Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe i denne duren, har tenkt på den i 2 nesten 3 måneder og liker den forsatt.

Liker godt ideen om å skrive den ut å plassere den på en plass jeg ser ofte.

 

http://www.bmeink.com/A70113/high/bmepb428009.jpg

9359384[/snapback]

Den var langt i fra det tøffeste jeg har sett. Den var skikkelig kjedelig. Hvis du skal lage noe av den, hva er det du tenker på da? Det skal seriøst mye til før den der er tøff. -.-

Lenke til kommentar
Noen rett? Lovlig rett? :p Hun reagerer vel slik din mor ville reagert, og du får bare leve med det.

9363762[/snapback]

 

Hun har vel ikke noe lovlig rett, men jeg regner med jeg hadde fått innestraff til jeg hadde vært 30 :p

 

Har uansett planer om In Flames i old-english/gotersk stil på underarmen. Hvilken skriftstil passer best?

Lenke til kommentar

Jeg skal uansett vente til jeg er 18 eller så ville mamma amputert den delen av underarmen tatoveringen var på. Men er gotisk eller old-english kulest skrift? Kan noen vise meg samme tekst med de to forskjellige skrifttypene? Ikke Word-eksempler, men eksempler fra tatoveringer.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Headbanger's Ball skal visst ha et tattoo-innslag fra Hole in the Sky-festivalen i Bergen. Fikk en telefon fra Jannickes forlovede at jeg måtte røske rævva mi opp til VIP-avdelingen på Verftet siden MTV satt og intervjua henne, og de ville meget gjerne få filma noe av det fetere hun hadde laga. "Hvem av mine kunder er mest sannsynlig å finne her?" spurte hun seg selv, og etter 2 sekunders betenkningstid slo navnet "KJETIL" henne. Booya! MTV-fame!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...