Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang. at jeg har flere tribaltatoveringer så har det ingenting med filmer eller noe som helst annet å gjøre. Da jeg så på bildene på tattoosenteret brukte jeg lang tid på å bestemme meg for hva jeg ville ha og jeg tenkte meg om i over et halvt år før jeg tok tatoveringen. Det at jeg har piggtråd rundt armen har heller ikke med noe annet å gjøre enn at jeg syntes det var en kul tatovering. Den ble litt forandret på i forhold til utkastet og det samme gjelder en av tribaltatoveringene.

8892066[/snapback]

Det plager deg ikke at en del har akkurat det samme som deg? Jeg ville ha fått noen (proffe) til å tegne noe for meg hvis jeg først skulle ha tatovering(Har tenkt på noen ting, men er enda bare 17 år og kommer nok til å tenke over en tatovering i 5 år eller mer før jeg bestemmer meg for noe konkret).

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt en stund (noen måneder) på å ta tatovering, og har funnet ut at jeg skal det, men at det ikke har noen hast. En av grunnene til at jeg gjerne venter et år eller to er at jeg ikke er sikker på hva jeg vil ha. Noen ideer har jeg da. Jeg har lyst på noe fantasy-inspirert, og har mest lyst på en alv, men jeg lurer litt på om dette kan bli oppfattet som litt feminint. Hmm, forresten driter jeg i det, dersom jeg finner en jeg liker.

 

Tolkiens univers er ett av de som har gjort mest inntrykk på meg så langt, men innen jeg blir seksti har det sikkert dukket opp noe nytt. En alv kan jo uansett stå som et symbol på det mytiske og fantasirike. Om noen har noen gode motivforslag, tas de gjerne imot. :)

 

Jeg har tenkt at den kan være ca. 10-15cm lang og plassert på overarmen, men iom at ikke hele vil synes dersom jeg går i t-skjorte, er jeg litt usikker. I tillegg regner jeg med å bli litt bedre trent i årene som kommer, men har jo uansett ikke tenkt å ta denne tatoveringen nå... Forslag til plassering mottas også med takk.

Lenke til kommentar

Den ligner på det biohazard greia som er veldig vanlig.

 

Bundy

 

Nei, det plager meg ikke i det hele tatt. Jeg liker de tatoveringene jeg har. Og siden jeg har ledet flere tatoveringer sammen på en måte blir det litt spesielt.

Slik ser ialefall jeg på det.

8896976[/snapback]

Hvordan ledet dem sammen? Men i så fall, så er det mye bedre, at du vertfall har fått endra dem litt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Min erfaring er også at mange (inkl folk jeg kjenner) tar tribals uten å tenke over det. Og de er for små, enten av økonomiske grunner eller fordi de er redde for å ta for svære tattiser.

 

Tribals passer bedre hvis det er litt størrelse over dem, og de passer godt til kroppsfasongen. Har man kropp og guts nok til å "pull off" noe slikt, så kan det være ganske sexy: :love:

 

200621021634sa5.jpg

200618221443cf3.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...