Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var ikke klar over at folk som tok sånne tatoveringer tenkte over det første. Det virker mer som en ting å gjøre i fylla i Bulgaria.

9238892[/snapback]

 

haha. Ser for meg overskriften på VG nett: "Nordmann skambanket, voldtatt og påført stygg tættis på SUNNY BEACH"

Lenke til kommentar
skal tatovere etternavnet mitt "Barone" på ryggen. tenkte at svart skrift kun, kanskje blir litt tradisjonelt og jeg liker blitt, er det mulig å kombinere blått og hvitt med svart kontur?  har ganske bleik hud btw

 

skal ha noe i denne duren når det gjelder skrift

9235243[/snapback]

 

1774.jpg

Lenke til kommentar

Jeg skal designe meg en tattovering, og har tenkt på dette i en lang periode nå. Jeg har tegnet drøssevis meg skisser, men blir aldri fornøyd. Men noen ting har jeg kommet til: Den skal være på ryggen. Hvor på ryggen kommer an på hvordan den ender opp, men jeg tenker midt på ryggen om den blir symetrisk, eller litt på siden. De skal være en feminin tattovering, og jeg vil gjerne ha elementer(altså mønstre og detaljer) fra hindubilder.

Min egen stil har mye slikt i seg, men jeg greier ikke designe noe jeg kan ha på kroppen. For en stund siden tegnet jeg noen øyne som jeg likte godt (vedlegget), men jeg har ingen planer om å ha et par med øyner på ryggen.

 

Egentlig så har jeg ikke peiling på hva jeg vil ha, jeg har lekt med tanken om blomstre (fremdeles i samme stil, krusseduller og dilldall) som går oppover langs siden av skulderen, i hodet mitt ser det bra ut, på papiret ser det teit ut, og når jeg skriver det her, så høres det oppbrukt ut. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

post-95833-1186676234_thumb.jpg

Lenke til kommentar
har prestert å svelge både kula og stanga til tungepiercingen min ikveld. noen som har forslag til hva jeg kan ha mellom den midlertidig for at det ikke skal gro igjen?

9246654[/snapback]

Svelget kulen engang jeg skulle rulle røyk var elendige gjenger på stangen. Var seint på kvelden så hadde ikke noen mulighet til og kjøpe ny heller. Jeg tok og satt i stangen så lenge jeg kunne ha den og var våken, så stakk jeg og kjøpte en ny dagen etterpå.

Gjorde ganske vondt og ta den inn igjen da så du burde være snar med og kjøpe ny i morgen. Tviler på den gror helt igjen...

 

EDIT:Barone, med tanke på din raske beslutning av og ta tatovering også linker du til fjerningsmetoder. Burde du da kanskje ikke heller vente litt med tattoo?

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
angående fjerning av tatovering

9246678[/snapback]

Det er da ikke en problemstilling for deg?

9246744[/snapback]

 

 

 

hva mener du med det? jeg lurer på om det er mulig og litt info rundt det

 

 

 

lurer på en ting, har lest litt på internett angående fjerning av tatovering og har lest litt om laser blant annet på denne siden:

 

http://www.patient-info.com/tattoo.htm

 

og denne

 

http://images.google.no/imgres?imgurl=http...s&ct=image&cd=1

 

er dette mulig? og vil det bli billigere i fremtiden?

Lenke til kommentar
Derfor det er kjekt å ha fler smykker ^^

9246761[/snapback]

sant det. men jeg har enda bare hatt lang stang og skal egentlig bytte til kort om en uke så jeg har egentlig ikke brydd meg

 

 

 

stakk den opp, hadde begynt å gro allerede, vondt som faen. men har enda ikkenoe så ha i den

9246857[/snapback]

 

Stikk inn der du tok den, og forklar deg så får du nok et kortere smykke og de setter den nok inn for deg evt stikker nytt hull om det skulle være grodd igjen(i værste fall)

Lenke til kommentar
Stikk inn der du tok den, og forklar deg så får du nok et kortere smykke og de setter den nok inn for deg evt stikker nytt hull om det skulle være grodd igjen(i værste fall)

9246929[/snapback]

Bare et problem med det. Jeg har ikke noe smykke å ha der. Skal klareåfikse nytt imorra, men det gror inatt hvis jeg ikke setter noe inn der. Så kunne tenke meg forslag til hva jeg kan bruke. Hva funker og hva funker ikke? Vet nikkel ikke må brukes, hva med andre metaller? plastikk? osv.. noe som er vanlig å ha i hjemmet

Lenke til kommentar

Ok, søstra mi vil ha piercing i navelen. Vet det ikke er min sak men vil gjerne syte litt om alle negative tingene ved det siden jeg synes det er saueflokk-prinsipp(14tiss) å bare ta det pga. veninnene skal ta. Hu er 16 for the sake of argument.

 

Har fra før:

-Det ser jævlig stygt ut

-Infeksjon ?

-Vent til du blir 18(oje)

-ta heller en til i øret

 

Give me more to light the fire :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...