shake^___^ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Finnes det noen nett side som viser noen kule tatooer ved hals / mage? MvH Jaergz Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 http://www.bmeink.com/index.html finner det meste der Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Takk for svar. Da har jeg funnet en som er my penere syns jeg. hva kommer denne til og ca koste ? http://www.bmeink.com/A70113/high/bmepb428009.jpg kritikk og kommentar. PS syns dere at 15 åringer er for unge til Tatto? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg synes egentlig 20-åringer er for unge for tatoveringer, og er det snakk om en 15-åring er jeg ville til å satse 20-to-1 på at han kommer til å angre om 15 år. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er ikke det at man er i vokse-perioden også et problem da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 At man ikke er utvokst i hodet er nok det største problemet. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ser på meg som Ganske Voksen er ikke my Fjortis Tull ute å går for tiden. Og er vandt med og ha noe for resten av livet så det er ikke noe problem. Men kunne den tatoveringen vert bedre ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Ja, den ytterste linja til venstre så skjev og merkelig ut =P Hvor gammel er du? Endret 25. juni 2007 av FredericC Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Den såkalte tribal-moten har vart overaskende lenge spør du meg. Selv presterte jeg å få en klassisk svart tribal på høyre skulderblad hos tilfeldig tattovør i nyhavn i 94. Den gang var var det mindre tribals og smale tribal armbånd det gikk i. Dette var før både kinategn og trampstamps tok av. Derfor er jeg noe forundret over at denne type tattovering fortsatt er så populært i visse kretser. Uansett kan en velutført og gjennomtenkt tribal være kult det, for all del, men personlig mener jeg det gjør seg best som en del av en helhet. Jeg er også i besittelse av en maori-inspirert halv-sleeve som også går under kategorien tribal. Denne er jeg meget fornøyd med den dag i dag, men så var den også grundig gjenomtenkt og gjennomgikk utallige runder på tegnebordet i tillegg til å være utført av norges ypperste tattovør i sin klasse. Understreker bare som nevnt tidligere i tråden at tribals for all del kan være kult, men sørg da for svingende å få det skikkelig utført og lytt til råd fra tattovøren. Her er mitt eksemplar av "fy faen, jeg skal ha en feeeet tribal tattis" som jeg i bunn og grunn er helt fornøyd med til tross for at tattovøren var litt hard med nåla, noe som gjør at den har en tendens til å hovne opp å klø ved varmt vær. Den kommer nok etterhvert til å bli en del av en ikke-tribal hel backpiece, men der gjenstår laaaang tid på tegnebordet. For øvrig ser jeg at min store helt http://www.tattooharald.com/ har oppdatert sidene sine med nye bilder. Her er det flust med eksempler på tribal vandalisme på høyt nivå. Men underholdningsverdien er upåklagelig, som vanlig Endret 25. juni 2007 av dr Gonzo Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Utviklingskurven til Harald er jo helt flat? =P Ser en stakkar har fått en backpiece av et stort kors. Grusomme greier, noen av de bildene kunne egnet seg å poste på bangedup.com Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 *bump* Mitt spørsmål trenger svar. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Haha ei veninne av meg tattoverte en bever på ryggen idag. xD en bever av alle ting.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Haha ei veninne av meg tattoverte en bever på ryggen idag. xD en bever av alle ting.. 8944340[/snapback] Nesten like kult som ei jeg vet om på 15 år, som har en bie som viser finger'n på skulderen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Jeg skal pokkern meg tatovere "FUCK OFFZ" på ryggen, på alvisk. http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2554 Endret 25. juni 2007 av kverna Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) hvorfor går dere og finner en på bme som dere skal kopiere da? få nå for svingende tatovøren til å tegne noe originalt. . . (off topic: en del av dere staver under enhver kritikk.... ) Endret 25. juni 2007 av kaosfjas Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 hvorfor går dere alle og finner en på bme som dere skal kopiere da? få nå for svingende tatovøren til å tegne noe originalt til deg. . . 8944395[/snapback] hgordan kan han akurat finne en til deg da?? Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 de fleste burde klare å uttrykke hva de ønsker seg selv om de tegner som en apekatt selv.. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tviler på at denne karen har nevneverdige problemer med å få seg jobb.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå