Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kan umulig virkelig ha lyst på en fin, velsatt piercing dersom han ikke gidder å betale det en intimpiercing koster! Hva er best, en skeiv, stygg piercing som sparer et par sure hundringser, eller er fint resultat som sitter som det skal varer?

 

Tipper samboeren din verken har peiling på metaller, plassering eller behandling av en piercing.

Lenke til kommentar

Tydeligvis litt mer peiling og vett enn vedkommende det er snakk om.

 

Be han pierce seg selv så mye han orker, men det er fortsatt ikke særlig smart. Den blir sikkert superskeiv og megabetent. Jeg har ikke tenkt å gi noen andre råd enn de jeg har gitt. Jeg er ingen piercer og har ikke anelse på hvordan man skal plassere de, men er lur nok til å la være. :)

 

Dette minner meg litt om da jeg var 11 år og hadde lyst på piercing i nesa. Jeg tok superlim og limte en liten sten fast. Men jeg kan i hvertfall skylde på at jeg var bare barnet.

Lenke til kommentar
Tihi, artig historie.

Men han sier: "Okei, så du har ikke så mye peiling, da vil jeg gjerne ha tips fra folk som kan det"...

Nå får han lage konto selv snart :p makan til sta

9530272[/snapback]

Kompis til samebob, hvordan har du tenkt og gjøre dette? sterilt?

Hvis du ikke vill endeopp som steril så vill jeg annbefale deg i og gå til noen som kan det, nei.. Ikke nabo jenta, en Piercer..

 

Spør mamma, hun gir deg sikkert 1000,- til og ta en piercing i rumpa hos noen som kan det enn at du skall sitte dær alene med i usterilisert nål..

Lenke til kommentar
ingen som har noen gode tips til kompisen min....

ikke såndre tips som ikke jør dette selv osv.

9530440[/snapback]

Ikke for og være frekk eller noe, men deter rett og slett ikke normalt og ta piercing selv, spessielt ikke i underlivet.

 

Han får neppe noen råd her inne, tror jeg er den mest useriøse i denne tråden så her er det fult av seriøse folk som vet og gå til piercer og tattovør hvis de skall sjokkere verden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...