samebob Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) haha genial tegning Var en som hadde gjort ill der altså. Se for deg en vanlig grillpølse, så se for deg at du tar en biffkniff å tar den 2/5 in i pølsen å snitter langs den. Det gjorde han med kuken sin Så sier folk at det var jevlig tøft å at de skal/har gjøre/gjort det. Endret 19. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Når folk splitter penis trodde jeg bare dem splitta nederste del (i alle fall kun det jeg har sett) - Eller snakker jeg om utvidelse av urinrøret nå? :S ---------------------------------------------------------------------- Til du som skal ta piercing. I og med at det er pungen du skal ta (tror jeg forstå hvis du skal ha den, det blir vel en motsatt public elns ) Det blir ikke stort billigere å gjøre det selv men akkuratt der er det ikke umulig å gjøre det. Det er veldig tynn hud, men igjen ganske vond plass å gjøre det. Anbefaler ikke å gjøre det selv da du kan risikere å stoppe opp eller reagere (på smerten) på feil måte og virkelig ødlegge noe. Det du burde ha er en klemme med hull i (dette er for å holde alt i ro og planlegge hullet så det blir mest mulig beint) En nål som er stor nokk til piercingen, og en piercing som er beregnet for bruken. Den skal også være ganske stor. En ting å tenke på når du skal ta piercing der, er at det er et ganske klamt område, det er også endel knuging/bevegelse som fort kan føre til irritasjon. Jeg ville revurdert hele piercingen, og i alle fall det med å ta den selv.. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Når folk splitter penis trodde jeg bare dem splitta nederste del (i alle fall kun det jeg har sett) - Eller snakker jeg om utvidelse av urinrøret nå? :S om man blar litt i sidene her, finner man et par mer eller mindre ekstreme mods: http://www.bmezine.com/title/2007/index.html Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Når folk splitter penis trodde jeg bare dem splitta nederste del (i alle fall kun det jeg har sett) - Eller snakker jeg om utvidelse av urinrøret nå? :S om man blar litt i sidene her, finner man et par mer eller mindre ekstreme mods: http://www.bmezine.com/title/2007/index.html 9534106[/snapback] Er på jobb, så tviler at nå er tidspunktet å se på noe sånt. Men skal se når jeg kommer hjem Btw, når jeg tenker på det. Har jeg sett skikkelig splitta peniser. Spurte forresten litt lengre frem om noen viste om de fikk de opp Noen som vet? Endret 20. september 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 For en side :O Gale folk. Hva får folk til å kappe at seg lemmer osv? http://www.bmezine.com/title/2007/leen-cover.jpg Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Når folk splitter penis trodde jeg bare dem splitta nederste del (i alle fall kun det jeg har sett) - Eller snakker jeg om utvidelse av urinrøret nå? :S ---------------------------------------------------------------------- Til du som skal ta piercing. I og med at det er pungen du skal ta (tror jeg forstå hvis du skal ha den, det blir vel en motsatt public elns ) Det blir ikke stort billigere å gjøre det selv men akkuratt der er det ikke umulig å gjøre det. Det er veldig tynn hud, men igjen ganske vond plass å gjøre det. Anbefaler ikke å gjøre det selv da du kan risikere å stoppe opp eller reagere (på smerten) på feil måte og virkelig ødlegge noe. Det du burde ha er en klemme med hull i (dette er for å holde alt i ro og planlegge hullet så det blir mest mulig beint) En nål som er stor nokk til piercingen, og en piercing som er beregnet for bruken. Den skal også være ganske stor. En ting å tenke på når du skal ta piercing der, er at det er et ganske klamt område, det er også endel knuging/bevegelse som fort kan føre til irritasjon. Jeg ville revurdert hele piercingen, og i alle fall det med å ta den selv.. 9533238[/snapback] Morten igjen : "Tusen takk for tips, har alerede stukket hull å det ble fint, men det var for liten nål..det å ta hullet gikk veldig fint tror ikke det blir en faktor" Etter han så på Bodymoding på penis ble han ganske hypp igjen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nå har jeg fått så mange forskjellige svar på dette spørsmålet, så nå prøver jeg her. Piercing i tungen. Man skal jo helst ikke drikke alkohol dagen etter man har tatt det, men går det bra med sprit? Vanlig 60%? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nå har jeg fått så mange forskjellige svar på dette spørsmålet, så nå prøver jeg her. Piercing i tungen. Man skal jo helst ikke drikke alkohol dagen etter man har tatt det, men går det bra med sprit? Vanlig 60%? 9536448[/snapback] ..... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er klar over at det der sier seg selv, og det var det jeg trodde først også. Men så var det noen (flere faktisk) som har tatt tungepiercing som sa at sprit gikk bra, ren sprit som ikke var utblandet. oO Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Ok, nå skal jeg spørre tidenes fløueste spørsmål. Hvordan i helvette får man åpnet en BCR?! Har sittet i 2,5 timer nå og enda ikke fått den opp. Endret 20. september 2007 av AndorPF Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Man får kjøpt tenger som er laget spesielt til det, men ellers så er det bare å bruke makt. Irriterende, i know. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ok, nå skal jeg spørre tidenes fløueste spørsmål. Hvordan i helvette får man åpnet en BCR?! Har sittet i 2,5 timer nå og enda ikke fått den opp. 9537453[/snapback] Jeg har garantert ett teitere spørsmål, Hva er BCR? I know, burde vell brukt huet nå, Google Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 BCR (eventuelt CBR) står for "ball closure ring". Er en slik: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Og de er ofte litt for lette å få opp etter å ha fiklet med dem i ett år. Og da må man gå uten kule, noe som er enda mer irriterende. oO Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg stressa som bare det for å ta ut mine! Var også litt redd for å dra formye og ende opp med å ta den av på den vonde måten Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det et problem å åpne disse? Er det ikke bare å presse kula utover? Funker som bare det på de jeg har ihvertfall... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nå har jeg fått så mange forskjellige svar på dette spørsmålet, så nå prøver jeg her. Piercing i tungen. Man skal jo helst ikke drikke alkohol dagen etter man har tatt det, men går det bra med sprit? Vanlig 60%? 9536448[/snapback] Er bare myte at man ikke kan drikka alkohol etter å ha pierca tunga. da jeg tok det sto det på arket at øl og rusbrus kunne drikkes fra dag én Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) De er ofte jævkla trange. Men som sagt, du får kjøpt tenger til å åpne og lukke de med. Litt usikker på hvor de selger det i Norge, men man får hvertfall kjøpt det online hos barbarella.se. edit: Du får kjøpt et annet type smykke uten den kula. Segmentringer slik ut: Endret 21. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg sluttet å bruke BCR. De var så vanskelig å få opp -.-. Jeg klarte det ikke selv vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå