Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skla ha denne :)

 

 

Men vet ikke helt hvor enda.. :p

 

Lyst på bak armen.. på triceps..

 

Edit: Den ble litt merkelig.. Den skal bare være svart.. Trykk på den for å se åssen den skal være..

9425014[/snapback]

 

Dette er sånn du kan lese begger veier? Dvs det er greit å sette den en plass sjangsen for at den blir lest begge veiene er stor? Nedover armen er jo en plass, da vil den være "leselig" om du tar armen fram eller bak. Ved å sette den på triceps, blir det jo ikke samme greia.. ;)

 

Stilig btw, hva står det?

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Der har vi ham ja. Ganske kult, men ikke noe jeg hadde gjort.

9436368[/snapback]

Kult og kult. :ermm: Syntes det er veldig sært, og om han ikke angrer så er det hvertfall sært. Men han skal nesten ha litt creds for å være så ekstrem.

 

Aidskake, ganske off topic, men jeg så de filmene du har lagt ut på youtube. (Regner med at det var deg, var samme nick). Den Petter`n filmen var kul.

9436370[/snapback]

Bra du fant underholdning i interngreiene våre. Send PM neste gang :)

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Sånt mønster kan jo faktisk være litt stilig. Så bilde av en chick som hadde det i en del av sleeven hennes, det så faktisk bra ut. Men alt med måte, spesielt leopardmønster.

 

Skiftet nettopp time til 13.september hos Pinpoint. 6 mm punch på begge ører skal jeg fortsatt ha, og om penga strekker til blir det en clithood over den jeg har fra før.

 

Jeg har en svært dyr interesse. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...