Beyma Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg skla ha denne Men vet ikke helt hvor enda.. Lyst på bak armen.. på triceps.. Edit: Den ble litt merkelig.. Den skal bare være svart.. Trykk på den for å se åssen den skal være.. Endret 4. september 2007 av crimar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg skla ha denne Men vet ikke helt hvor enda.. Lyst på bak armen.. på triceps.. Edit: Den ble litt merkelig.. Den skal bare være svart.. Trykk på den for å se åssen den skal være.. 9425014[/snapback] Dette er sånn du kan lese begger veier? Dvs det er greit å sette den en plass sjangsen for at den blir lest begge veiene er stor? Nedover armen er jo en plass, da vil den være "leselig" om du tar armen fram eller bak. Ved å sette den på triceps, blir det jo ikke samme greia.. Stilig btw, hva står det? Endret 4. september 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Tatoverer du navnet ditt på deg selv? Eller er det jeg som ikke klarer å lese? Endret 4. september 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ser ut som det står Chris, hvertfall. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ser ut som det står Chris, hvertfall. 9425117[/snapback] Secound that! Hvis det er navnet, så er jeg ikke så stor fan. Men tattisen var stilig! =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vips så forsvant 18 innlegg med off-topic. Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) det var da ikke off topic å mene at en tatoveringsidé er dårlig.. Endret 5. september 2007 av kaosfjas Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ok, har hatt øyebrynpiercingen i en uke nå og det har ikke blitt rødt og det kommer ikke noe særlig hudvev ut... det er jo så rent at jeg nesten blir bekymret! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Noen som har sett bilder av Verdens mest tatoverte mann? (Han jeg skrev om da jeg refererte til guinness rekordbok)? Ganske stilig å se på. Endret 5. september 2007 av Glimti Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Får ikke til å legge med bilde av ham. Prøver igjen senere. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 har du link i stedet ? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvis det er han som kaller seg "Lucky Diamond Rich", så here you go... http://modblog.bmezine.com/index.php?s=Lucky+Diamond+Rich Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 TA-DA! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Der har vi ham ja. Ganske kult, men ikke noe jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Aidskake, ganske off topic, men jeg så de filmene du har lagt ut på youtube. (Regner med at det var deg, var samme nick). Den Petter`n filmen var kul. Endret 6. september 2007 av Glimti Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Der har vi ham ja. Ganske kult, men ikke noe jeg hadde gjort.9436368[/snapback] Kult og kult. Syntes det er veldig sært, og om han ikke angrer så er det hvertfall sært. Men han skal nesten ha litt creds for å være så ekstrem. Aidskake, ganske off topic, men jeg så de filmene du har lagt ut på youtube. (Regner med at det var deg, var samme nick). Den Petter`n filmen var kul.9436370[/snapback] Bra du fant underholdning i interngreiene våre. Send PM neste gang Endret 6. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ikke særere enn Tom Leppard som har tatovert leopardmønster over hele kroppen. Sitter her og ser på et bilde av ham i guinness rekordbok. Temmelig underholdende å se på det og. Ok, skal sende PM neste gang om det skulle være noe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sånt mønster kan jo faktisk være litt stilig. Så bilde av en chick som hadde det i en del av sleeven hennes, det så faktisk bra ut. Men alt med måte, spesielt leopardmønster. Skiftet nettopp time til 13.september hos Pinpoint. 6 mm punch på begge ører skal jeg fortsatt ha, og om penga strekker til blir det en clithood over den jeg har fra før. Jeg har en svært dyr interesse. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 har ikke alle det .... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 sånn ca hvor i Oslo ligger house of pain? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå