Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg titta endel på bodymod, og det er noe gærninger der som har splitta kuken i to!? :ohmy: Fikk vondt i hele kroppen. Hvorfor i alle dager gjør de det?

9512847[/snapback]

Kikka litt rundt i går og kom over et bilde av det jeg og. Skjønner ikke hva som får folk til å gjøre såå ekstreme ting

Edit: Søkte på "Subincision" og fant bildet. uff

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Syntes den nederste ble litt for liten. Egentlig er favorittstørrelsen mellom 20-26 mm, men noen kler større og noen kler mindre. Alt ettersom.

Hvor store har du psilocybe? Om du har? Tror jeg.

9512435[/snapback]

Joda, men det var bare noen jeg plukket ut fra BME sånn helt på måfå, de illustrerte greit hva jeg prøvde å forklare.

Selv ligger jeg på 25mm nå, og jeg ser at jeg har antydninger til å få en liten bul på baksiden. Sånn som dette:

(Fysj, for et dårlig kamera)

post-5643-1190043823_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har hatt piercing i nesten 3 uker nå (3 uker på onsdag) og alt viser seg å være fint, men når jeg fikk piercingen, så hadde de ikke noe "ark" om øyebrynspiercing, så jeg fikk et om navlepiercing som de sa at var nesten akkurat det samme, men tar det virkelig 6 måneder før den gror?

Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed denne gangen (3 gang jeg tok i nippel) At jeg burde vente minst 3 mnd tror jeg. De andre gangene har 1mnd vært det magiske tallet :p

Og når det gjelder utvidig, så er jeg enig med flere. Når det blir større enn øreflippen var orginalt. Når det så vidt er øreflipp igjen =)

Lenke til kommentar
Jeg fikk beskjed denne gangen (3 gang jeg tok i nippel) At jeg burde vente minst 3 mnd tror jeg. De andre gangene har 1mnd vært det magiske tallet :p

9514473[/snapback]

Grotiden er vel veldig individuell... for noen kan det ta opp til ett år før nipplene har godd, å andre en mnd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...