Eplefe Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Second that, Steffy. Jeg føler at øyebrynspiercinger burde inngå i et piercingmønster om det skal være noe kult med det i det hele tatt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Møtte en kar i ferien som hadde den tøffeste tatoveringen jeg har sett live. Vet ikke helt hvorfor, men han kledde den så bra. Var så "han." Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nice å se et orginalt kunstverk igjen, ganske spesiel tattoo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ikke helt min smak når det kommer til tattovering, men den var original, og ganske stilig, egentlig. Var det noe farger, eller var den "svart/hvitt"? Har du et fargebilde? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 skal dra til byen i morgen og få en tatovør til å designe en tatovering til meg, men har ikke peiling på hva jeg vil ha. så og si alle har tribal, så det vil jeg ikke ha. ser etter noe originalt, men vet ikke hva. er det noen som kanskje har noen forslag til hva som kunne vært originalt? skal ta tatovering på skulderbladet Lenke til kommentar
mfb Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 tenkte kanskje å ta noe fett ordtak eller noe i latin, er litt fett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Om du ikke har noen peiling på hva du vil ha, hvorfor vil du ha en tattovør til å designe det da? Bestemme noenlunde motiv > Tegne selv > Ta med til tattovør og få tegnet om igjen/modifisert > Tattovere Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 tenkte kanskje å ta noe fett ordtak eller noe i latin, er litt fett 9216104[/snapback] Skal du ha noe orginalt tror jeg du kan glemme det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 skal dra til byen i morgen og få en tatovør til å designe en tatovering til meg, men har ikke peiling på hva jeg vil ha. så og si alle har tribal, så det vil jeg ikke ha. ser etter noe originalt, men vet ikke hva. er det noen som kanskje har noen forslag til hva som kunne vært originalt? skal ta tatovering på skulderbladet 9212963[/snapback] En tribal, et kinategn eller en delfin. Det tror jeg hadde kledd deg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 skal dra til byen i morgen og få en tatovør til å designe en tatovering til meg, men har ikke peiling på hva jeg vil ha. så og si alle har tribal, så det vil jeg ikke ha. ser etter noe originalt, men vet ikke hva. er det noen som kanskje har noen forslag til hva som kunne vært originalt? skal ta tatovering på skulderbladet 9212963[/snapback] En tribal, et kinategn eller en delfin. Det tror jeg hadde kledd deg. 9216802[/snapback] Hva med to delfiner som "hopper" opp og danner ett hjerte ? O lordi lord Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Om du ikke har noen peiling på hva du vil ha, hvorfor vil du ha en tattovør til å designe det da?Bestemme noenlunde motiv > Tegne selv > Ta med til tattovør og få tegnet om igjen/modifisert > Tattovere 9216145[/snapback] Du glemte den der du stirrer på tattoveringen i 2 mnd og ser om du fremdeles liker den eller om det er mer "modding" som må til Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ja, okei da xP Tenkeperiode er og nødvendig.. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 mhm, det tror jeg at jeg tar, veldig originalt:P har tegnet et lyn som jeg synes var jævlig fet, skal få tatovøren til å kanskje lage noe fett ut av det Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 mhm, det tror jeg at jeg tar, veldig originalt:P har tegnet et lyn som jeg synes var jævlig fet, skal få tatovøren til å kanskje lage noe fett ut av det 9218037[/snapback] Blir en killer, definitivt. Glem endelig ikke å la Bo i gamlebyen få det ærefulle oppdraget... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du skjønte ikke ironien deres, Barone? Snakk med tattovøren din, og for alle høyere makter og din egen skyld, tenk deg nøye igjennom det! Ikke la ham tegne opp et forslag og så slenger du deg ned på benken og ber om en tattis. Ta med deg tegningen hjem og tenk over det. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som har erfaring med tatto studioet i namsos? tenkte å tattovere Metallica stjernen på overarmen. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 har nå bestemt meg for hva jeg skal tatovere. valknute, viking symbol. mener det er ganske originalt, men har lyst til å gjøre noe spesielt ved den, ikke kun svart og hvitt. noen ideer til hva jeg kunne gjøre med den? skyggelegging? annen farge? et eller annet Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) har nå bestemt meg for hva jeg skal tatovere. valknute, viking symbol. mener det er ganske originalt, men har lyst til å gjøre noe spesielt ved den, ikke kun svart og hvitt. noen ideer til hva jeg kunne gjøre med den? skyggelegging? annen farge? et eller annet 9221190[/snapback] Når man har funnet et slikt unikt kongemotiv, er det viktig å ikke overlate jobben til hvem som helst, selv om det innebærer litt reisevei. Selv hadde jeg sporenstreks satt meg på toget til nord-trøndelag for å kunne velge mellom et par av nord-europas beste tattovører: http://www.tattoojo.com/ http://www.tattooharald.com/ Er man likevel stuck i feks Oslo, holder jeg fortsatt en knapp på tattoo-Bo i Oslogata Disse vil utvilsomt ta en velvalgt sjefsavgjørelse om hvordan tattoveringen din skal bli. Lykke til Endret 7. august 2007 av dr Gonzo Lenke til kommentar
Tityus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Når man har funnet et slikt unikt kongemotiv, er det viktig å ikke overlate jobben til hvem som helst, selv om det innebærer litt reisevei. Selv hadde jeg sporenstreks satt meg på toget til nord-trøndelag for å kunne velge mellom et par av nord-europas beste tattovører: http://www.tattoojo.com/ http://www.tattooharald.com/ Er man likevel stuck i feks Oslo, holder jeg fortsatt en knapp på tattoo-Bo i Oslogata Disse vil utvilsomt ta en velvalgt sjefsavgjørelse om hvordan tattoveringen din skal bli. Lykke til 9224054[/snapback] ROFL :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Huff det må være en spøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå