Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare noe jeg har stussa litt på. Hvis man tatoverer f.eks. et ord på fingrene, hånda eller et annet sted. Er det mest logisk å kunne lese det selv, eller at alle andre skal kunne lese det?

9500544[/snapback]

 

Andre, hvis du eks har på fingrene. Så blir det lesbart når du knutter nevene og strekker armene rett ut.

Lenke til kommentar
Forklar hva? Ja det er dessverre folk som er dum nok til å gjøre sånt.

Folk som ikke tenker godt igjennom hva de gjør..

9503589[/snapback]

Alvorlig talt, det der var bare forbanna idiotisk sagt av deg.

Det er en utsmykning HAN har valgt å ha, og som mange velger å ha. Jeg ser ikke hvorfor han ikke skulle ha "tenkt igjennom det" i det hele tatt, han kan bare plukke den ut om han skulle bli lei. Piercinger og andre kroppsutsmykninger er smak og behag og ingenting mer, og jeg syntes det er direkte latterlig at du faktisk indirekte sier at han er dum som har valgt en annen type utsmykning enn det du liker.

Lenke til kommentar
Forklar...

 

Jeg har piercing rett igjennom kukhodet mitt...

 

Forklar hva? Ja det er dessverre folk som er dum nok til å gjøre sånt.

Folk som ikke tenker godt igjennom hva de gjør..

9503589[/snapback]

 

Ser egentlig ikke hvorfor en piercing trenger så mye gjennomtanke. Det er jo ikke værre enn å ta den ut igjen. Med tatovering er du stuck..

 

Og jeg ser ingen farer i sammenheng med å ta piercing hos en piercer, de vet hva de gjør. Eneste faren er hvordan du selv behandler den..

Lenke til kommentar
Forklar hva? Ja det er dessverre folk som er dum nok til å gjøre sånt.

Folk som ikke tenker godt igjennom hva de gjør..

9503589[/snapback]

 

 

Du kan jo egentli bare ta tilfart å sykle vannrett inn i helvette da :)

Lykke til din domme kødd :)

 

Det er smak å behag, føler meg vel med det! Å tror du virkelig at jeg ikke har tengt igjennom det? lurer på hvem av oss som er det domme brøet her...

 

 

Et godt eksempel.Trenger jeg å si mer.tror ikke det.

Penis-Piercing revet av i akten

 

http://www.dagbladet.no/pds/2000/06/07/207078.html

 

Toppen av dumhet

9503589[/snapback]

 

Penis-Piercing revet av i akten: Antagelivis fordi denne persones har vert sykt uforsiktig, har aldri meka noe antydning til at den skal rives ut... så der er det noe som er galt. Dessuten kan andre Piercinger bli revet ut, jeg tror det at denne ble spessielt tatt opp i mdia på grunn av at den befant seg i kuken på en fyr...

 

Dagbladet: Det skyldes helt sikkert at den som sitter der med infeksjoner eller noe, ikke har tatt vare på sin piercing, eller ikke har rett smykke. har mest sansyneligvis ikke rensa det. får man infeksjon så tar man smykket ut, å dytter på med noe jeg ikke husker hva heter, men det veit helt sikkert en piercing artist :)

 

Toppen av dumhet: ja han er dom, men han hadde over 40 intimpiercinger. Å jeg har bare en... er en liten forskjell der gitt... har sett folk med så mange, intressert i å se, send pm ;)

Endret av fompa
Lenke til kommentar
Et godt eksempel.Trenger jeg å si mer.tror ikke det.

Penis-Piercing revet av i akten

9504021[/snapback]

 

Den artikkelen der er jo av typisk VG/Se og hør-kaliber. En vanlig ring å bruke i en PA ser slik, og kulen på den har løsnet. Det er ingen grunn til å reise til legevakten av den grunn. Hvis fyren syter om at piercingen "ikke er grodd og det har vært tilløp til infeksjoner", så hvorfor skal han dytte den inn i damen og irritere den ytterligere?

 

Urk, enkelte mongoer, altså..

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Jeg trodde man måtte være 18 for å ta intimpiercing/tattovering? :hmm:

9505139[/snapback]

 

Er 18 på tattoo, ja.

Intimpiercing veit jeg ikke. kan henne det er det.

Blei jaffal ikke spørt om legg., kan ha noe med det at jeg ser eldre ut en det jeg er ;)

 

Sant det du sier psilocybe...

Er fordi folk sansynligvis ikke har peiling, eller bare rett å slett ikke gjør som de blir fortalt av pierceren... jeg hadde ikke sex før etter 1 1/2 - 2 mnd ca...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...