Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Arrgh.. Blir så lei foreldre. Har gått å pratet å prøvd å overtale muttern og fattern til å gi meg lov å ta piercing. Har lyst på en i øyenbrynet.

Blir 16 i desember, vet ikke om jeg gidder å vente så lenge.

Noen som har noen fine måter å overtale de på?

"Det er min kropp" fungerer ikke. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slipp mas, og vent til du er 16. Evt. forfalsk underskrift :p

9333552[/snapback]

Forfalsker ingenting. Det er jo straffbart :ph34r:

Hehe, et alternativ. Men saken er at jeg må overbevise dem. Kan selvsagt bare få en til å late som om hun er moren min, så ringer de til hun, men jeg skal jo hjem..

Lenke til kommentar
Det var da litt av en regel.

Ja, pybalto, vil se orbitalen din! :D

Jeg vil ha penger snart, jeg. Før jeg feiger ut fra anti-eyebrowtanken. Jeg vet jeg kommer til å elske den hvis jeg kler den. Men surfacepiercinger er skumle. Oo

9334130[/snapback]

Det skal litt til for å passe anti-eyebrow tror jeg. Piercing i øyenbrynet generelt. Men det er mye pga det har fått et stort harry-stempel (ganske fortjent mener jeg...:p) Synes faktsik at anti-øyenbryn (som det blir på norsk?..) var stilig, litt nytt. Men igjen, surface sliter jo mer med å gro. Er den er ikke litt ubehagelig når det gjelder smiling og sånt? :p

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om personer i Norge som er skikkelig dyktig på tatovering av portretter av mennesker og dyr? Naturalistisk og god på skygger etc.

Er så ganske kresen selv, så jeg mener SKIKKELIG dyktige. Gjerne om de har noen bilder på nett man kan se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...