Putekos Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har hatt piercing i navlen i ca fire år nå, men våknet i går at det gjorde dritvondt og måtte bare ta den ut. ER sånn hard hinne der nå, og har aldri vært sånn før. Hjelp? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hm. Billig jalla-smykke? Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) psilocybe : Ser du har utvida flippene. Holder på og utvide mine nå. gikk opp fra 3 mm til seks mm på noen dager, det gikk bra en liten stund. Så måtte jeg ta de ut, gjorde for vondt å ha de i. da hovnet de selfølgelig opp og verket masse. Nå er jeg nede i ca 2-3 mm. Har du noen gode tips om hvor lang tid jeg burde bruke for vær mm? (har ringer 2-8mm, kirurgisk stål) Endret 29. september 2004 av lindasl Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 psilocybe: Takk for isted. Hehe. Hvis jeg tar en tatovering på ryggen, vil den da strekke seg mye ut etterhvert som jeg kanskje blir bredere og større? F.eks skrift på korsryggen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 psilocybe : Ser du har utvida flippene. Holder på og utvide mine nå. gikk opp fra 3 mm til seks mm på noen dager, det gikk bra en liten stund. Så måtte jeg ta de ut, gjorde for vondt å ha de i. da hovnet de selfølgelig opp og verket masse. Nå er jeg nede i ca 2-3 mm. Har du noen gode tips om hvor lang tid jeg burde bruke for vær mm? (har ringer 2-8mm, kirurgisk stål) Så lang tid som mulig. En måned mellom hver millimeter skal gå fint. Huden må få tid på seg til å "slappe av" rundt smykket. Hvis den ikke får det, vil den sprekke og du ender opp med hovne/røde/væskende øreflipper. Hvis et tykkere smykke ikke vil inn etter en måned, kan du f.eks. henge noe tungt i ringen, ta en varm dusj og bruke en dæsj krem eller glidemiddel. De fleste piercing-studioer kan også være behjelpelige med å sette i smykket.. selv har jeg strekke-pinner fra 1,2mm til 12mm. Dette er 10cm lange metall-pinner som går fra én størrelse til den neste (1,2mm til 1,6mm). Flodhest: innenfor rimelighetens grenser, skal det ikke ha så mye å si. Har du planer om å ende opp som muskelknutene i bodybuilder-tråden, bør du derimot vente litt. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ok, bare 1mm for vær mnd? meg og min tolmodighet da Har utvidelses ringer som går fra 2-8mm så det er ikke noe problem å få inn ny ring. Men kansje det hadde vært en ide med o-ringer? har ikke det.. Jobber du på studio nå eller? du vet vel ikke om noe sted som har tøffe nipple smykker? (noe annet enn janet-solen og de andre "vanlige", kjipe..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 O-ringer får du på en jernvarehandel eller Clas Ohlson. De er veldig greie å ha hvis det er en sånn "klo" du har nå. Jobber på studio nå, ja. Au! Tattoo & piercing i Bergen. Brystvorte-skjold får du på bl.a. www.barbarella.se eller www.wildcat.co.uk. De har god kvalitet på smykkene, og svært greie priser. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) har de det på clas ohlson.. Det er en type klo jeg har ja. Fant endel fint www.wildcat.co.uk. men kom ikke inn på den andre, det står sikkert pupp et eller annet sted på siden, får vente til jeg kommer hjem fra jobb.. Edit: takk forresten.. Endret 29. september 2004 av lindasl Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hm. Billig jalla-smykke? DET kan muligens være, ja. Teller piercing fra Praha som jalla-smykke? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Flott at det ble liv i denne tråden igjen! Forstår egentlig ikke hvorfor folk piercer og tatoverer seg i utlandet for å spare noen lapper.Da ville jeg heller tatt en i norge og betalt litt mer, for da vet du at resultatet blir bra (hvis tatovereren er dyktig) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Flott at det ble liv i denne tråden igjen! Forstår egentlig ikke hvorfor folk piercer og tatoverer seg i utlandet for å spare noen lapper.Da ville jeg heller tatt en i norge og betalt litt mer, for da vet du at resultatet blir bra (hvis tatovereren er dyktig) Hvis du siktet til meg, er det bare piercingen jeg kjøpte der. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 nei, siktet ikke spessielt til deg kjenner mange som har tattovert og piercet seg i utlandet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Du kjøpte smykket der, ikke piercingen. Men, jo, det kan ha mye med smykket å gjøre. Har sett en del fæle eksempler hvor folk har kjøpt smykker som inneholder store mengder nikkel og annet rusk. Det tar ikke lange tiden før kroppen reagerer. Jeg antar at det er noe lignende som har skjedd. Du bor i Oslo, ikke sant? Ta deg en tur innom Pinpoint og hør med dem. Det er gjerne lettere å få slikt konstantert når man kan se hva som har skjedd. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hrmph.....Jeg har en tatovering jeg startet på for 9 år siden, og som jeg aldri har gjort ferdig Har tenkt på det mange ganger, men den har blitt så herja over årenes løp, at jeg er usikker på om det noen gang kan bli fint. Ja ja...min kropp. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har fått fikset opp en tatovering jeg tok i min "unge dumme alder" for 3 år siden Uansett, den ble ikke noe bra, men igår fikk jeg endelig gjort noe med den Før: http://home.no.net/endtimes/bilde3.JPG Etter: http://home.no.net/endtimes/bilde8.JPG http://home.no.net/endtimes/bilde10.JPG Er utrolig fornøyd med resultatet Har tatovert en tatovering hos denne tatovøren før, og ble storfornøyd da også. Har aldri vært innom igjen hos de jeg tatoverte meg første gangen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg skal skaffe meg en sånn fet bling-bling greie i øret. Telles det som piercing? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg skal sette en sikkerthetsnål type stor i øret neste gang jeg fester.. da kommer det bilder Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Post_Mortem: Nice! 10 ganger bedre enn den som var der først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå