Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
It heals quickly and is relatively trouble-free. Many men also find it to be one of the least painful male genital piercings, although pain is subjective — some men report some degree of pain, while others compare it to a light pinch or feel hardly anything at all).

Så jeg lurer på om man egentlig skal gjøre mer enn å vaske deg normalt (type intimsåpe) eller saltvann, og ellers LITHA?

Lenke til kommentar
Det jeg stopper litt opp og lurer på er hvorfor pierceren sa at kulen ikke kunne dette av. En annen ting jeg lurer på er hvordan han presterte å få kulen inn i urinrøret. Noen som vil forklare? :dontgetit:

9505527[/snapback]

 

Det skal mye til å ta av kulen! Når jeg skulle ta ut den jeg hadde, måtte jeg bruke tang. Og sleit strekt med åpne den jeg hadde i nippelen.

 

Jeg opplevde også at ringen snurret seg sånn at kulen gikk inn urinrøret.

 

jeg hadde ikke sex før etter 1 1/2 - 2 mnd ca...

9505326[/snapback]

 

Er ikke værre enn å bruke kondom og være litt forsiktig. Passe på at det ikke blir noe irritasjon.

Lenke til kommentar
Oppdatert Tattoo :)

Blei bedre når jeg snudde A'en speilvent :)

 

Hva syns folk nå da? sleng gjerne dritt på ting dere syns ikke er bra, så skal vi se om jeg bryr meg ;) Ros er alltid litt gøy :)

9505537[/snapback]

Syns ikke helt de linjene som stikker ut fra F, A og P passer helt, de blir litt for bløte i forhold til den harde strukturen på resten av bokstavene. Eller prøve å kombinere det harde med det bløte litt bedre.

Lenke til kommentar
JEg mister kulen i leppen en gang i blant. To ganger ganske fortløpende det siste halvåret, faktisk. Hvilken størrelse er smykket i forhold til ringen? Den BCR-en psilocybe linket til har jo større kule enn ring (men i følge bmezine så utvider en PA seg ganske lett, da).

9505651[/snapback]

 

Jeg mener at min var 10-12mm. Men smykket i forhold til ringen? fatter ikke helt..

Lenke til kommentar
Syns ikke helt de linjene som stikker ut fra F, A og P passer helt, de blir litt for bløte i forhold til den harde strukturen på resten av bokstavene. Eller prøve å kombinere det harde med det bløte litt bedre.

9505705[/snapback]

 

Å gjørde de "harde" om til "bløte", blir litt for mye såkaldt "bløtt" men skal se å tenke litt på den. egentli liker jeg det litt som det er. men skader ikke å prøve :)

Takker jaffal :)

 

Er ikke værre enn å bruke kondom og være litt forsiktig. Passe på at det ikke blir noe irritasjon.

9505705[/snapback]

Sant... Men hvis man har sex... ja... før dette for eksempel, så kan det gjøre vondt, iåmed at det kan være ømt å greier. Var ikke noe problem uansett. blei jeg for kåt tok jeg bare min trofaste høyre fatt :p

Har hatt sex ganske aktivt etter dette, å opplever ingen problem. nå har ikke jeg PA da, men en apadravya.

 

apadravya-001.jpg

Lenke til kommentar

En ting jeg "sleit" med, var at jeg våkna om natta vis jeg ble kåt, var ganske ubehagelig når ringen kom borti boxer strikken. Men dette var bare helt i starten, 1-2 første ukene.

 

Men når jeg klødde meg litt for ivrig, så kjente jeg den :p Ellers hadde jeg ingen problemer etter de 1-2 første ukene.

 

Ang kule i forhold til ring, forholdet er vel nesten det samme på andre ringer. Tykkelsen på selve "stangen" på ringen er jo større enn på "vanlig" ringer, og derfor er også kulen større.

Lenke til kommentar
Å gjørde de "harde" om til "bløte", blir litt for mye såkaldt "bløtt" men skal se å tenke litt på den. egentli liker jeg det litt som det er. men skader ikke å prøve :)

Takker jaffal :)

9505935[/snapback]

Mja, tenkte ikke at du skulle gjøre om til enten det ene eller det andre, men prøv å gjør så bokstavene går lit bedre med hverandre om du skjønner. For nå syns jeg at F, A og p'n skiller seg litt for mye bort fra de andre. :)

Lenke til kommentar
En ting jeg "sleit" med, var at jeg våkna om natta vis jeg ble kåt, var ganske ubehagelig når ringen kom borti boxer strikken. Men dette var bare helt i starten, 1-2 første ukene.

 

Men når jeg klødde meg litt for ivrig, så kjente jeg den :p Ellers hadde jeg ingen problemer etter de 1-2 første ukene.

 

Ang kule i forhold til ring, forholdet er vel nesten det samme på andre ringer. Tykkelsen på selve "stangen" på ringen er jo større enn på "vanlig" ringer, og derfor er også kulen større.

9506246[/snapback]

 

Hadde ikke det problemet selv. neste var hvis jeg løp, så slang det litt nedentil kan en si, så da kjentes det :p har aldri hatt noe problem med den ellers, storfornøyd er jeg :)

Er det PA du har eller?

 

Mja, tenkte ikke at du skulle gjøre om til enten det ene eller det andre, men prøv å gjør så bokstavene går lit bedre med hverandre om du skjønner. For nå syns jeg at F, A og p'n skiller seg litt for mye bort fra de andre.

9506246[/snapback]

 

Har tengt litt på det, å finni ut at jeg vil ha det som det er. vil ikke ha mere av verken det ene eller det andre. men skjønner hva du mener, men jeg vil si dette er en smaks sak :) jeg liker det sån som det er, å du gjør det kanskje ikke :) hehe

Lenke til kommentar
Hvor stor var den du hadde da?

Å hvor mye har hullet trekt seg sammen? over hvor lang tid?

9507206[/snapback]

 

Usikker hvor stort det var. Jeg hadde ikke utvida det noe i etter tid i alle fall. Og hullet har ikke blitt noe mindre, ringen går inn uten problemer. Hadde ring i i 4-5mnd. Er vel 2-3 siden jeg tok den ut.

Lenke til kommentar
Usikker hvor stort det var. Jeg hadde ikke utvida det noe i etter tid i alle fall. Og hullet har ikke blitt noe mindre, ringen går inn uten problemer. Hadde ring i i 4-5mnd. Er vel 2-3 siden jeg tok den ut.

9507249[/snapback]

 

 

Såpass... kanskje jeg skal tørre å ta ut min for første gang :p bare for å prøve...

tror bare det kommer til å bli ekkelt, for når jeg bytta smykke, så ver det ekkelt når gjengene gikk igjennom urinrøret :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...