Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok begynne med ringer, hvis det var det du mente med "stygg piercing", og du burde ha dem i en stund (til de er grodd) før du bytter smykke, men dette kan pierceren din fortelle deg mer om. Det er ikke, under noen omstendigheter anbefalt å bare "dytte inn en som ser rimelig greit ut med en gang"

Lenke til kommentar
Hei..

 

Dersom man tar piercing i navelen, kan det bli problematisk når man blir gravid da? Kan det "sprekke" opp, slik at hullet blir ødelagt på en måte?

Er det noen som veit det, og skjønner hva jeg mener?

 

:wee:

9272706[/snapback]

Trodde det var slik at det fantes piercinger for gravide? Da kunne man bare bytte til slike i den perioden.

Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle ta piercing i begge sidene av underleppa.

Litt usikker på pris da!

 

Men må jeg gå med en sånn stygg piercing et par uker til de har grodd seg til? eller er det trygt å bare dytte inn et som ser rimelig greit ut med en gang?

9311069[/snapback]

 

Hvis det er ring du mener er stygge, så er nokk det en fordel da det er lettere å rense med ring. Men jeg tok selv stang når jeg tok nipple piercingen på ny, har gått helt fint det =)

 

Synes denne så fet ut. Vet det er ganske vanlig med stjerner men så bra ut synes nå jeg..

9310989[/snapback]

 

Jeg har sett på noe sånt selv, men mer på magen nedover mot junior! :D

Lenke til kommentar
HEisann.. Tok faktisk piercing hos Lets Buzz i

Bergen for ett par dager siden.. este ett sted at det er farlig hvis området hovner opp, min hovnet jo opp som bare faen! :S

9311991[/snapback]

Kan være greit å nevne hvor piercingen sitter da.

 

Einstein.

9312202[/snapback]

Tungen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...