just-in-box Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 jeg lurte på hvordan man bruker sånn ''expander'' til øret! er det bare å presse hete dritten igjenom å la det gro eller presse litt etter litt over tid=?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 jeg lurte på hvordan man bruker sånn ''expander'' til øret! er det bare å presse hete dritten igjenom å la det gro eller presse litt etter litt over tid=?? 9189070[/snapback] Når jeg utvida, så tok han og litt "glide" middel på utvidings tingen (bra fagspråk på kvelden!!) og rolig pressa den igjennom for å så sette inn en duppeditt som skulle være i øret til neste gang jeg skulle gjøre det større! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 En grei tommelfingerregel naar det gjelder strekking, er aa ta max 2mm om gangen. La det gaa minst 2 uker i mellom hver strekking. Dusjer du forst blir huden mer elastisk visstnok, bare et tips. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er tre maneder til jeg er 18. Kan jeg faa tatovering da? hvis nei, kan jeg faa underskrift av foreldra mine (maa begge skrive under?) og deretter ta tattoo?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 En grei tommelfingerregel naar det gjelder strekking, er aa ta max 2mm om gangen. La det gaa minst 2 uker i mellom hver strekking. Dusjer du forst blir huden mer elastisk visstnok, bare et tips. 9190931[/snapback] Han jeg gikk hos sa 1mm og 1 mnd mellom hver gang. Dette var for å garantere at det ikke ble strekkmerker o.l. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Er tre maneder til jeg er 18. Kan jeg faa tatovering da? hvis nei, kan jeg faa underskrift av foreldra mine (maa begge skrive under?) og deretter ta tattoo?? 9191590[/snapback] Skjønner virkelig ikke tankegangen. 3 måneder til du kan velge mellom noen av de aller beste tatovørene i Norge, men likevel ønsker du å forhaste deg og velge blandt bunnslammet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fant ikke noe om dette i tråden, så bare spør om noe jeg alltid har lurt på. La oss si at jeg tar en tatovering på overarmen eller brystet, og at jeg driver mye med styrketrening (jeg blir mye større). Hva skjer med tattoveringen da? Strekker den seg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fant ikke noe om dette i tråden, så bare spør om noe jeg alltid har lurt på. La oss si at jeg tar en tatovering på overarmen eller brystet, og at jeg driver mye med styrketrening (jeg blir mye større). Hva skjer med tattoveringen da? Strekker den seg? 9192641[/snapback] Da skal du vokse en del. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 En grei tommelfingerregel naar det gjelder strekking, er aa ta max 2mm om gangen. La det gaa minst 2 uker i mellom hver strekking. Dusjer du forst blir huden mer elastisk visstnok, bare et tips. 9190931[/snapback] kk lillebroren min kjøpte seg sånn 5mm å bare dytta hele dritten igjennom men par dager etter så ble det betennelse å når mamma så det måtte hen taden ut!'å nå har han en strek på øreflippen som er arr! :!: Lenke til kommentar
Torem10 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Syns spikene på industrial piercingen på bildet er så rå! Noen som har sett noe lignende til salgs noe sted?Uten_navn2.bmp Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Denne karen gjester forøvrig Kunst med puls i løpet av september. Om noen er hypp på tribal-saker utført av en mester av stilen, så løp og kjøp.... http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=92285576 Om man heller liker tribal-flashene til Bo i gamlebyen, så kan dere bare ha det så godt... Endret 3. august 2007 av dr Gonzo Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Denne var fet... 9199675[/snapback] Ja, ikke sant? Ble frista til å ta en sånn... Men fra spøk til (H)alvor... En sånn piercing vil jeg ha: Noen som vet ca hvor mye det koster? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 450-800 kroner, vil jeg tippe. Tror de fleste ligger på en 5-600 kroner for en industrial. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som har noen eksempler på tatoveringer av sitater, eller bare av visdomsord noen har laget selv? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 skal ta tatovering, enten på skulderen ovenfor bicepsen eller bak på skulderen. jeg synes tribal er fett nok, men det er så mange som har det så jeg vil utelukke det, har stjernetegn skorpion, men det blir jo også litt uoriginalt. noen forslag til hva som er fett å tatovere. PS: jeg liker lyn!! ikke fotball, men lynnedslag lyn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva med et fett lyn fra skuldern og litt ned? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den er jeg enig i, eller en hybrid mellom en skorpion og et lyn? Spør en tattovør om h*n vil hjelpe deg med å tegne opp noe, det kan bli veldig stilig. Eventuelt ta Redline sin idè, det kan og bli fett Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som har noen eksempler på tatoveringer av sitater, eller bare av visdomsord noen har laget selv? 9201198[/snapback] Google etter fonts, finn sitatet/visdomsord(setning) du ønsker og skriv ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå