Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Toodles,

 

jeg går med planer om en ganske stor, eh, sleeve , på min venstre underarm. Planen er å ha et zombie-tema, med et stykk temmelig fotorealistisk ansikt, og en hel drøss med forskjellige zombier i flokk og forskjellige situasjoner i bakgrunnen rundt hele armen (overarmen også, med tid). Ansiktet skal da være så fotorealistisk som mulig, mens alle kroppene and such i bakgrunnen skal være type gammel zombie-filmplakat.

 

Så, selve valget av tatoveringstema og alt slikt er selvfølgelig ikke et tema jeg tar med andre: min tatovering - mitt valg (dette er dog noe mange som skriver i denne tråden burde tenke litt på, tror jeg)

 

Men: dette blir jo en ganske stor og litt vanskelig tatovering, så jeg lurer på om dere vet om noen flinke i Østfold, som kan ta på seg et slikt prosjekt? Om ikke i Østfold, iallefall Østlandet. Jeg er ikke rik, så jeg kan ikke reise hvorsomhelst for å få gjort dette, det blir jo å gå i flere omganger vil jeg tro...

 

Glintern her har tipset meg litt, men hu jeg egentlig ville skulle gjøre denne er Jannicke ved Let's Buzz. Hu er ikke tilgjengelig for tida og ei god stund framover, så, ja...

 

 

edit: skriveleif, damnit

Endret av Carnatus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Toodles,

 

(forklaringen .....)

 

Glintern her har tipset meg litt, men hu jeg egentlig ville skulle gjøre denne er Jannicke ved Let's Buzz. Hu er ikke tilgjengelig for tida og ei god stund framover, så, ja...

 

 

edit: skriveleif, damnit

9494191[/snapback]

 

Det skader vel ikke å vente litt for å tatt den vel? Hvis jeg skal ta tattovering, så blir det hos de jeg har pierca meg, og dem har 2mnd+ vente tid.

Lenke til kommentar

heisan :)

 

Jeg skal tattoovere meg :)

Skal være over skuldrene.

Å veit hva det skal være, teksten "fompa" som har vert kallenavnet mitt siden dag 1... mamman min som starta det :)

 

Jaffal, har skissa fram noe... å lurte bare på hva dere mener om det. er litt vanskelig å se, er tatt med mobilen.

Er ikke helt fornøyd selv, så litt forbedringer må til :)

 

 

 

Lenke til kommentar
heisan :)

 

Jeg skal tattoovere meg :)

Skal være over skuldrene.

Å veit hva det skal være, teksten "fompa" som har vert kallenavnet mitt siden dag 1... mamman min som starta det :)

 

Jaffal, har skissa fram noe... å lurte bare på hva dere mener om det. er litt vanskelig å se, er tatt med mobilen.

Er ikke helt fornøyd selv, så litt forbedringer må til :)

9494909[/snapback]

Satt å kjeda meg, så fikk lyst å tegne noe lignende. Men ser at A'en jeg tegna ikke passer inn. Svartfargen er litt dårlig men.. Ikke helt bra linjer alle steder, men er bare en ide :) Men sikker på at du skal ha stor bokstav bakerst?

post-99288-1189792664_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som vil prøve å hjelpe meg? Leter egentlig etter insiprasjon i første omgang, fordi jeg vurderer å tegne noe selv, men trenger noe å herme etter.

9490790[/snapback]

En tatto som bare er tynne streker kan være jævlig fett. (sånn at huden er det svarte, hvis dere skjønner).

 

Jeg fatter ikke at kvinner i det hele tatt vil ta piercing i skjønnsleppene i det hele tatt. I øret,nesen,navlen og brystvorten skjønner jeg men i skjønnsleppene forstår jeg ikke..Det samme gjelder også for menn som tar piercing i kukhodet.. :no:

9492420[/snapback]

Det finnes MANGE typer, jeg skal ha en i strengen på kuken :)

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at kvinner i det hele tatt vil ta piercing i skjønnsleppene i det hele tatt. I øret,nesen,navlen og brystvorten skjønner jeg men i skjønnsleppene forstår jeg ikke..Det samme gjelder også for menn som tar piercing i kukhodet.. :no:

9492420[/snapback]

 

Forklar...

 

Jeg har piercing rett igjennom kukhodet mitt...

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at kvinner i det hele tatt vil ta piercing i skjønnsleppene i det hele tatt. I øret,nesen,navlen og brystvorten skjønner jeg men i skjønnsleppene forstår jeg ikke..Det samme gjelder også for menn som tar piercing i kukhodet.. :no:

9492420[/snapback]

 

Forklar...

 

Jeg har piercing rett igjennom kukhodet mitt...

9496859[/snapback]

Au?

Lenke til kommentar
Dama skal ta piercing i tungen i morgen. Hva er det verste som kan skje? Eller det mest vanlige, utenom at det går bra.. Er litt bekjymret, siden modern har hørt en del skrekkhistorier om piercing i tungen.

 

Og hvor lang tid tar det før hun kan kline igjen? :)

9497188[/snapback]

Hele kroppen hennes kan bli lam, og hun kan ende med hjerneskader så det holder.. Neida :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...