Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal dra til byen i morgen og få en tatovør til å designe en tatovering til meg, men har ikke peiling på hva jeg vil ha.

 

så og si alle har tribal, så det vil jeg ikke ha.

ser etter noe originalt, men vet ikke hva.

 

er det noen som kanskje har noen forslag til hva som kunne vært originalt? skal ta tatovering på skulderbladet

Lenke til kommentar
skal dra til byen i morgen og få en tatovør til å designe en tatovering til meg, men har ikke peiling på hva jeg vil ha.

 

så og si alle har tribal, så det vil jeg ikke ha.

ser etter noe originalt, men vet ikke hva.

 

er det noen som kanskje har noen forslag til hva som kunne vært originalt? skal ta tatovering på skulderbladet

9212963[/snapback]

 

En tribal, et kinategn eller en delfin. Det tror jeg hadde kledd deg.

Lenke til kommentar
skal dra til byen i morgen og få en tatovør til å designe en tatovering til meg, men har ikke peiling på hva jeg vil ha.

 

så og si alle har tribal, så det vil jeg ikke ha.

ser etter noe originalt, men vet ikke hva.

 

er det noen som kanskje har noen forslag til hva som kunne vært originalt? skal ta tatovering på skulderbladet

9212963[/snapback]

 

En tribal, et kinategn eller en delfin. Det tror jeg hadde kledd deg.

9216802[/snapback]

 

Hva med to delfiner som "hopper" opp og danner ett hjerte ? O lordi lord :love:

Lenke til kommentar
Om du ikke har noen peiling på hva du vil ha, hvorfor vil du ha en tattovør til å designe det da?

Bestemme noenlunde motiv > Tegne selv > Ta med til tattovør og få tegnet om igjen/modifisert > Tattovere

9216145[/snapback]

 

Du glemte den der du stirrer på tattoveringen i 2 mnd og ser om du fremdeles liker den eller om det er mer "modding" som må til ;)

Lenke til kommentar
mhm, det tror jeg at jeg tar, veldig originalt:P

 

har tegnet et lyn som jeg synes var jævlig fet, skal få tatovøren til å kanskje lage noe fett ut av det

9218037[/snapback]

 

Blir en killer, definitivt. Glem endelig ikke å la Bo i gamlebyen få det ærefulle oppdraget... :thumbup:

Lenke til kommentar

har nå bestemt meg for hva jeg skal tatovere. valknute, viking symbol.

 

mener det er ganske originalt, men har lyst til å gjøre noe spesielt ved den, ikke kun svart og hvitt. noen ideer til hva jeg kunne gjøre med den?

 

skyggelegging? annen farge? et eller annet

Lenke til kommentar
har nå bestemt meg for hva jeg skal tatovere. valknute, viking symbol.

 

mener det er ganske originalt, men har lyst til å gjøre noe spesielt ved den, ikke kun svart og hvitt. noen ideer til hva jeg kunne gjøre med den?

 

skyggelegging? annen farge? et eller annet

9221190[/snapback]

 

Når man har funnet et slikt unikt kongemotiv, er det viktig å ikke overlate jobben til hvem som helst, selv om det innebærer litt reisevei. Selv hadde jeg sporenstreks satt meg på toget til nord-trøndelag for å kunne velge mellom et par av nord-europas beste tattovører: http://www.tattoojo.com/ http://www.tattooharald.com/ Er man likevel stuck i feks Oslo, holder jeg fortsatt en knapp på tattoo-Bo i Oslogata :thumbup:

Disse vil utvilsomt ta en velvalgt sjefsavgjørelse om hvordan tattoveringen din skal bli.

 

Lykke til :thumbup:

Endret av dr Gonzo
Lenke til kommentar
Når man har funnet et slikt unikt kongemotiv, er det viktig å ikke overlate jobben til hvem som helst, selv om det innebærer litt reisevei. Selv hadde jeg sporenstreks satt meg på toget til nord-trøndelag for å kunne velge mellom et par av nord-europas beste tattovører: http://www.tattoojo.com/  http://www.tattooharald.com/  Er man likevel stuck i feks Oslo, holder jeg fortsatt en knapp på tattoo-Bo i Oslogata :thumbup:

Disse vil utvilsomt ta en velvalgt sjefsavgjørelse om hvordan tattoveringen din skal bli.

 

Lykke til :thumbup:

9224054[/snapback]

 

ROFL :!: :!: :!: :roll::no::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...