Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg enklest utvide mine hull i ørene slik at jeg får inn de nye og litt tykkere ringene? De jeg har nå er helt standard tynne sølvringer som man kjøper hos gullsmeden.

Fikk et tips fra Aidskake (?) om å ta en lang varm dusj også prøve med glidemiddel. Vel, måtte jo prøve, men det funker fortsatt ikke. Det er for trangt.

Har prøvd i noen minutter nå, men nå er øreflippen helt ildrød og hoven. Vondt er det også. :hrm:

Hva brukte dere som har utvidet en del når dere begynte? Det er kun snakk om 1-2mm men det er altså litt for mye til at jeg får presset igjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg enklest utvide mine hull i ørene slik at jeg får inn de nye og litt tykkere ringene? De jeg har nå er helt standard tynne sølvringer som man kjøper hos gullsmeden.

Fikk et tips fra Aidskake (?) om å ta en lang varm dusj også prøve med glidemiddel. Vel, måtte jo prøve, men det funker fortsatt ikke. Det er for trangt.

Har prøvd i noen minutter nå, men nå er øreflippen helt ildrød og hoven. Vondt er det også.  :hrm:

Hva brukte dere som har utvidet en del når dere begynte? Det er kun snakk om 1-2mm men det er altså litt for mye til at jeg får presset igjennom.

9545769[/snapback]

Jeg gjorde det hos en piercer. Men tviler på at du klarer fra øredobber (som er 0.1mm elns til 1-2mm sånn helt uten virdere. Men det spørs veldig på hvordan smykket du skal ta i ser ut. Hvor fort det blir sin fulle størrelse....

Lenke til kommentar
Det er kun snakk om 1-2mm men det er altså litt for mye til at jeg får presset igjennom.

9545769[/snapback]

Jeg renset en synål (sånn som blir tykkere og tykkere), og jada, jeg vet at det antakeligvis fortsatt var masse bakterier igjen på den, men jeg tok den gjennom det lille hullet, og dro den sakte gjennom, til øret hadde utvidet seg sånn at jeg fikk inn en 1,6mm stang (hadde sånn standardtynt hull før).

Lenke til kommentar
Jeg renset en synål (sånn som blir tykkere og tykkere), og jada, jeg vet at det antakeligvis fortsatt var masse bakterier igjen på den, men jeg tok den gjennom det lille hullet, og dro den sakte gjennom, til øret hadde utvidet seg sånn at jeg fikk inn en 1,6mm stang (hadde sånn standardtynt hull før).

9547226[/snapback]

Med tanke på at du ikke åpner noe sår, så er ikke faren så veldig stor for infesjon mener jeg. Men når man skal lage et hull, er det viktig å ha sterile redskaper.

Det der var egentlig stilig. Me wants.

9547956[/snapback]

Hvilke del av bildet var stilig sier du? :p

Lenke til kommentar

vell nå er jeg i full gang med og velge motiver til en full sleve her , tror snart jeg vet hvordan den øverste delen skal se ut , hele sleven skal basere på Tegneserien Sandman av Neil Gaiman. har enda ikke helt bestemt meg hvor , men det blir nok på Solid i Stavanger .

Lenke til kommentar
vell nå er jeg i full gang med og velge motiver til en full sleve her , tror snart jeg vet hvordan den øverste delen skal se ut , hele sleven skal basere på Tegneserien Sandman av Neil Gaiman.  har enda ikke helt bestemt meg hvor , men det blir nok på Solid i Stavanger .

9549350[/snapback]

Stolid er et trygt valg!! :D Utrolig god kompetanse, hygene pluss de er veldig hyggelige :)

Eneste er at dem har litt kø...

Lenke til kommentar
vell nå er jeg i full gang med og velge motiver til en full sleve her , tror snart jeg vet hvordan den øverste delen skal se ut , hele sleven skal basere på Tegneserien Sandman av Neil Gaiman.  har enda ikke helt bestemt meg hvor , men det blir nok på Solid i Stavanger .

9549350[/snapback]

Stolid er et trygt valg!! :D Utrolig god kompetanse, hygene pluss de er veldig hyggelige :)

Eneste er at dem har litt kø...

9549387[/snapback]

kø kan man jo leve med ;)

han er jo utrolig fink på asiatiske motiv , mener og ha hørt at han er en av de som gjør de best i Norge .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...