Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånt mønster kan jo faktisk være litt stilig. Så bilde av en chick som hadde det i en del av sleeven hennes, det så faktisk bra ut. Men alt med måte, spesielt leopardmønster.

 

Skiftet nettopp time til 13.september hos Pinpoint. 6 mm punch på begge ører skal jeg fortsatt ha, og om penga strekker til blir det en clithood over den jeg har fra før.

 

Jeg har en svært dyr interesse.  :ermm:

9437479[/snapback]

clithood?...er?... :ph34r:

Lenke til kommentar

Sånt mønster kan jo faktisk være litt stilig. Så bilde av en chick som hadde det i en del av sleeven hennes, det så faktisk bra ut. Men alt med måte, spesielt leopardmønster.

 

Alt med måte? Da er det muligens litt mye å ha leopardmønster over hele kroppen?

Men selvfølgelig, hver sin smak. Om han liker det så. Selv synes jeg det er langt kulere med tatoveringene til Lucky Diamond Rich.

Lenke til kommentar
Åh, gjett om jeg skal se Aidskake sin på the experience a  :dribble:

9440906[/snapback]

Hjelpes. :ermm:

 

Alt med måte? Da er det muligens litt mye å ha leopardmønster over hele kroppen?

Men selvfølgelig, hver sin smak. Om han liker det så. Selv synes jeg det er langt kulere med tatoveringene til Lucky Diamond Rich.

9441352[/snapback]

Jeg snakket om hun jenten jeg så bilde av som hadde deler av armen i leopardmønster. Syntes ikke han ser så forferdelig snasen ut at det gjør noe, men hva han velger å gjøre med kroppen sin er helt og holdent hans valg. Det er jo det som gjør oss spesielle, når det gjelder bodyart.

Lenke til kommentar
Måtte bare si det  :p Men nok om det..

 

Noen som har tatt tatto på foten? Redd det er et sted som det kan gjøre frøktelig vondt..

9441916[/snapback]

 

Jeg har en kompis som har "Made In Norway" under foten. Han mente det ikke gjorde vondt :)

 

EDIT: Æsj, den var flau!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Åh, gjett om jeg skal se Aidskake sin på the experience a  :dribble:

9440906[/snapback]

Hjelpes. :ermm:

 

Måtte bare si det :p Men nok om det..

 

Noen som har tatt tatto på foten? Redd det er et sted som det kan gjøre frøktelig vondt..

9441916[/snapback]

 

 

jeg sier bare den som leter finner ;)

 

 

men tror vi har hatt nok diskusjon om aidskake sitt underliv

Lenke til kommentar

Har, men driver og tegner og mekker på en ganske fin chestpiece nå. Tatovøren min på sunset skal rette den opp og legge til litt detaljer og skygge den 14.september, så bilder kommer vel etterhvert som den blir blekket på. Er ikke så hypp på å legge ut skissene her, av naturlige årsaker.

Kan godt sende deg på PM eller noe da, om du har interesse for det. :)

 

Lurer btw fortsatt på om man kan bade og herje med organiske plugger da. Vil ikke risikere å ødelegge de, for de kosta greit mye. Fikk vite at man kan det med bambus, men mine er av tre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...