Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

psilocybe :

 

Ser du har utvida flippene. Holder på og utvide mine nå. gikk opp fra 3 mm til seks mm på noen dager, det gikk bra en liten stund. Så måtte jeg ta de ut, gjorde for vondt å ha de i. da hovnet de selfølgelig opp og verket masse. Nå er jeg nede i ca 2-3 mm. Har du noen gode tips om hvor lang tid jeg burde bruke for vær mm? (har ringer 2-8mm, kirurgisk stål)

Endret av lindasl
Lenke til kommentar
psilocybe :

 

Ser du har utvida flippene. Holder på og utvide mine nå. gikk opp fra 3 mm til seks mm på noen dager, det gikk bra en liten stund. Så måtte jeg ta de ut, gjorde for vondt å ha de i. da hovnet de selfølgelig opp og verket masse. Nå er jeg nede i ca 2-3 mm. Har du noen gode tips om hvor lang tid jeg burde bruke for vær mm? (har ringer 2-8mm, kirurgisk stål)

Så lang tid som mulig. :)

 

En måned mellom hver millimeter skal gå fint. Huden må få tid på seg til å "slappe av" rundt smykket. Hvis den ikke får det, vil den sprekke og du ender opp med hovne/røde/væskende øreflipper. Hvis et tykkere smykke ikke vil inn etter en måned, kan du f.eks. henge noe tungt i ringen, ta en varm dusj og bruke en dæsj krem eller glidemiddel. De fleste piercing-studioer kan også være behjelpelige med å sette i smykket.. selv har jeg strekke-pinner fra 1,2mm til 12mm. Dette er 10cm lange metall-pinner som går fra én størrelse til den neste (1,2mm til 1,6mm).

 

Flodhest: innenfor rimelighetens grenser, skal det ikke ha så mye å si. Har du planer om å ende opp som muskelknutene i bodybuilder-tråden, bør du derimot vente litt. :)

Lenke til kommentar

Ok, bare 1mm for vær mnd? meg og min tolmodighet da :ermm:

Har utvidelses ringer som går fra 2-8mm så det er ikke noe problem å få inn ny ring. Men kansje det hadde vært en ide med o-ringer? har ikke det.. :whistle:

 

Jobber du på studio nå eller? du vet vel ikke om noe sted som har tøffe nipple smykker? (noe annet enn janet-solen og de andre "vanlige", kjipe..)

Lenke til kommentar
Flott at det ble liv i denne tråden igjen! :)

 

Forstår egentlig ikke hvorfor folk piercer og tatoverer seg i utlandet for å spare noen lapper.Da ville jeg heller tatt en i norge og betalt litt mer, for da vet du at resultatet blir bra (hvis tatovereren er dyktig)

Hvis du siktet til meg, er det bare piercingen jeg kjøpte der.

Lenke til kommentar

Du kjøpte smykket der, ikke piercingen. :)

 

Men, jo, det kan ha mye med smykket å gjøre. Har sett en del fæle eksempler hvor folk har kjøpt smykker som inneholder store mengder nikkel og annet rusk. Det tar ikke lange tiden før kroppen reagerer. Jeg antar at det er noe lignende som har skjedd.

 

Du bor i Oslo, ikke sant? Ta deg en tur innom Pinpoint og hør med dem. Det er gjerne lettere å få slikt konstantert når man kan se hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fått fikset opp en tatovering jeg tok i min "unge dumme alder" for 3 år siden ;)

Uansett, den ble ikke noe bra, men igår fikk jeg endelig gjort noe med den :D

 

Før: http://home.no.net/endtimes/bilde3.JPG

 

Etter: http://home.no.net/endtimes/bilde8.JPG

http://home.no.net/endtimes/bilde10.JPG

 

Er utrolig fornøyd med resultatet :love:

Har tatovert en tatovering hos denne tatovøren før, og ble storfornøyd da også.

Har aldri vært innom igjen hos de jeg tatoverte meg første gangen. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...