Tityus Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du kan jo gå inn på siden til studio z og se på galleriene der:Studio z Har selv tatt tatovering der og er godt fornøyd. 9388790[/snapback] Jeg har også tatt mesteparten av mine der og er fornøyd. Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder her. Kommer til å dekke høyre arm med mørkalver og kommer nok til å ta resten der også. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hadde vært fint med bilder Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 god mulig det, men jeg likte den vaffal :!: 9387984[/snapback] Det viktigste er at DU er fornøyd Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tityus: Den vil i hvert fall jeg se! Mørkalver! :love: Omg, ejg vil virkelig, virkelig ha penger i dag. Har til og med bestemt meg for hvor anti-eyebrowene mine skal gå og allting.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det viktigste er at DU er fornøyd 9389884[/snapback] Mhm Den så bedre ut når jeg tok av brillene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Noen av dere som pleier å lese guinness rekordbok? Står mye om tatovering og piercing i årets utgave. Sitter her og ser på et bilde av verdens mest tatoverte mann, han dekket først hele kroppen med fargerike mønstre, deretter med svart og nå for han hvite mønstre over det svarte og farger over det hvite. Det står at han har blitt tatovert i mer enn 1000 timer til sammen. En annen rekord er den lengste tatoveringsøkten som varte i 42 timer og 10 minutter. En annen rekord er flest piercinger i en økt. En brite fikk 1015 piercinger i løpet av 7 timer og 55 minutter. Det er andre rekorder om piercing og tatovering der også. Ganske interessangt å se hva folk presterer å gjøre innen kroppskunst. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 hmmm! jeg lurer på om jeg skal ta piercing igjen !siden da jeg var hos tannlegen så sa hun at jeg burde ta den ut å så jeg gjorde som hun sa!! men har litt lyst på en kul piercing som ikke ALLE har men når jeg ser etter så er det ikke så mange forskjellige men har litt lyst på anit-eyebrow! er ikke mange som har denn! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 men har litt lyst på en kul piercing som ikke ALLE har men når jeg ser etter så er det ikke så mange forskjellige men har litt lyst på anit-eyebrow! er ikke mange som har denn! 9395108[/snapback] anti-eyebrow tror jeg kan være gøy. Men ikke alle som passer det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har tenkt å ta anti-eyebrow. Med en gang jeg får penger. Har tenkt en del på det i sommer, og Aidskake ( ) sa at jeg burde gå for det. Det er så pent om man plasserer dem riktig og symmetrisk i forhold til øynene sine. (Og man må jo nesten kle det. Høhø) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jepp, tror det kunne blitt kult! Sjekk blingen. Eneste ulempen er at de ikke er organiske, så jeg bruker de bare i små perioder. Men de er steintøffe. Blir ekstra bra når jeg får 6 mm over. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Omg kniz, du har hull gjennom ørene dine! *fnise* Den var tøff. Men. Hva er egentlig forskjellen på organiske vs. ikke-organiske smykker? Er det smak og behag eller har det med allergier etc. å gjøre? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vel, du slipper den irriterende 'earcheese'en som på vaskes vekk for at det ikke skal lukte ugg. Og de som er i metall er mye tyngre. Det har ikke noe å si, men jeg kjenner skikkelig forskjell når jeg har på disse med bling og de organsiske. Sistnevne er bedre å ha på, men de med bling er tøffere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ah, da skjønte jeg det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg må skaffe meg organiske da! Det lukter fort veldig lite godt av ørene mine! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jepp, tror det kunne blitt kult! Sjekk blingen. Eneste ulempen er at de ikke er organiske, så jeg bruker de bare i små perioder. Men de er steintøffe. Blir ekstra bra når jeg får 6 mm over. 9396493[/snapback] Er det ikke helt for jævlig og punsje ørene? Eller? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Setter piercing i morgen Spent! Ikke helt sikker på hvor enda da men.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det lukter fort veldig lite godt av ørene mine! 9397067[/snapback] Samme her. Må også rense den rundt en gang i uka for at ikke dritten som kommer ut skal ta helt overhånd og lukte altfor mye. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er det ikke helt for jævlig og punsje ørene? Eller?9398021[/snapback] De der er strukket, ikke punchet. Men ja, det er vondt å punche =D Renser mine hver dag når jeg ikke har organiske plugger. Blir helt uvel av å tenke på det belegget som legger seg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 De der er strukket, ikke punchet. Men ja, det er vondt å punche =D Renser mine hver dag når jeg ikke har organiske plugger. Blir helt uvel av å tenke på det belegget som legger seg. 9398410[/snapback] Rense hver dag? Det er da utrolig slitsomt! Hver 3. er det vel hos meg. Eller når de detter om natta .. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Men blir det ikke store åpne hull som helger og dingler der når de tas ut? Må man gå med svære hull i ørene resten av livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå