theoriginalAidskake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Angrer man kan man jo bare la det gro ikke sant?9476173[/snapback] For å være ærlig, så hadde jeg nok fnist litt. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 da ville jeg heller tatovert "objects appear bigger in mirror" der Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Om du tenker på å la hår gro over, så kan du jo det, men må gro ganske mye og tett for å skjule en tattoo. Eller, du sier på siden av kjønnet, på selve penis? I såfall er det vel begrenset hva som gror. Du har jo evt laserbehandling for å "fjerne" den, ikke at den blir helt borte, men blir mer defus. 9476270[/snapback] På siden av den ja, ikke på penis.. Men på siden av kjønnet! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Angrer man kan man jo bare la det gro ikke sant?9476173[/snapback] For å være ærlig, så hadde jeg nok fnist litt. 9476285[/snapback] Hvorfor hadde du det? Virker kanskje litt tvilsomt men.. Uansett er det jo bare kjæresten som får se? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du psilocybe..Ser du er fra Bergen som meg:-) Kan du anbefale en tatoverings shoppe i Bergen sentrum? Jeg har tenkt på en tattoo i mange år nå og nå er det på tide med en tattoo.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.letsbuzz.no/ Så kan du både få deg en tattoo og hilse på psilocybe. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Takker lain. Så denne shoppen ligger på nøstet? Synd det ikke var eksempel motiver på denne siden så jeg kunne fått noen ider og sånt. Vel jeg vet hva slags tattoo jeg skal ha men den skal være unik og være meg for å si det sånn. Endret 12. september 2007 av Scortech Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nei, i Marken. Står jo på siden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor hadde du det?Virker kanskje litt tvilsomt men.. 9478118[/snapback] Fordi roser er imo en feminin ting, og jeg liker maskuline gutter. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor hadde du det?Virker kanskje litt tvilsomt men.. 9478118[/snapback] Fordi roser er imo en feminin ting, og jeg liker maskuline gutter. 9478423[/snapback] Bra at hvertfall noen jenter fremdeles foretrekker det slik. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Steike meg..Den ene som Jannicke Wiese-Hansen har laget er jo bare helt utrolig.den med demonen og horn.. http://www.letsbuzz.no/jannicketattoo/images/jannicke045.jpg Her har vi noe lignende jeg skal ha. http://www.letsbuzz.no/tomastattoo/images/...%20scorpion.JPG Detaljene på den skorpionen er ganske bra altså. Endret 12. september 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) *snip* Utrolig konge 9481666[/snapback] Haha genialt! Sånn vil jeg ha ass xD ## ilpostino fjernet quote av stort bilde ## Endret 13. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) *snip* Utrolig konge hehe..But small in norway.LOL ## ilpostino fjernet quoting av store bilder ## Endret 13. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Å hellige banan! Se for dere å få en 6mm brei skalpell igjennom øverste del av øreflippen. Godt? Nei. Forbanna pent? Definitivt. Mjau. 1200 kroner fattigere, men litt penere. Christiane gav meg 24 mm plugger i horn, bare fordi jeg er innom så ofte. Hun er søt! Endret 13. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Å hellige banan! Se for dere å få en 6mm brei skalpell igjennom øverste del av øreflippen. Godt? Nei. Forbanna pent? Definitivt. Mjau. 1200 kroner fattigere, men litt penere. Christiane gav meg 24 mm plugger i horn, bare fordi jeg er innom så ofte. Hun er søt! 9489062[/snapback] gratulerer =) synes though at hullet var en smule for høyt (men det er jo bare negative meg) eller utrolig stilig 24mm, hvor stort er det du har nå? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 gratulerer =) synes though at hullet var en smule for høyt (men det er jo bare negative meg) eller utrolig stilig 24mm, hvor stort er det du har nå? 9489537[/snapback] Har bare 20 nå, men skal som sagt opp til 24. Derfor tunnelene er blitt plassert såpass langt opp. Pluss, når jeg bruker smykker med flare vil det se ut som de sitter tettere enn de gjør. Så det er en grunn. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 gratulerer =) synes though at hullet var en smule for høyt (men det er jo bare negative meg) eller utrolig stilig 24mm, hvor stort er det du har nå? 9489537[/snapback] Har bare 20 nå, men skal som sagt opp til 24. Derfor tunnelene er blitt plassert såpass langt opp. Pluss, når jeg bruker smykker med flare vil det se ut som de sitter tettere enn de gjør. Så det er en grunn. 9489572[/snapback] Oki =) Mulig det er akkuratt passe lenge mellom dem Går ut i fra at du ikke hadde penger til en piercingen du vurderte(?) Og btw, 20mm er ikke BARE Jeg sitter med 8mm og er egentlig ganske fornøyd Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Oki =) Mulig det er akkuratt passe lenge mellom dem Går ut i fra at du ikke hadde penger til en piercingen du vurderte(?) Og btw, 20mm er ikke BARE Jeg sitter med 8mm og er egentlig ganske fornøyd 9489604[/snapback] Hadde penger til den, men jeg ble så latterlig svimmel når jeg var ferdig så jeg orket bare ikke. Det er noe av det vondeste jeg har frivillig gjort med kroppen min, tror jeg. Men resultatet ble bra - og blir enda bedre når hevelsen har gått ned og den har grodd. ^^ Nå er neste sideburns (?). Er ikke sikker på om det heter det, men det er i hvertfall en surface plassert vertikalt ved tragus, bare litt lengre ut. I kanten av kinnet, kind of. Christinane sa hun alltid har hatt lyst til å sette en slik, så jeg skal sannsynligvis sette en på hver side. Det blir tøft. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hadde penger til den, men jeg ble så latterlig svimmel når jeg var ferdig så jeg orket bare ikke. Det er noe av det vondeste jeg har frivillig gjort med kroppen min, tror jeg. Men resultatet ble bra - og blir enda bedre når hevelsen har gått ned og den har grodd. ^^ Nå er neste sideburns (?). Er ikke sikker på om det heter det, men det er i hvertfall en surface plassert vertikalt ved tragus, bare litt lengre ut. I kanten av kinnet, kind of. Christinane sa hun alltid har hatt lyst til å sette en slik, så jeg skal sannsynligvis sette en på hver side. Det blir tøft. 9489669[/snapback] Den så nå ganske bra ut nå faktisk, men mulig bildet ikke viser alt Og det hørtes ikke noe særlig behagelig ut nei. Men det var litt bedre enn det jeg tenkte når jeg først hørte ordet. (Troddet det var snakk om bruke slagkraft og egentlig slå igjennom. Orker ikke å forklare ) Du må forresten slite sterkt når du skal igjennom sikkerhets kontroller. Jeg blir jo stoppa med mine 5 piercinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå