G2Petter Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Den Odin-tatoveringen var SYKT tøff! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er det vondt å kløyve tungen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Jannicke kan definitivt sine ting, ja. Skal se om jeg ikke får tak i noen flere bilder av ting hun har tatt. De som ligger på www.letsbuzz.no er flerfoldige år gamle, og slett ikke representative for det hun gjør nå. PyroCX: nei, ikke særlig. Ikke noe jeg sier for å være tøff og barsk, men jeg syns det å pierce brystvortene var mye verre. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 og helt på bunnen; midt i nesen. virker ikke som om noen tar den for tiden. :/ er det noe rart da....ufattelig stygt men bør jo ha tenkt godt gjennom ting før man tatoverer seg. og det tror jeg de fleste gjør. I alle fall de særiøse.. babesa som tatoverer kinesiske tegn fordi det er inn tenker kanskje ikke like mye.. men det blir dems problem.. Det får meg til å tenke på en pondus stripe der en fyr går bort til kameraten sin og viser tatoveringasi, kameraten sier "Kul tattis", mens en japansk turist snur seg, ser tatoveringa og tenker "Gonore?" Når det gjelder meg så kunne vel ikke en slik: vært å forakte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Syden-tattisen til kompisen min: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er ikke den VELDIG skeiv? o_O Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hihi. Ser jo ut som den er laget av tattooharald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er ikke den VELDIG skeiv? o_O Nope. Så at bildet viste den litt skeiv, men den fremstår beinere enn en linjal. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Har sett mye verre, men har også sett bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Har sett mye verre, men har også sett bedre. Skal drasse ham med opp til Bergen neste gang han skal ha, så skal du få utfolde deg Edit: seriøst. Endret 13. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Når det gjelder meg så kunne vel ikke en slik:http://www.turbojugendtrondheim.net/images/ass_tattoo.jpg vært å forakte Helt enig med deg. skjønner forsåvidt de som advarer mot å tattovere seg med band/artist logoer, når det kommer til "døgnflue-fans" aka, tattovere logoen til "dragosta titten-tei" .. Men å tattovere seg med et band du har en genuin *mangle ord* beundring for, ser jeg overhodet ikke problemet med. sier mer om hvem du er, etterhvert hvem du var, enn å ta et random motiv, spør du meg.. men det er jo smaksak da, som alt annet. går faktisk å vurderer to stk artist/band "logoer" til å pynte kroppen min med.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvordan ser egentlig folk på tatoveringer på underarmene? selv synes jeg det er kult....men mange synest at det er harry og at det bør gå an å skjule tatoveringen med klær og alt sånn. hva synes dere andre her inne? btw: lite folk i denne tråden for tiden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg synes noen tribals på underarmen kan være ganske kult Jeg liker ikke farger da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Underarmene må selvfølgelig dekkes, men ikke med tribals. Tribals er så forrige århundre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tribals er så forrige århundre. For ikke å si, forrige årtusen. Tegnet noe på armen min i mattetimene i dag som så ganske bra ut (i mine øyne), men hvis det skal bli noe ut av i det hele tatt må det perfeksjoneres til de grader. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg driter i om ting var in i forrige århundre, årtusen eller i går for den saks skyld. Jeg synes ikke ting er tøft basert på om det er in eller ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg driter i om ting var in i forrige århundre, årtusen eller i går for den saks skyld. Jeg synes ikke ting er tøft basert på om det er in eller ikke. Det er bare at alle har det, og da blir det ikke originalt (noe som du selvfølgelig ikke må bry deg om). Jeg syns det er bedre å ha noe som symboliserer deg, og da er ikke kinesiske tegn eller tribals aktuelle. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det som er litt tøft er sånne flammer, eller andre lignendes ting fra håndleddet og litt oppover Hvordan er det med piercinger og utland egentlig? Virker liksom ikke så bra med tattoveringer etter å ha lest denne tråden, men kan ikke huske å ha lest noe om piercinger. Mye koster det i norge? Øyenbryn, leppa eller noe. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Psilocybe: Hvor tynt kan man tegne uten at det sier noe på kvaliteten? Kan ett område være helt svart med f.eks røde streker med 2 mm tykkelse? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det som er litt tøft er sånne flammer, eller andre lignendes ting fra håndleddet og litt oppover Kjempetøft når du er 50... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå