Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja intim piercing gjør sex'en bedre vil jeg tørre å påstå ;)

Ja, det kan gjøre vondt om det er litt tørt noenplass så det "henger igjen", er ikke så digg om det røsker i den liksom :p

Derfor man har noe fint noe som kalles for glidemiddel ;) en liten dråpe med det å alt er i orden :p

 

 

Veit ikke åssen jeg hadde reagert om jeg var jente, å dro ned buksa å så stål :p

Sikkert med ett glis om munnen :p

Lenke til kommentar

Jeg tok den ut fordi jeg var litt lei av den :p Pluss jeg sleit litt med å tisse (to hull pluss en ring som gjør retningen litt uforutsigbar) dette var ikke et stort problem, men en medvirkende faktor.

 

Når det gjelder sex, så hjelper ikke PA noe nevne verdig. For min del merka jeg ingen forskjell. Dette er mest fordi ringen gikk i ett med hodet (mulig at ringen var litt liten) For jenter hjelper ikke PA noe særlig heller (ikke hvis man skal høre på wiki i alle fall) Men det finnes intimpiercinger som gjør, fompa sin eks vil jo gjøre at det er større sjangse for at piercingen treffer noe.

 

Og det med at følelsen forsvant er veldig inviduelt. i alle fall i nippelen, hadde en diskusjon ang det litt lengre fram i denne tråden. Noen fikk økt følelse, andre redusert. Mine nippler er litt mer sensetive. Tror jeg (har ikke rørt så veldig mye på dem før jeg tok piercing) Når det gjelder intimpiercingen merka jeg lite forskjell. Det var bare litt uvant i starten. Men igjen, min la ikke til noe form eller størrelses messig. Det gjør jo andre.

 

@fompa

Trenger du glidemiddel for å ha smøring? :p

Lenke til kommentar
Jeg tok den ut fordi jeg var litt lei av den :p Pluss jeg sleit litt med å tisse (to hull pluss en ring som gjør retningen litt uforutsigbar) dette var ikke et stort problem, men en medvirkende faktor.

 

Når det gjelder sex, så hjelper ikke PA noe nevne verdig. For min del merka jeg ingen forskjell. Dette er mest fordi ringen gikk i ett med hodet (mulig at ringen var litt liten) For jenter hjelper ikke PA noe særlig heller (ikke hvis man skal høre på wiki i alle fall) Men det finnes intimpiercinger som gjør, fompa sin eks vil jo gjøre at det er større sjangse for at piercingen treffer noe.

 

Og det med at følelsen forsvant er veldig inviduelt. i alle fall i nippelen, hadde en diskusjon ang det litt lengre fram i denne tråden. Noen fikk økt følelse, andre redusert. Mine nippler er litt mer sensetive. Tror jeg (har ikke rørt så veldig mye på dem før jeg tok piercing) Når det gjelder intimpiercingen merka jeg lite forskjell. Det var bare litt uvant i starten. Men igjen, min la ikke til noe form eller størrelses messig. Det gjør jo andre.

 

@fompa

Trenger du glidemiddel for å ha smøring? :p

9509156[/snapback]

 

Sliter ikke med å pisse... man strålen har forandra seg ja :p

Bruker glidemiddel så jeg slepper å pines :p er utrolig digg å bare kan dytte den inn uten at det gjør litt vondt fordi det røsker litt i smykket ;)

Er ikke så ofte da :p

 

Enten så er det dama mi som er helt sinnsykt i hælve**e god på å suge, eller generelt god i senga, eller så har piercingen gjort noe med meg :p

Veit ikke åssen det er med jenta sin del om de føler noe eller ikke...

Hu stønner nå jaffal som bare det :p har ikke testa med hu uten piercing...

 

Har spørt hu å hu sa at hu ikke merka stort. nå er ikke kula mi større en 5,2 mm, tror jeg det var... hadde tengt å utvide å gå opp til 4mm. men blei vist ikke noe av dette i første omgang :p står fint på 2 mm jeg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...