, faktisk kan tegne, snakke med han og se om vi kommer fram til en skisse jeg er fornøyd med. :)

lønning snart, sååå, hva tenker godtfolket at det kommer på sånn ca? Lurer også på om noen kan anbefale noen salonger på østlandet/Oslo? Den nærmeste er ikke alltid den beste, og har ennå til gode å se lokaltattovøren lage noe annet enn småmotiver på bekjente av meg. (bor i Horten, vestfold)

edit: er ikke 15, slik nicket tilsier, nærmer meg 20, og har tenkt på å ta tattovering mer eller mindre siden jeg fylte 18 ;p

9561001[/snapback]

Jeg personlig har ikke mye sans for tattoes med skarpe farger i men den der var stilig :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det veldig veldig veldig dumt å ta tattovering av navnet til kjæreste/sambo/ektefelle?

Har litt lyst å ta en bitte liten en med initialene hans. Men er usikker

9561859[/snapback]

Det er ca det dummeste man kan gjøre da. Hva om det blir slutt? Hva om du finner han nude med en annen dame i senga?

Med mindre dere har like initialer er det superteit, da kan du hvertfall late som det egentlig står for noe annet.

Lenke til kommentar

Vel, vi er jo samboere. Og jeg vet jo at det kan bli slutt en gang! Men håper da ikke det. Og jeg tror heller ikke det! Vi er jo såpass satt at vi har hus sammen o.s.v. Tenkte veldig lite så det faktisk er mulighet for å tattovere over igjen! Men det er jo veldig kjedelig. Har jo tattovering av mine bokstaver fra før men det er egentlig ganske stort.

Tenkte kanskje det hadde vært litt kos jeg da! Så det er jo ikke noe ungdomskjæreste dette er snakk om, dette er mannen jeg skal gifte meg med!

Lenke til kommentar

Nja, det kan jo være en fin ting om man er i et etablert forhold og er trygge på hverandre, selv om jeg syns at "Gunnar" og "Britt-Laila" i snirklete skrift er et fryktelig kjedelig motiv, sånn personlig.

Men, unge par (på atten OG ET HALVT, tenk!) som har vært kjærester i 6 måneder og vært forlovet i 5 av dem, og som skal ha navnene tatovert.. urk, jeg har lyst til å bare gi dem nummeret til LaserKlinikk 5000 AS når de betaler.

Lenke til kommentar

Hehe, nei det er ikke sånn. Jeg er da litt eldre enn 18,5 :p

Og jeg vil ha ett lite hjerte med hans bokstaver i. Ikke hele navnet. Vi har vært sammen i mange år og jeg er veldig trygg på han!!

edit: skal også være på ett sted ingen andre får se så lenge dem ikke ser meg naken

Endret av Wanita
Lenke til kommentar
Hehe, nei det er ikke sånn. Jeg er da litt eldre enn 18,5 :p

Og jeg vil ha ett lite hjerte med hans bokstaver i. Ikke hele navnet. Vi har vært sammen i mange år og jeg er veldig trygg på han!!

edit: skal også være på ett sted ingen andre får se så lenge dem ikke ser meg naken

9561968[/snapback]

Under foten? :D

Eller på undersiden av brystet? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...