mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva gjør man med sånne ører når man blir gammel? Har aldri sett noen over 35 som har det. Hvis man ombestemmer seg og vil ha normale ører igjen, går det ann? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det lurer jeg også på. Noen som har bilde av øret etter en sånn tunnel er tatt ut? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 TA-DA! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pent, lite arr sitter man igjen med da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Og den morroa koster? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Skal man tenke på hva ting koster, burde man aldri starte med bodymods. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nå har jeg titta endel på bodymod, og det er noe gærninger der som har splitta kuken i to!? Fikk vondt i hele kroppen. Hvorfor i alle dager gjør de det? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Nå har jeg titta endel på bodymod, og det er noe gærninger der som har splitta kuken i to!? Fikk vondt i hele kroppen. Hvorfor i alle dager gjør de det? 9512847[/snapback] Kikka litt rundt i går og kom over et bilde av det jeg og. Skjønner ikke hva som får folk til å gjøre såå ekstreme ting Edit: Søkte på "Subincision" og fant bildet. uff Endret 17. september 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så ekstreme bodymods tror jeg ikke jeg hadde turd å tenke på en gang. Uff. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ganske tidelig her i tråden tror jeg psilocybe skrev noe om at å splitte penis ikke ville være så ille. Jeg tror han skrev det etter at noen hadde lagt ut en artikkel om tungesplitting der splittet penis ble nevnt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fant det nå. Det var på side 5. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg må støtte psilo her, jeg har ikke så mye imot ørepiercinger og i visse tilfeller at dem utvides, bare det fortsatt er pynt. Det er først når man begynner å vrenge på kroppsformen at jeg føler at det ikke er pent lenger. =/ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg syns til og med sånn helt vanlig ørepiercing som alle har er ekkelt. Nippels er enda verre. Navlen er ENDA verre. Kjønnsorganer... Ugh... Og det som er virkelig ekstreme greier... Nei jeg får vondt av bare tanken på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ørepiercinger, nipplepiercinger og intimpiercinger har jeg sansen for. For at navlepiercinger skal være tøffe skal de helst ikke være alene imho. Jeg vet om en som har to surfacepiercinger på magen som står i stil til navlen hennes. Det er nice. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Syntes den nederste ble litt for liten. Egentlig er favorittstørrelsen mellom 20-26 mm, men noen kler større og noen kler mindre. Alt ettersom. Hvor store har du psilocybe? Om du har? Tror jeg. 9512435[/snapback] Joda, men det var bare noen jeg plukket ut fra BME sånn helt på måfå, de illustrerte greit hva jeg prøvde å forklare. Selv ligger jeg på 25mm nå, og jeg ser at jeg har antydninger til å få en liten bul på baksiden. Sånn som dette: (Fysj, for et dårlig kamera) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Edit: Søkte på "Subincision" og fant bildet. uff 9513019[/snapback] ... omfg, der ble jeg faktisk kvalm når jeg søkte på det. Også kjente jeg at det gjorde vondt nedentil... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nice skjegg! 9514154[/snapback] yeah, må si meg enig der Minner litt om skjegget til Shavo Odadjian i SOAD.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har hatt piercing i nesten 3 uker nå (3 uker på onsdag) og alt viser seg å være fint, men når jeg fikk piercingen, så hadde de ikke noe "ark" om øyebrynspiercing, så jeg fikk et om navlepiercing som de sa at var nesten akkurat det samme, men tar det virkelig 6 måneder før den gror? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg fikk beskjed denne gangen (3 gang jeg tok i nippel) At jeg burde vente minst 3 mnd tror jeg. De andre gangene har 1mnd vært det magiske tallet Og når det gjelder utvidig, så er jeg enig med flere. Når det blir større enn øreflippen var orginalt. Når det så vidt er øreflipp igjen =) Lenke til kommentar
fompa Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg fikk beskjed denne gangen (3 gang jeg tok i nippel) At jeg burde vente minst 3 mnd tror jeg. De andre gangene har 1mnd vært det magiske tallet 9514473[/snapback] Grotiden er vel veldig individuell... for noen kan det ta opp til ett år før nipplene har godd, å andre en mnd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå