Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg tenkt på tatovering en stund nå, og kommet frem til to jeg kunne tenke meg.

Begge betyr noe for meg, og det er ikke et generisk motiv som en delfin eller en kjiip tribal (har sett få tribals jeg liker).

I fare for å kaste stein i glasshus: Jeg skal ha en liten en først, et japansk kanji-tegn. Jeg er derimot litt usikker på hvor jeg vil ha det. Venste overarm er uaktuelt. Det samme er trynet ;) Regner med den blir ca 2*2 cm.

Noen som har forslag til hvor jeg kan ha den? Jeg trener kampsport, så hadde vært kjekt å slippe tattis midt på knoken også :p

Lenke til kommentar
Selv har jeg tenkt på tatovering en stund nå, og kommet frem til to jeg kunne tenke meg.

Begge betyr noe for meg, og det er ikke et generisk motiv som en delfin eller en kjiip tribal (har sett få tribals jeg liker).

I fare for å kaste stein i glasshus: Jeg skal ha en liten en først, et japansk kanji-tegn. Jeg er derimot litt usikker på hvor jeg vil ha det. Venste overarm er uaktuelt. Det samme er trynet ;) Regner med den blir ca 2*2 cm.

Noen som har forslag til hvor jeg kan ha den? Jeg trener kampsport, så hadde vært kjekt å slippe tattis midt på knoken også :p

8902498[/snapback]

mellom der krage beina møtes?? vis du skjønner hvor jeg mener??

Lenke til kommentar

Bundy

Med å lede dem sammen mener jeg at de går omtrent inni hverandre og lager en sammenhengende tatovering.

Forøvrig vet jeg ikke om det er noen andre som har valgt akkurat de samme tribaltatoveringene som jeg har og har kombinert dem slik jeg har gjort. Så helt A4 er de nok ikke.

Lenke til kommentar
Min erfaring er også at mange (inkl folk jeg kjenner) tar tribals uten å tenke over det. Og de er for små, enten av økonomiske grunner eller fordi de er redde for å ta for svære tattiser.

Tribals passer bedre hvis det er litt størrelse over dem, og de passer godt til kroppsfasongen. Har man kropp og guts nok til å "pull off" noe slikt, så kan det være ganske sexy:  :love:

200621021634sa5.jpg

200618221443cf3.jpg

8897500[/snapback]

Da likte jeg denne bedre

post-115235-1182356415_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Forøvrig vet jeg ikke om det er noen andre som har valgt akkurat de samme tribaltatoveringene som jeg har og har kombinert dem slik jeg har gjort. Så helt A4 er de nok ikke.

8904937[/snapback]

Litt av det som gjør sånne tatoveringer så A4 er at det ikke synes om man har tatt noe random eller satt noen sammen. Det er som å ha flere kinategn på rad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...