Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du tenker på å la hår gro over, så kan du jo det, men må gro ganske mye og tett for å skjule en tattoo.

 

Eller, du sier på siden av kjønnet, på selve penis? I såfall er det vel begrenset hva som gror.

 

Du har jo evt laserbehandling for å "fjerne" den, ikke at den blir helt borte, men blir mer defus.

9476270[/snapback]

På siden av den ja, ikke på penis.. Men på siden av kjønnet!

Lenke til kommentar
Å hellige banan! Se for dere å få en 6mm brei skalpell igjennom øverste del av øreflippen. Godt? Nei. Forbanna pent? Definitivt.

 

Mjau. 1200 kroner fattigere, men litt penere.

 

 

Christiane gav meg 24 mm plugger i horn, bare fordi jeg er innom så ofte. Hun er søt!

9489062[/snapback]

 

gratulerer =) synes though at hullet var en smule for høyt (men det er jo bare negative meg) eller utrolig stilig ;)

 

24mm, hvor stort er det du har nå?

Lenke til kommentar
gratulerer =) synes though at hullet var en smule for høyt (men det er jo bare negative meg) eller utrolig stilig ;)

 

24mm, hvor stort er det du har nå?

9489537[/snapback]

Har bare 20 nå, men skal som sagt opp til 24. Derfor tunnelene er blitt plassert såpass langt opp. Pluss, når jeg bruker smykker med flare vil det se ut som de sitter tettere enn de gjør. Så det er en grunn. :)

Lenke til kommentar
gratulerer =) synes though at hullet var en smule for høyt (men det er jo bare negative meg) eller utrolig stilig ;)

 

24mm, hvor stort er det du har nå?

9489537[/snapback]

Har bare 20 nå, men skal som sagt opp til 24. Derfor tunnelene er blitt plassert såpass langt opp. Pluss, når jeg bruker smykker med flare vil det se ut som de sitter tettere enn de gjør. Så det er en grunn. :)

9489572[/snapback]

 

Oki =) Mulig det er akkuratt passe lenge mellom dem ;) Går ut i fra at du ikke hadde penger til en piercingen du vurderte(?)

 

Og btw, 20mm er ikke BARE :p Jeg sitter med 8mm og er egentlig ganske fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Oki =) Mulig det er akkuratt passe lenge mellom dem ;) Går ut i fra at du ikke hadde penger til en piercingen du vurderte(?)

 

Og btw, 20mm er ikke BARE :p Jeg sitter med 8mm og er egentlig ganske fornøyd ;)

9489604[/snapback]

Hadde penger til den, men jeg ble så latterlig svimmel når jeg var ferdig så jeg orket bare ikke. Det er noe av det vondeste jeg har frivillig gjort med kroppen min, tror jeg. Men resultatet ble bra - og blir enda bedre når hevelsen har gått ned og den har grodd. ^^

 

Nå er neste sideburns (?). Er ikke sikker på om det heter det, men det er i hvertfall en surface plassert vertikalt ved tragus, bare litt lengre ut. I kanten av kinnet, kind of. Christinane sa hun alltid har hatt lyst til å sette en slik, så jeg skal sannsynligvis sette en på hver side. Det blir tøft.

Lenke til kommentar
Hadde penger til den, men jeg ble så latterlig svimmel når jeg var ferdig så jeg orket bare ikke. Det er noe av det vondeste jeg har frivillig gjort med kroppen min, tror jeg. Men resultatet ble bra - og blir enda bedre når hevelsen har gått ned og den har grodd. ^^

 

Nå er neste sideburns (?). Er ikke sikker på om det heter det, men det er i hvertfall en surface plassert vertikalt ved tragus, bare litt lengre ut. I kanten av kinnet, kind of. Christinane sa hun alltid har hatt lyst til å sette en slik, så jeg skal sannsynligvis sette en på hver side. Det blir tøft.

9489669[/snapback]

 

Den så nå ganske bra ut nå faktisk, men mulig bildet ikke viser alt ;) Og det hørtes ikke noe særlig behagelig ut nei. Men det var litt bedre enn det jeg tenkte når jeg først hørte ordet. (Troddet det var snakk om bruke slagkraft og egentlig slå igjennom. Orker ikke å forklare :p)

 

Du må forresten slite sterkt når du skal igjennom sikkerhets kontroller. Jeg blir jo stoppa med mine 5 piercinger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...