-Redhead- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har nå hvertfall hørt at intimpiercing ofte gjør sexen bedre. Men hva vet vel jeg, ikek prøvd selv.. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja intim piercing gjør sex'en bedre vil jeg tørre å påstå Ja, det kan gjøre vondt om det er litt tørt noenplass så det "henger igjen", er ikke så digg om det røsker i den liksom Derfor man har noe fint noe som kalles for glidemiddel en liten dråpe med det å alt er i orden Veit ikke åssen jeg hadde reagert om jeg var jente, å dro ned buksa å så stål Sikkert med ett glis om munnen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gjør det ikke at man mister litt av følelsen down under med tiden? At det gjør selve penishodet mindre følsomt? Vet i hvertfall det kan skje med piercing i brystvorten... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg tok den ut fordi jeg var litt lei av den Pluss jeg sleit litt med å tisse (to hull pluss en ring som gjør retningen litt uforutsigbar) dette var ikke et stort problem, men en medvirkende faktor. Når det gjelder sex, så hjelper ikke PA noe nevne verdig. For min del merka jeg ingen forskjell. Dette er mest fordi ringen gikk i ett med hodet (mulig at ringen var litt liten) For jenter hjelper ikke PA noe særlig heller (ikke hvis man skal høre på wiki i alle fall) Men det finnes intimpiercinger som gjør, fompa sin eks vil jo gjøre at det er større sjangse for at piercingen treffer noe. Og det med at følelsen forsvant er veldig inviduelt. i alle fall i nippelen, hadde en diskusjon ang det litt lengre fram i denne tråden. Noen fikk økt følelse, andre redusert. Mine nippler er litt mer sensetive. Tror jeg (har ikke rørt så veldig mye på dem før jeg tok piercing) Når det gjelder intimpiercingen merka jeg lite forskjell. Det var bare litt uvant i starten. Men igjen, min la ikke til noe form eller størrelses messig. Det gjør jo andre. @fompa Trenger du glidemiddel for å ha smøring? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det jeg mente var at når man hadde hatt pircingen i flere år. At da gikk følsomheten ned. At den går opp når du nettopp har tatt den er vel normalt. Men har lest flere flere steder og kjenner folk som mener det har gått ned, betydelig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg hadde piercing i 4-5mnd. Og merka ingen forskjell egentlig, ikke når det gjalt sex i alle fall. Den var litt ubehagelig til tider, men det var stort sett bare i starten. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg tok den ut fordi jeg var litt lei av den Pluss jeg sleit litt med å tisse (to hull pluss en ring som gjør retningen litt uforutsigbar) dette var ikke et stort problem, men en medvirkende faktor. Når det gjelder sex, så hjelper ikke PA noe nevne verdig. For min del merka jeg ingen forskjell. Dette er mest fordi ringen gikk i ett med hodet (mulig at ringen var litt liten) For jenter hjelper ikke PA noe særlig heller (ikke hvis man skal høre på wiki i alle fall) Men det finnes intimpiercinger som gjør, fompa sin eks vil jo gjøre at det er større sjangse for at piercingen treffer noe. Og det med at følelsen forsvant er veldig inviduelt. i alle fall i nippelen, hadde en diskusjon ang det litt lengre fram i denne tråden. Noen fikk økt følelse, andre redusert. Mine nippler er litt mer sensetive. Tror jeg (har ikke rørt så veldig mye på dem før jeg tok piercing) Når det gjelder intimpiercingen merka jeg lite forskjell. Det var bare litt uvant i starten. Men igjen, min la ikke til noe form eller størrelses messig. Det gjør jo andre. @fompa Trenger du glidemiddel for å ha smøring? 9509156[/snapback] Sliter ikke med å pisse... man strålen har forandra seg ja Bruker glidemiddel så jeg slepper å pines er utrolig digg å bare kan dytte den inn uten at det gjør litt vondt fordi det røsker litt i smykket Er ikke så ofte da Enten så er det dama mi som er helt sinnsykt i hælve**e god på å suge, eller generelt god i senga, eller så har piercingen gjort noe med meg Veit ikke åssen det er med jenta sin del om de føler noe eller ikke... Hu stønner nå jaffal som bare det har ikke testa med hu uten piercing... Har spørt hu å hu sa at hu ikke merka stort. nå er ikke kula mi større en 5,2 mm, tror jeg det var... hadde tengt å utvide å gå opp til 4mm. men blei vist ikke noe av dette i første omgang står fint på 2 mm jeg:P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Sikkert med ett glis om munnen 9508589[/snapback] Er man interessert i sånt så er jo det greit, personlig hadde jeg ikke synes det var turnon med intimpiercing verken på en jente eller en gutt som jeg hadde tatt med meg hjem. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har nå hvertfall hørt at intimpiercing ofte gjør sexen bedre. Men hva vet vel jeg, ikek prøvd selv.. 9508011[/snapback] Jeg ble hvertfall mer følsom i området rundt klitoris (har clithood). Men folk reagerer jo forskjellig på det. Er man turbofølsom fra før kan det jo bli for mye av det gode. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Metal spikes i hodebunn http://www.foundrymusic.com/opieanthony/di...mber_14481.html Litt spess Lenke til kommentar
fompa Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er ikke så ille denne heller... idiot sier nå bare jeg til denne da: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Han første var jo faktisk tøff, da. Jeg syntes at det er beundringsverdig at folk tar det så ekstremt som han nederste, men spesielt PENT syntes jeg ikke at det er. xP Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jess, Metallspikes i hodebunnen var jo faktisk litt tøft.. Men nederste ble litt ekstremt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spiker i huet er ikke noe jeg hadde gjort personlig, men det er jo litt tøft at noen tørr da. Det var en fin størrelse. Hun kledde det. Oh hey, jeg har makne smykker ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Skal du ha like store som henne, Ida2? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Iiih. Jeg har litt lyst da. De er 1 1/4 inch, og jeg har 1 inch. Strekker til 24 mm først, så får jeg nesten se ann litt. Hun kledde det, og jeg tror jeg hadde gjort det samme. Liksom. Nemlig. Jepp. ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Synes det ble litt for stort. Så rart ut at den var like brei som øret. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Njaaaa, syns egentlig utvidete ører slutter å være pent når øret mister den vanlige formen og øreflippen blir større enn brusken. Ikke fin. Fin. Imo. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syntes den nederste ble litt for liten. Egentlig er favorittstørrelsen mellom 20-26 mm, men noen kler større og noen kler mindre. Alt ettersom. Hvor store har du psilocybe? Om du har? Tror jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tja, enig til en viss grad, psilocybe, men jeg syntes og at enkelte kler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå