Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var kjip nok fra før av, men om dere ikke har noe forhold til landet er det hvertfall bare tull imo. Ikke ta noe bare for å ta det. Vent heller, selvom det kan ta lang, lang tid å bestemme seg.

9458219[/snapback]

 

Don't be such a mommy! Let them be stupide and take a tattoo they'll hate for the rest of there life! :D

 

 

(wooohoo, jeg er dårlig i englandsk! :D)

Lenke til kommentar
Det er faktisk bedre å tatovere "Brothers" i en fin font eller "Brødre" enn å ta kinategn, for å være helt ærlig.

9462618[/snapback]

Ah takk det er virkelig noe jeg kan tenke meg faktisk, og en tatovering som sier "brothers" kan man vel egentlig ikke angre så veldig på når det gjelder familie :p..

Lenke til kommentar

Endelig litt progresjon på den japanske sleeven. 6 timer gikk med til oppfetning av outline + begynnelsen på farging. Man blir faktisk rimelig nummen etter 6 timer under nåla. Men udiskutabelt en fantastisk følelse :thumbup: Eric @ kunst med puls selvsagt...

 

post-86697-1189535279_thumb.jpg

 

post-86697-1189535300_thumb.jpg

 

post-86697-1189535321_thumb.jpg

 

post-86697-1189535347_thumb.jpg

 

Dessverre er han fullbooket til 24/9, som blir min neste sesjon.... :cry:

Lenke til kommentar

Om du tenker på å la hår gro over, så kan du jo det, men må gro ganske mye og tett for å skjule en tattoo.

 

Eller, du sier på siden av kjønnet, på selve penis? I såfall er det vel begrenset hva som gror.

 

Du har jo evt laserbehandling for å "fjerne" den, ikke at den blir helt borte, men blir mer defus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...