Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

mener ikke å være frekk eller noe, men jeg lurer på en ting: hvorfor tatovere en spillogo? hva om en dag det ikke kommer flere spill som oppfølger, og man sitter i år 2021 med en logo fra et spill som døde hen for nesten 20 år siden..?

som sagt, ikke for å være frekk eller noe, men jeg lurer faktisk på dette.

Jaok, grei nok den, men quake har en nostalgisk verdi da det er et av de spillene vi har hatt mye med. I 2021 vil jeg garantert enda huske quake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som skal se tv2 hjelper deg? Skal være om en kar som er missfornøyd med tatoveringen sin. Var tydeligvis en som var ansvarlig som hevdet at det jo var "sjarmen" at de ikke ble heeelt som på bildet. "Det er liksom ikke som et klistremerke." :s

Det må jeg få med meg. Det er jo ekstra morsomt at de har fått med Glenn Jordheim som "konsulent", selvutnevnt verdensmester som han er.

Han driver faktisk på nøyaktig som "den slemme tatovøren". Tatoverer folk, og nekter konsekvent å fylle på farge hvis de kommer tilbake med en shabby tatovering. Har hørt utsagn som "tatoveringen var perfekt når han/hun gikk herfra, så det må være hans/hennes feil" gjentatte ganger.

Lenke til kommentar

Har vurderte en tatovering, mellom skulderbladene, men vet ikke hva enda.. ("sweet" kanskje? :p)

Har en piercing i øyenbrynet, hatt den siden jeg var 15, lurer på om den kommer ut snart...

Skal jeg pierce meg igjen blir det mest sansynelig i brystvorta...

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Hehe. Morsomme greier på Tv2 hjelper deg. Merkelig at de ikke tok med det som hun tatovøren skrev i mailen til han Morgan-fyren (bildet svisjet kjapt forbi skjermen), at han blødde mye mens hun tatoverte.

Har vært ute for dette selv, og det er ikke noe særlig gøy. Mye av fargen forsvinner med blodet/skorpen, og tatoveringen blir svært blass. Folk som blør mye, må gjerne innom for å fikse på tatoveringen både en og to ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...