Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

haha genial tegning ;)

Var en som hadde gjort ill der altså.

Se for deg en vanlig grillpølse, så se for deg at du tar en biffkniff å tar den 2/5 in i pølsen å snitter langs den.

Det gjorde han med kuken sin :cry:

Så sier folk at det var jevlig tøft å at de skal/har gjøre/gjort det.

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når folk splitter penis trodde jeg bare dem splitta nederste del (i alle fall kun det jeg har sett)

- Eller snakker jeg om utvidelse av urinrøret nå? :S

----------------------------------------------------------------------

Til du som skal ta piercing.

I og med at det er pungen du skal ta (tror jeg forstå hvis du skal ha den, det blir vel en motsatt public elns :p)

Det blir ikke stort billigere å gjøre det selv men akkuratt der er det ikke umulig å gjøre det. Det er veldig tynn hud, men igjen ganske vond plass å gjøre det. Anbefaler ikke å gjøre det selv da du kan risikere å stoppe opp eller reagere (på smerten) på feil måte og virkelig ødlegge noe.

Det du burde ha er en klemme med hull i (dette er for å holde alt i ro og planlegge hullet så det blir mest mulig beint) En nål som er stor nokk til piercingen, og en piercing som er beregnet for bruken. Den skal også være ganske stor.

En ting å tenke på når du skal ta piercing der, er at det er et ganske klamt område, det er også endel knuging/bevegelse som fort kan føre til irritasjon.

Jeg ville revurdert hele piercingen, og i alle fall det med å ta den selv..

Lenke til kommentar

Når folk splitter penis trodde jeg bare dem splitta nederste del (i alle fall kun det jeg har sett)

om man blar litt i sidene her, finner man et par mer eller mindre ekstreme mods:

http://www.bmezine.com/title/2007/index.html

9534106[/snapback]

Er på jobb, så tviler at nå er tidspunktet å se på noe sånt. Men skal se når jeg kommer hjem ;)

Btw, når jeg tenker på det. Har jeg sett skikkelig splitta peniser. Spurte forresten litt lengre frem om noen viste om de fikk de opp :p Noen som vet? :D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

----------------------------------------------------------------------

Til du som skal ta piercing.

I og med at det er pungen du skal ta (tror jeg forstå hvis du skal ha den, det blir vel en motsatt public elns :p)

Det blir ikke stort billigere å gjøre det selv men akkuratt der er det ikke umulig å gjøre det. Det er veldig tynn hud, men igjen ganske vond plass å gjøre det. Anbefaler ikke å gjøre det selv da du kan risikere å stoppe opp eller reagere (på smerten) på feil måte og virkelig ødlegge noe.

Det du burde ha er en klemme med hull i (dette er for å holde alt i ro og planlegge hullet så det blir mest mulig beint) En nål som er stor nokk til piercingen, og en piercing som er beregnet for bruken. Den skal også være ganske stor.

En ting å tenke på når du skal ta piercing der, er at det er et ganske klamt område, det er også endel knuging/bevegelse som fort kan føre til irritasjon.

Jeg ville revurdert hele piercingen, og i alle fall det med å ta den selv..

9533238[/snapback]

Morten igjen : "Tusen takk for tips, har alerede stukket hull å det ble fint, men det var for liten nål..det å ta hullet gikk veldig fint tror ikke det blir en faktor"

Etter han så på Bodymoding på penis ble han ganske hypp igjen :roll:

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått så mange forskjellige svar på dette spørsmålet, så nå prøver jeg her.

Piercing i tungen. Man skal jo helst ikke drikke alkohol dagen etter man har tatt det, men går det bra med sprit? Vanlig 60%?

9536448[/snapback]

Er bare myte at man ikke kan drikka alkohol etter å ha pierca tunga. da jeg tok det sto det på arket at øl og rusbrus kunne drikkes fra dag én

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...