Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Den så nå ganske bra ut nå faktisk, men mulig bildet ikke viser alt ;) Og det hørtes ikke noe særlig behagelig ut nei. Men det var litt bedre enn det jeg tenkte når jeg først hørte ordet. (Troddet det var snakk om bruke slagkraft og egentlig slå igjennom. Orker ikke å forklare :p)

 

Du må forresten slite sterkt når du skal igjennom sikkerhets kontroller. Jeg blir jo stoppa med mine 5 piercinger..

9489762[/snapback]

Skulle egentlig punche de ja, men hun valgte å bruke skalpell istedenfor. Vet ikke helt hva som er verst. =P

 

Nei, har aldri blitt stoppa, faktisk. Men jeg piper i butikker når jeg bruker tunnelene med blingen på. Aner ikke hvorfor, antar de er i en tvilsom legering. Eller noe sånt.

 

Skal du ha større enn 8 mm? Jeg skulle "bare" ha 12, men nå sikter jeg mot 24. Hehe.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den så nå ganske bra ut nå faktisk, men mulig bildet ikke viser alt ;) Og det hørtes ikke noe særlig behagelig ut nei. Men det var litt bedre enn det jeg tenkte når jeg først hørte ordet. (Troddet det var snakk om bruke slagkraft og egentlig slå igjennom. Orker ikke å forklare :p)

 

Du må forresten slite sterkt når du skal igjennom sikkerhets kontroller. Jeg blir jo stoppa med mine 5 piercinger..

9489762[/snapback]

Skulle egentlig punche de ja, men hun valgte å bruke skalpell istedenfor. Vet ikke helt hva som er verst. =P

 

Nei, har aldri blitt stoppa, faktisk. Men jeg piper i butikker når jeg bruker tunnelene med blingen på. Aner ikke hvorfor, antar de er i en tvilsom legering. Eller noe sånt.

 

Skal du ha større enn 8 mm? Jeg skulle "bare" ha 12, men nå sikter jeg mot 24. Hehe.

9489789[/snapback]

 

Punching virker ikke noe digg, men det er vel raskere gjennomført enn med skalpell.. Pluss det vil bli mer nøyaktig? Spesielt når det kommer til brusk o.l.

 

Jeg har blitt stoppa to ganger pga piercingene mine, metal detektorene løses litt på litt merkelige plasser :p

 

Jeg er usikker på hva det blir til. Jeg har nettopp kjøp 3 forskjellige smykker i 8mm, så tror jeg holder 8mm litt til iallefall ;) Skal ikke over 10mm iallefall, da må jeg endre mye av stilen min ..

Lenke til kommentar
Punching virker ikke noe digg, men det er vel raskere gjennomført enn med skalpell.. Pluss det vil bli mer nøyaktig? Spesielt når det kommer til brusk o.l.

 

Jeg har blitt stoppa to ganger pga piercingene mine, metal detektorene løses litt på litt merkelige plasser :p

 

Jeg er usikker på hva det blir til. Jeg har nettopp kjøp 3 forskjellige smykker i 8mm, så tror jeg holder 8mm litt til iallefall ;) Skal ikke over 10mm iallefall, da må jeg endre mye av stilen min ..

9489819[/snapback]

Ja, det er alltid litt surt med smykker man ikke får brukt. Jeg har smykker fra 12-20mm som bare ligger og ser pene ut. Må prøve å få solgt noe av det, for de er veldig fine og lite brukt.

 

Gikk utrolig fort med skalpell, egentlig. Selvom det var pokkers så vondt.

 

Rart det utløser alarmer. Må vel ha noe med metaller og litt sånn hokkuspokkus. Er litt slitsomt å må legge fra meg alt jeg har i hender og lommer for å bevise at det faktisk er jeg som piper, og ikke tinga mine.

Svaret er vel å bruke bioplast eller organsike smykker.

Lenke til kommentar

Ja, det er alltid litt surt med smykker man ikke får brukt. Jeg har smykker fra 12-20mm som bare ligger og ser pene ut. Må prøve å få solgt noe av det, for de er veldig fine og lite brukt.

 

Gikk utrolig fort med skalpell, egentlig. Selvom det var pokkers så vondt.

 

Rart det utløser alarmer. Må vel ha noe med metaller og litt sånn hokkuspokkus. Er litt slitsomt å må legge fra meg alt jeg har i hender og lommer for å bevise at det faktisk er jeg som piper, og ikke tinga mine.

Svaret er vel å bruke bioplast eller organsike smykker.

9489920[/snapback]

 

Ja, jeg har alle stegene fra 0.01mm til 8mm liggende. Pluss 2 ring fra første gang jeg hadde i nippelen og når jeg bytta den andre til stang. En kompis av meg skal kanskje begynne med strekking. Han skal få låne de jeg har da, dem er lette å strekke med (veldig enkle i stål)

 

Traff du noe brusk når du holdt på?

