Myrsnipa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Takker. Ja han der Tomas virket dyktig. Fin referanse av arbeider og priser han har vunnet. Jeg er også ute etter mønster og forslag på border av planter og blomster etc. har prøvd å sett uten hell. Noe man kan brygge rundt noe. Feks. greiner med blader, slyngplanter med blader og blomster etc. hvis noen har noen tips der også, hadde jeg blitt takknemmelig. Endret 23. august 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Skal det brukes som "ramme" rundt tattoveringen? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har en tatovering som jeg har lyst å bygge større. Dette med feks. blomster eller border av noe slag som man kan brygge rundt omkring. Hvis du skjønner. Noe som er feminint. Noe ala dette: LINK TIL EKSEMPEL Eller dette: ANNET EKSEMPEL Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor ikke ta noe ornamentalt som den andre, med blomster i stedet for kløver? Veldig små, sorte blomster som ikke er veldig blikkfang men fortsatt pent? Skulle gjerne sett tattisen din da. xP Er litt vanskelig å bare si hva som passer om jeg ikke har sett tattoveringen din.. xP Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Den er helt enkel kontur av en kattepote. (har ikke bilde) Ikke noe sort fyll, kun streker. Tenkte å lage noe mønster rundt selve poten og oppover langs siden. Har tatoveringen på siden av hofta, og har lyst å bygge noe slikt mønster oppover mot ribbeina. Ikke nødvendigvis så stor til å begynne med. SLike mønster kan jo bygges egentlig hvilken hels vei. (rundt, siden, oppover, nedover osv.) Har prøvd å tegne selv uten hell, og søkt etter inspirasjon på nettet, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter. Har også en annen jeg kunne ha tenkt å bygd ut på samme måte. har bilde: Hvis noen har tips til hva jeg kan gjøre med den, blir jeg glad. Endret 24. august 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 ....endelig er outliningen til den etterhvert så stakkarslige nakne underarmen i gang. Motivet blir japansk, en djevelmaske på innsiden av armen, og begynnelsen på en drage på oversiden, som skal snirkle seg oppover "igjennom" ornamentikken på overarmen, for å ende opp på brystet. Eric, Kunst med Puls selvsagt... Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Cool. Venter kun på Alderen jeg så skaffer jeg meg en Tribal som jeg skal ha på skulderen. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 dr Gonzo: Digger de tatoveringene dine, har du noen flere bilder av venstrearmen din? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Cool. Venter kun på Alderen jeg så skaffer jeg meg en Tribal som jeg skal ha på skulderen. 9358799[/snapback] Åh, får vi se tegninger/bilder av det du kunne tenke deg? Nei, seriøst, håper du får tenkt deg om et par ganger ekstra før du tar en halvgjennomført tribal fordi det er kult. -.- Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Øh, hvorfor skal den være halvgjennomført? O,o Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Noe i denne duren, har tenkt på den i 2 nesten 3 måneder og liker den forsatt. Liker godt ideen om å skrive den ut å plassere den på en plass jeg ser ofte. http://www.bmeink.com/A70113/high/bmepb428009.jpg Endret 25. august 2007 av Nargon Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 For å være ærlig, var ikke den fin, spennende eller spessielt betydningsfull. Husk at du skal ha den til du styker flagget. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Kjedeligere enn brunost på kneipp. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kjedeligere enn brunost på kneipp. 9360320[/snapback] Mhhh, I is hungreh Men ja, den var kjedelig og oppbrukt. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Sa ikke at jeg skal ta den tatoveringen. Men Skal lage noe utav den. /peace out Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 har så enormt lyst å ta tattis, men vet ikke hva.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 har så enormt lyst å ta tattis, men vet ikke hva.. 9361933[/snapback] Da får du tenke litt til Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fikk øyenbryns piercing i går. Er det sånn at jeg skal ha den på 24/7 i 6 uker, så kan jeg ta den ut? Eller skal jeg ta den ut når jeg skal sove? Og når jeg skal rense de åpningene, skal jeg ta den ut da? Sto ikke noe om akkurat dette på informasjons arket og glemte å spørre om det. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Sa ikke at jeg skal ta den tatoveringen. Men Skal lage noe utav den. /peace out 9361123[/snapback] /peace out Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ryddet nettopp i litt av smykkene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå