Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Tre trekker vel til seg vann med mindre den er lakket med sånn vanntett ting. Hva er det det heter? Æsj, jeg tør ikke uttale meg, jeg vet ikke annet enn at de med bambus går det an meg, og jeg tør ikke gjette i hvert fall.

9444958[/snapback]

 

Tre tåler da vann? I værste fall er det jo bare til å ta i noe anna enn treplugger når du skal leve i vannet ;)

 

Skal du eks i svømme hallen, er det jo ikke så stress å ta dem ut før du hopper uti. Ska du på stranden, kan du jo bare bytte til noe plastikk/metall ting! :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, vet du om et sted som selger billige, organsike plugger som ikke ser helt rompe ut - ring meg! For det er søren meg ikke billige greier. Tørr ikke tenke tilbake på hva jeg gav for mine.

9446604[/snapback]

 

Da pluggene kun er for forskringens egenskap og det kun er du og din nakne kropp som skal få se de, er vel utseende ikke noe å tenke på? Husker ikke helt prisene lengre (lenge siden jeg har kjøpt noe til ørene mine) men trodde nå at 200-300 per plugg ikke er umulig.

Lenke til kommentar

Jeg har to tatoveringer og tre piercinger (Skal snart ta en til). Jeg er vel igrunn bitt litt av basillen tror jeg :p

Tatoveringene er forøvrig plassert i nakken og på bakside av venstre skulder.. Jeg har piercing i navelen, brystvorta og i den lille flippen inni øret. Har nå lyst på piercing under navelen. Men da er det stopp, både med piercinger og tatovering for min del, før jeg ser ut som en nålepute med tegninger over alt ;)

Lenke til kommentar
Noen som har svært gode full sleeve (Nesten full sleeve går også, men ikke half- eller quarter sleeves) bilder å dele? Her er noen av de beste som jeg har funnet:

 

For ikke å snakke om den feteste av dem alle:

9441090[/snapback]

 

Synes denne er ganske fet jeg:

 

beckhamSPL1704_468x372.jpg

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Hei.. broren min skal gi meg en tatovering i bursdagsgave (18) (Som jeg og han skal ha, matchende), og lurer litt på hvaslags vi burde ta, og hvor vi skal ha den. Vil ikke ha noe klisjè tatoveringer :p.. vil ha noe som er fett, men har null peiling på tatoveringer.

 

Et sted jeg kunne tenkte meg å ha en er på underarmen et sted.

Lenke til kommentar

Hva med å ta 2 forskjellige, men innenfor samme tema/stil?

Du sier at du ikke vil ha klisje, men dere vil ha like, og ikke peil på hva du vil ha, høres ikke videre gjennomtenkt ut. Greit å ha litt mer å gå ut ifra.

 

Hva med 2 delfiner som hopper over en stjerne lagd av tribals?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...