Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Takker. Ja han der Tomas virket dyktig. Fin referanse av arbeider og priser han har vunnet.

 

Jeg er også ute etter mønster og forslag på border av planter og blomster etc. har prøvd å sett uten hell. Noe man kan brygge rundt noe. Feks. greiner med blader, slyngplanter med blader og blomster etc. hvis noen har noen tips der også, hadde jeg blitt takknemmelig.

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er helt enkel kontur av en kattepote. (har ikke bilde) Ikke noe sort fyll, kun streker. Tenkte å lage noe mønster rundt selve poten og oppover langs siden. Har tatoveringen på siden av hofta, og har lyst å bygge noe slikt mønster oppover mot ribbeina. Ikke nødvendigvis så stor til å begynne med. SLike mønster kan jo bygges egentlig hvilken hels vei. (rundt, siden, oppover, nedover osv.) Har prøvd å tegne selv uten hell, og søkt etter inspirasjon på nettet, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter.

 

Har også en annen jeg kunne ha tenkt å bygd ut på samme måte. har bilde:

 

tattoo.jpg

 

Hvis noen har tips til hva jeg kan gjøre med den, blir jeg glad.

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar

....endelig er outliningen til den etterhvert så stakkarslige nakne underarmen i gang. Motivet blir japansk, en djevelmaske på innsiden av armen, og begynnelsen på en drage på oversiden, som skal snirkle seg oppover "igjennom" ornamentikken på overarmen, for å ende opp på brystet. Eric, Kunst med Puls selvsagt... :thumbup:

 

post-86697-1188065018_thumb.jpg

 

post-86697-1188065034_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Cool.

 

Venter kun på Alderen jeg så skaffer jeg meg en Tribal som jeg skal ha på skulderen.

9358799[/snapback]

Åh, får vi se tegninger/bilder av det du kunne tenke deg? :innocent:

Nei, seriøst, håper du får tenkt deg om et par ganger ekstra før du tar en halvgjennomført tribal fordi det er kult. -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...