Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Noen som har noen eksempler på tatoveringer av sitater, eller bare av visdomsord noen har laget selv?

9201198[/snapback]

 

Google etter fonts, finn sitatet/visdomsord(setning) du ønsker og skriv ned ;)

9202308[/snapback]

 

 

Hva med et fett lyn fra skuldern og litt ned?

9202162[/snapback]

 

Tror det kan blir veldig bra! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hva som får folk til å gjøre dette, og hvem som utfører et sånt arbeid :S

http://modblog.bmezine.com/2007/07/04/the-...begins-to-flow/

9203783[/snapback]

Du burde helt seriøst skrivi en advarsel før du posta linken. :ermm:

9203856[/snapback]

 

 

det var jo ikke ekkelt en plass da :p

 

pingle

9203868[/snapback]

Jeg har en halvveis utvikla angst og noia for alt av freaky ting med øya.

Brukte evig lang tid bare på å klare sminke meg sjøl uten å freake ut, så JO, det va forbanna ekkelt, ska jeg si deg :p

Lenke til kommentar

har et par spørsmål.

bør jeg gå til tatoveringsjappa med det jeg vil ha, symbol osv og så lager de bildet og alt på stedet, eller må jeg komme en dag før og snakke med de og så komme tilbake en annen dag og få tatoveringen gjort?

 

tenker også på hvor jeg bør ta tatoveringen, tenker på enten skulderen eller bak på skulderbladet på ryggen, men det jeg tenker på da er om det er dumt å ta tatovering på et sted der huden strekker seg, ettersom jeg trener på helsestudio. hvis muskelen blir større, blir tatoveringen ødelagt da?

Lenke til kommentar

Funderer på om jeg skal ta piercing i øyebrynet i tiden som kommer, men er litt usikker på hvor mye arbeid det innebærer. Må man rense hullet og smykket 2-3 ganger daglig så lenge man har den eller gjelder det bare den første tiden?

Er det mer praktisk med en stolpe eller ring?

 

Blir nesten flau av å spørre, men er det en spesiell side gutter burde ha piercing? Tenker da over høyre/venstre øye, for da jeg var yngre var det visstnok helt forferdelig å ha ring i venstre øre, eller kanskje det var høyre(husker ikke).

Lenke til kommentar
Funderer på om jeg skal ta piercing i øyebrynet i tiden som kommer, men er litt usikker på hvor mye arbeid det innebærer. Må man rense hullet og smykket 2-3 ganger daglig så lenge man har den eller gjelder det bare den første tiden?

Er det mer praktisk med en stolpe eller ring?

 

Blir nesten flau av å spørre, men er det en spesiell side gutter burde ha piercing? Tenker da over høyre/venstre øye, for da jeg var yngre var det visstnok helt forferdelig å ha ring i venstre øre, eller kanskje det var høyre(husker ikke).

9210164[/snapback]

 

Jeg anbefaler å ikke ta i øyenbrynet.

 

For det første, det er ikke noe fint/tøft/kult, kun harry i mine øyne (Men dette skal ikke hindre deg!!)

For det andre, kan bære problemer med jobb o.l. (dette gjelder generelt ansiktis piercing.

For det tredje, er utrolig lett å la t-sjorta rive den opp. Da jeg hadde, sleit jeg utrolig med det. - Det samme gjorde forresten picerseren jeg gikk til. (Dette er spesielt kjedelig hvis dama drar av deg t-sjorta og du må at pause pga du har vondt i øyenbrynet, det ødlegger!! :p)

For det fjærde, er ikke alltid kult når du skal bruke briller av diverse slag. Kan være i veien.

 

Skal du først ta, ta i høyre med stang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...