 

Det utløser ikke alarmen, men det vises på indikatoren over hodet ditt. Det har vel mye med om jeg ser kriminell ut om jeg blir stoppa ;) Det er forresten 2 horn og en plastikk (tror jeg) som er bestilt :) Blir spennende =)

Lenke til kommentar

Har lyst på tattoo. Har lyst på noe enkelt, ikke nødvendigvis noe lite, men helst noe som kan syntes litt hvis jeg går med T-shorte, dvs jeg vil ha noe på armen, ala noe som går fra skulder partiet og neddover. Jeg vil ikke ha tribal, og jeg vil heller ikke ha noe tydelig motiv feks dyr, viking, skjeletthode osv. Jeg vil heller ikke ha "tjukke linjer".

 

Jeg har så og si leitet overalt, både på nettet og i bøkene / permene de har på diverse tattoo sjapper her i landet og utlandet, men har enda ikke funnet noe som jeg ville blitt helt tilfreds med å ha på kroppen. (ja jeg er kresen)

 

Noen som vil prøve å hjelpe meg? Leter egentlig etter insiprasjon i første omgang, fordi jeg vurderer å tegne noe selv, men trenger noe å herme etter.

Lenke til kommentar
Traff du noe brusk når du holdt på?

9490212[/snapback]

Ja. Det var litt verre på den siden jeg tok på først, da brusken tydeligvis starter litt lengre ned enn på venstre side. AUCH.

 

Nice, Aidskake :D

Det så ufattelig bra ut. (Var redd det kom til å være blod, jeg. :|)

Støtte du på brusk? *skjelve litt*

9490752[/snapback]

Blødde en del med en gang, så jeg ble helt ør i hodet. Fikk en dopa følelse. Men hun er utrolig flink, og brukte god tid. Smertene var verdt det når resultatet ble såpass bra da. Gleder meg til den har grodd og jeg kan skifte smykker. :love: Mjau.

Lenke til kommentar
Traff du noe brusk når du holdt på?

9490212[/snapback]

Ja. Det var litt verre på den siden jeg tok på først, da brusken tydeligvis starter litt lengre ned enn på venstre side. AUCH.

 

9491340[/snapback]

 

Kjenner selv at det er motsatt, brusken starter lengre oppe på venstre øret! :D Men jeg så en fiml på Bodymod hvor en puncha inni øret, dvs kun brusk, så ikke så veldig digg ut egentlig. Så at duden som lå der ikke var helt med :p

Lenke til kommentar

AU? Er det mulig? Når du skal ta en piercing bør du være klar over den smerten det innebærer og være klar over at du skal holde deg i ro. Jeg har fått så vondt at jeg begynte å gråte (helix), men jeg satt i ro helt til pierceren sa at jeg var ferdig og ga meg et papir å tørke tårene med. Stakkars jente. :\

Lenke til kommentar
Brusk. :|

(Du vet meg og bruskpiercinger)

Men så ufattelig bra ut, da :D

9491876[/snapback]

Takk ^^

 

Jeg så en kvinne fikk en piercing i skjønnsleppen på video og akkurat i det fyren skulle pierce leppen så skvatt hun til og revnet opp en god del av skjønnsleppen..Vondt ? ja det tror jeg.hehe

9492349[/snapback]

Tror det skal litt til for at sånt skal skje. I tilfelle noen leser dette og blir skremt. =P Men de fleste jenter skvetter litt når de piercer seg i underlivet. Er jo ganske sensitivt.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at kvinner i det hele tatt vil ta piercing i skjønnsleppene i det hele tatt. I øret,nesen,navlen og brystvorten skjønner jeg men i skjønnsleppene forstår jeg ikke..Det samme gjelder også for menn som tar piercing i kukhodet.. :no:

9492420[/snapback]

Piercing kjønnsleppene syntes jeg ikke stort om, men isabella, christina og clithood syntes jeg som oftes er kjempepent. Men underliv er jo som fjes, de ser forskjellig ut. Man må kle det. ;)

 

Smak og behag. Selv syntes jeg at genitalpiercinger kan være fint, tøft og til tider skikkelig stygt. Det er bare smak, hva vi oppfatter som pent er fullstendig individuelt. Nå er det forresten bare to måneder til jeg og sikkerhetsnålen i øret mitt feirer toårsjubileum. Oo

9492433[/snapback]

Haha, gratulerer. Menne, når er det tid for anti-eyebrown?

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at kvinner i det hele tatt vil ta piercing i skjønnsleppene i det hele tatt. I øret,nesen,navlen og brystvorten skjønner jeg men i skjønnsleppene forstår jeg ikke..Det samme gjelder også for menn som tar piercing i kukhodet.. :no:

9492420[/snapback]

 

Noen sagt, det er jo smak og behag :) I noen tilfeller gir det jo faktisk noe ekstra i sexlivet også ;)

 

Jeg synes selv det ikke var så utrolig vondt, og den smerten som kom gikk over raskere enn en mannlig orgasme. Synes heller det var litt ubehagelig å ha et rør inn i urinrøret og en gutt sitte og kladde på tissen min :p

 

Og piercing i kjønnsleppene synes jeg bare er stygt. Har du kun på ene siden, blir det så ugjevnt. Har du på begge blir det for mye :p Men resten av underlivet hos jenter ønsker jeg velkommen til ;) Veldig greit for uerfarne gutter hvis jenta har clinthood, finner lett fram ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...