Mato Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 siste ser nice ut , må få se den ferdige Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Yeah Digga den. Mario sleeve Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva synes folk om ring i leppa til gutter? Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Som med det meste annet, noen kler det, andre gjør det ikke. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes det er alt for oppbrukt, og mener at ingen passer med det, hverken jenter eller gutter. Dessuten får jeg sterke assosiasjoner til øyensminke og sorte klær. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har et par karer på skolen med piercing i leppa. De har dessverre en litt kjip attitude som gjør at jeg misliker dem. Av en eller annen grunn hjelper den piercingen til det. Skal allikevel nevnes at det kan se bra ut, og jeg hater å dømme folk. Men når det er et par idioter som flyr rundt med piercinger i leppa får jeg dårlige assosiasjoner. Trenger noen til å motvirke dem Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men når det er et par idioter som flyr rundt med piercinger i leppa får jeg dårlige assosiasjoner. Trenger noen til å motvirke dem 9558072[/snapback] Skulle vitterlig tro jeg hadde nok metall i huden til å gjøre opp for det =P Men har ikke i leppa da. Hadde det faktisk i tiendeklasse, haha. Savner den litt, selvom jeg syntes den var sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva synes folk om ring i leppa til gutter? 9557424[/snapback] Jeg har en bent barbell i leppa, jeg er gutt. Ikke helt ring, men fremdeles. Min menning er vel ikke helt "ærlig" siden jeg har det selv da. Finnes en annen på skolen som har, og han ser helt for jævlig ut med den tbh. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Tenkte på no, og prøvde å få det ned på "papir". Kunne nesten vært tøft på noen Ikke på meg da Edit: skal liksom være i underleppa Endret 23. september 2007 av Torpern Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har ett lite spørsmål.. Hvis man tar ett lite hull, og angrer på at man satte inn piercing der. Vill det da gro? selv etter 2 år? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har ett lite spørsmål..Hvis man tar ett lite hull, og angrer på at man satte inn piercing der.Vill det da gro? selv etter 2 år?9558897[/snapback] Sannsynligvis. Du vil få et pent lite arr på størrelse med et knappenålshode (dersom den grodde pent, altså). Men i noen tilfeller kan man faktisk sette inn smykket lenge etterpå, men dette er ikke så vanlig da. Spørs litt hvor den sitter også. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har ett lite spørsmål..Hvis man tar ett lite hull, og angrer på at man satte inn piercing der.Vill det da gro? selv etter 2 år?9558897[/snapback] Sannsynligvis. Du vil få et pent lite arr på størrelse med et knappenålshode (dersom den grodde pent, altså). Men i noen tilfeller kan man faktisk sette inn smykket lenge etterpå, men dette er ikke så vanlig da. Spørs litt hvor den sitter også.9558948[/snapback] På kinnet?I know, men så ett bilde i sta og synes det så kult ut Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 På kinnet?I know, men så ett bilde i sta og synes det så kult ut 9559062[/snapback] Du får nok et bittelite arr, men på noen syntes det ikke i det hele tatt.Kinnpiercinger er så sinnsykt fine. Hadde jeg hatt litt mindre bollekinn skulle jeg vurdert det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 På kinnet?I know, men så ett bilde i sta og synes det så kult ut 9559062[/snapback] Du får nok et bittelite arr, men på noen syntes det ikke i det hele tatt.Kinnpiercinger er så sinnsykt fine. Hadde jeg hatt litt mindre bollekinn skulle jeg vurdert det.9559116[/snapback] Jeg har tynne kinn, er det problematisk på noen måte?Har du en nettside som jeg kan lese om kinn piercing?Litt info, siden du kan endel om dette? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Prøver en gang til jeg skal ha en ny tattis snart.. men vil ha noe som har noe personelig mening.. har allerede nanv og stejrnetegn.. Noen ide på noe annet jeg kan ta? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har tynne kinn, er det problematisk på noen måte?Har du en nettside som jeg kan lese om kinn piercing?Litt info, siden du kan endel om dette? 9559143[/snapback] Cheek Piercing.Er neppe et problem, man får jo smykker i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Prøver en gang til jeg skal ha en ny tattis snart.. men vil ha noe som har noe personelig mening.. har allerede nanv og stejrnetegn.. Noen ide på noe annet jeg kan ta? 9559158[/snapback] Fødselsdato? Du trenger jo snart ikke pass og legitimasjon mann Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Prøver en gang til jeg skal ha en ny tattis snart.. men vil ha noe som har noe personelig mening.. har allerede nanv og stejrnetegn.. Noen ide på noe annet jeg kan ta?9559158[/snapback] Fødselsdato?Du trenger jo snart ikke pass og legitimasjon mann 9559172[/snapback] Hehe..SKal ha på venstre skulder.. noen som vet om noen kule motiver til det? Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Helt sjokkert jeg nå. Måtte jo se på disse sidene noen har hentydet til. Dette syns folk er morsomt altså :O Kan man ha sex med en splitta penis?? folk gjør så mye rart altså. Og gjør de det selv? eller er de hos noen spesialister som man går til? tenker på sånn som tatto sjapper og sånt! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg synes det er alt for oppbrukt, og mener at ingen passer med det, hverken jenter eller gutter. Dessuten får jeg sterke assosiasjoner til øyensminke og sorte klær. 9557473[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå