Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed denne gangen (3 gang jeg tok i nippel) At jeg burde vente minst 3 mnd tror jeg. De andre gangene har 1mnd vært det magiske tallet :p

9514473[/snapback]

 

 

Grotiden er vel veldig individuell... for noen kan det ta opp til ett år før nipplene har godd, å andre en mnd...

9516496[/snapback]

 

Det er jo sant det, men tviler på at piercerene klarer å se på det hvor lenge de tar før akkuratt dine nippler gror ;) Det er vel heller gjennomsnittet elns de sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser så sinnsykt vondt ut å ta... AU!

 

edit: og hva skjer med forhuden? O_O

9522534[/snapback]

 

Det første som skjer, etter du har pierca deg å litt framover, er att forhuden ikke går en å trekke over hodet. på grunn av at den blir "bløsete", å at stangen er så lang i starten at du ikke får den over. ubehagelig er det, det blir tørt, å hodet "henger" seg fast i bokser. skjedde jaffal hos meg.

 

Men når man har bytta til kosrtere stang, å pløsheten har gått over, så er det null problem med å få forhuden over :)

 

Ja, det gjør vondt å ta det, men bare når du stikker, utvider å tar igjennom smykket. noen få uker etter dette er det ømt. men ellers ikke noe.

husk å det at smerte terskelen er HELT forskjellig fra menneske til menneske :)

Lenke til kommentar
Går det an å få en sånn splitta penis sammen igjen om man skulle angre noen år seinere?

9529561[/snapback]

Hvis du har tenkt og leve et liv uten sex går nokk det bra, den kan nokk syes sammen igjen om man ønsker det..

Ser forresten ikke ut som om karen her har baller heller, prøver han og etterligne satan eller? Syke syke mann!

 

Folk burde stoppes, ikke du som spør men han på bildet;)

Lenke til kommentar

En kompis av meg har planlagt å ta piercing imellom penisen og pungen, han har prøvd å gjøre det selv engang, men sprøytespissen var for tynn, så han fikk ikke piercingen inn.

Så han lurte på om noen av dere viste om det var veldig farlig å få infeksjon den plassen?

han lurer også på om det finnes apotek som selger sprøytespisser som er tykkere 1.2mm,

Lenke til kommentar
En kompis av meg har planlagt å ta piercing imellom penisen og pungen, han har prøvd å gjøre det selv engang, men sprøytespissen var for tynn, så han fikk ikke piercingen inn.

Så han lurte på om noen av dere viste om det var veldig farlig å få infeksjon den plassen?

han lurer også på om det finnes apotek som selger sprøytespisser som er tykkere 1.2mm,

9529958[/snapback]

Skall man ta piercing gjør man det hos en Tattovør, eller et piercing studio..

Man gjør ikke slikt hjemme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...