rublings Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Arrgh.. Blir så lei foreldre. Har gått å pratet å prøvd å overtale muttern og fattern til å gi meg lov å ta piercing. Har lyst på en i øyenbrynet. Blir 16 i desember, vet ikke om jeg gidder å vente så lenge. Noen som har noen fine måter å overtale de på? "Det er min kropp" fungerer ikke. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Slipp mas, og vent til du er 16. Evt. forfalsk underskrift Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Slipp mas, og vent til du er 16. Evt. forfalsk underskrift 9333552[/snapback] Forfalsker ingenting. Det er jo straffbart Hehe, et alternativ. Men saken er at jeg må overbevise dem. Kan selvsagt bare få en til å late som om hun er moren min, så ringer de til hun, men jeg skal jo hjem.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når jeg var keen på piercing luftet jeg ideen hjemme. De ble veldig usikre, men ikke direkte motstandere. En dag bare tok jeg den uten at de visste om det, var ikke verre enn at de lo av sjokk Men mine foreldre er ganske liberale til foreldre å være. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvor tok du piercing? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Da nipple. Er jo ikke synlig til vanlig da, så det er litt annerledes. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nemlig.. Tror det egentlig bare har med at ingen i familien har piercing, og de har hatt som regel at de ikke vil ha noe piercing eller tatoveringer i hus. Menmen, prøver videre jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det var da litt av en regel. Ja, pybalto, vil se orbitalen din! Jeg vil ha penger snart, jeg. Før jeg feiger ut fra anti-eyebrowtanken. Jeg vet jeg kommer til å elske den hvis jeg kler den. Men surfacepiercinger er skumle. Oo Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som veit svaret på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er bodyart i larvik noe bra? 9329664[/snapback] Jeg tok min tatovering der, fornøyd med den. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Kan jeg se den? må innrømme jeg heller mer mot bodyart. Endret 22. august 2007 av mushi Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det var da litt av en regel.Ja, pybalto, vil se orbitalen din! Jeg vil ha penger snart, jeg. Før jeg feiger ut fra anti-eyebrowtanken. Jeg vet jeg kommer til å elske den hvis jeg kler den. Men surfacepiercinger er skumle. Oo 9334130[/snapback] Det skal litt til for å passe anti-eyebrow tror jeg. Piercing i øyenbrynet generelt. Men det er mye pga det har fått et stort harry-stempel (ganske fortjent mener jeg...) Synes faktsik at anti-øyenbryn (som det blir på norsk?..) var stilig, litt nytt. Men igjen, surface sliter jo mer med å gro. Er den er ikke litt ubehagelig når det gjelder smiling og sånt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skulle ikke tro det, de plasseres utenfor der mine "smilemuskler" anstrenger seg, tror jeg. Det at surfacepiercinger sliter med å gro er jeg klar over, men det er da ikke alle surfacepiercinger som gror ut heller. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mitt tredje forsøk på å få en surface til å overleve ble vellykket. Nå sitter den på et annet sted enn de forrige (sitter i nakken) så det er jo mulig! Må jo bare prøve. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 JA, det er definitivt verdt et forsøk, i hvert fall Lurer på om det er noen piercere i bergen som bruker surface-barbeller, jeg.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Sannsynligvis. Surfacebars er jo vanlig å bruke i mange av piercingene som blir satt. Grugleder meg til punchingen, jeg. Blir sikkert veldig, veldig vondt. Men det blir veldig, veldig fint til slutt da. Så er jo verdt det. Betaler 1400,- for 2x 6mm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja, jeg kan tenke meg det blir fint, ja. Gleder meg til å se bilder, jeg! (Og enda mer til å se den IRL en eller annen gang senere i høst) Kanskje psilocybe og let's buzz bruker det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet om noen i Follo-området som tatoverer på kjønnsorganer? Spurte den lokale tatoosjappa, men de tatoverer kun på hunnkjønn. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er det noen som vet om personer i Norge som er skikkelig dyktig på tatovering av portretter av mennesker og dyr? Naturalistisk og god på skygger etc. Er så ganske kresen selv, så jeg mener SKIKKELIG dyktige. Gjerne om de har noen bilder på nett man kan se på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 http://letsbuzz.no http://letsbuzz.no/tomasmeny.html Bla litt nedover til du finner løve/hund/katt-tattoveringene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå