theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den var kjip nok fra før av, men om dere ikke har noe forhold til landet er det hvertfall bare tull imo. Ikke ta noe bare for å ta det. Vent heller, selvom det kan ta lang, lang tid å bestemme seg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den var kjip nok fra før av, men om dere ikke har noe forhold til landet er det hvertfall bare tull imo. Ikke ta noe bare for å ta det. Vent heller, selvom det kan ta lang, lang tid å bestemme seg. 9458219[/snapback] Don't be such a mommy! Let them be stupide and take a tattoo they'll hate for the rest of there life! (wooohoo, jeg er dårlig i englandsk! ) Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Haha Var bare et forslag! Men gidder ikke rushe det og ta en jeg kommer til å angre på.. Får se hva det blir til, har alltid frista litt med en tribal tattoo på underarmen Men virker som om alt for mange har det.. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det noen spesielle som anbefales/bør unngås om man skal ha en tatovering i Bodø? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 En ravn hver... Hugin og Munin ya know Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvis du ikke ville ha noe klisje, så må du for all del unngå både kinetegn og tribal på underarmen. Men hvis det er noe for deg, så for all del. Bare tenk godt gjennom. Jeg har tenkt på forskjellige tatoveringer i snart 1år nå, og har ikke kommet frem til hva jeg vil ha enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er faktisk bedre å tatovere "Brothers" i en fin font eller "Brødre" enn å ta kinategn, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som kan linke til ei nettside der jeg kan få ideer til ei lita tattovering? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 bmezine.com, bodymod.org osv. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er faktisk bedre å tatovere "Brothers" i en fin font eller "Brødre" enn å ta kinategn, for å være helt ærlig. 9462618[/snapback] Ah takk det er virkelig noe jeg kan tenke meg faktisk, og en tatovering som sier "brothers" kan man vel egentlig ikke angre så veldig på når det gjelder familie .. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, men det er evig mye bedre med en fin font enn kinategn/kanji. Seriøst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tar du en annen font enn gotisk 2pac-skrift så er den faktisk ålreit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Tar du en annen font enn gotisk 2pac-skrift så er den faktisk ålreit. 9468382[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Wee, da var dagen for tegning og start på sleeve avtalt, sett frem til dette en stund. Skal ikke stresse, skal bli bra, selv om det er selvpinelse og vente. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har lett litt rundt inne på http://www.1001freefonts.com/ etter fonts, har funnet et par jeg synes er kule.. men noen som orker å finne noe der? Vet ikke hvor jeg skal lete Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Endelig litt progresjon på den japanske sleeven. 6 timer gikk med til oppfetning av outline + begynnelsen på farging. Man blir faktisk rimelig nummen etter 6 timer under nåla. Men udiskutabelt en fantastisk følelse Eric @ kunst med puls selvsagt... Dessverre er han fullbooket til 24/9, som blir min neste sesjon.... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Stilig. Skal tatovere meg selv på fredag. Takk som fikk meg enda mer gira Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 HVordan hadde dere reagert om dere så en slank og velltrent mann med en liten rose på den ene siden av kjønnet? Angrer man kan man jo bare la det gro ikke sant? Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Om du tenker på å la hår gro over, så kan du jo det, men må gro ganske mye og tett for å skjule en tattoo. Eller, du sier på siden av kjønnet, på selve penis? I såfall er det vel begrenset hva som gror. Du har jo evt laserbehandling for å "fjerne" den, ikke at den blir helt borte, men blir mer defus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå