Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men blir det ikke store åpne hull som helger og dingler der når de tas ut?  :ermm:  Må man gå med svære hull i ørene resten av livet?

9399347[/snapback]

 

Kommer veldig ann på hvor myke øreflipper og hvor raskt du gror og størrelsen du stopper på (og litt hvor raskt du har komt der) Men 8-12mm vil som regel vokse til et vanlig hull etter en god stund.

Lenke til kommentar
Rense hver dag? Det er da utrolig slitsomt! Hver 3. er det vel hos meg. Eller når de detter om natta ..

9399069[/snapback]

Det er vel bare å ta det når man vasker ansiktet om kvelden?

9399795[/snapback]

 

Jeg har desverre den dårlige vanen av å bare sovne :/

 

Og jo, litt mer stress. Mine detter så fort ut, men er ikke alltid like snille når dem skal inn :(

Lenke til kommentar
Jeg vurderer som sagt å tatovere hele armen, men kom på at vitiligo sykdommen min kanskje kan ødelegge litt. Den gjør at på enkelte områder vil ikke huden min ta farge. Noen som vet hvor stort problem det vil være å tatovere over dem? Med tanke på fargeforskjeller.

9404463[/snapback]

 

Skulle ikke tro at det burde være noe problem. En tattovering er jo like svart på en neger som en albino (bare litt vanskeligere å se den på førstnevnte)

Lenke til kommentar

Hei, idag kjøpte jeg nytt smykke til leppen min ( Jippi! ) av en venn, jeg steriliserte smykket og alt slikt. Men da jeg luffet hjem fra fritids klubben idag var den ene enden av smykket vekke, men den var på da jeg gikk ut fra fritidsklubben, så jeg gidder ikke lette engang. post-123090-1188851780_thumb.jpg

Smykket ser slikt ut, noen som vet hvor jeg kan få en ny slik, finner ikke på Superkul, og Barbarella er uaktuelt ettersom de vil ha Pers.Nr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...