Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom :p

Noe musikk aktig? Altså noe som har hvert viktig for musikken. Tenkte elvis, men blir en for mye bokstav :p

7415230[/snapback]

Gakkakk

Selv har jeg HOLD FAST tatovert på fingrene. Av de to studioene jeg snakket med sa det ene 1000 kr og det andre sa 2000 kr. Noe tips derimot har jeg ikke for det er du som skal leve med det.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom :p

Noe musikk aktig? Altså noe som har hvert viktig for musikken. Tenkte elvis, men blir en for mye bokstav :p

7415230[/snapback]

Gakkakk

Selv har jeg HOLD FAST tatovert på fingrene. Av de to studioene jeg snakket med sa det ene 1000 kr og det andre sa 2000 kr. Noe tips derimot har jeg ikke for det er du som skal leve med det.

8756902[/snapback]

ligger nok på rundt 1000+ rundt om kring, kommer da helt ann fra sted til det..

jeg har en ganske stor dropkick murphys tattoo på leggen ( http://galleri.skatepunk.org/natural/Skeletor ) er mere på andre siden av leggen, men har ikke bilde på den atm:\

den betalte jeg 1500kr der jeg tok den, mens en annen ville ha 4500kr+ får å ta den. så prisene varrierer kjempe mye.. han jeg tok den hos er kjent for å være veldig veldig bra

Lenke til kommentar

den sjappa var skummel .

til han som lurte på tatoo på fingrene , og ønsket noe innen musikk , vist jeg ikke tar helt feil brukte blues artister ha bokstav noter (cdef gahc) , dette kan jo gjøres på mange måter , som og ha med # foran ( halv note opp eller ned , usikker på hvilken vei ) , kan jo og bruke andre tegn fra noteskalaen

nå ville jeg personlig ikke ta tatoveringene der, da det ikke er altid man vil vise tatoveringene sine

Lenke til kommentar
yeeeehaaaaw, vår alles store helt Tattoo-Harald har rekonstruert websidene og tydeligvis lagt vekt på å luke ut de verste skrekkskamferingene fra billedgalleriet. Vil han lykkes? Dette blir spennende. Følg med i neste episode av "Tattoo-Harald voldtar nordtrøndersk hud"

http://www.tattooharald.com/

:tease:

8205615[/snapback]

Så litt på den siden og det var virkelig humoristisk lesing. Å reklamere med at man som tatovør kaster nåler og hansker etter bruk og at hygienen er 100 % er jo latterlig. Slikt er jo en selvfølge hos en som driver med tattoo. Iallefall burde det være det. Og det avsnittet om at et tattoostudio ikke var egnet for barn var en morsom lesing.

Lenke til kommentar
tattoen til en kamerat av meg til minne om sin far,

8764176[/snapback]

Det der er veldig rørende... jeg mistet 3 familie medlemmer i fjor... men ikke en person som er så nær deg. :(

8775140[/snapback]

var ikke meg men en kamerat men likte den veldig godt slvom den er litt trist.

trist og høre med det som skjedde deg og btw, kondolerer

Lenke til kommentar
Kanskje litt på siden av emnet her, men er det noen som vet noe steder der man kan sende inn sitt eget design og få tilsendt noen hundre eksemplarer av tulletattoveringer som man limer på huden med hjelp av vann? Du vet, sånne tattoveringsark man pleide å få med Donald Duck o.l.

8755410[/snapback]

Ingen snøring. Du kan jo ringe/maile de som utgir Donald og høre med dem, de kan vel iallefall referere deg videre.

Lenke til kommentar

Er ikke så aktiv her, men skrev noen poster tidligere i denne tråden. Siden den gang har jeg endelig fått min første tatovering! :!:

Er ikke så veldig fornøyd, synes ikke tatovørene tok seg tid til å bry seg nok til å kunne gjøre sitt beste, men ingen skade skjedd; Tomas på Lets Buzz skal fikse både min og min mann sin den 29 august.

(pratet med deg i stad på telefonen psilocybe og holdt av mer tid) ;)

Skal til Bergen på konsert den 29 august, så hvorfor ikke få en av Norges beste til å fikse opp tatoveringene våre, sånn at de blir slik vi i utgangspunktet ønsket oss!? :cool:

I tillegg skal jeg også ta min neste den dagen, så jeg får to på en dag, hva er bedre enn det!?

Den 8 timer lange bilturen er garantert verdt det! :thumbup:

Her er i hvertfall bilder av tatoveringene våre, sånn som de så ut dagen etter vi tok dem.

vaare.JPG

Nærmere bilde av min:

http://www.external-beauty.com/annelinestor.JPG

og hans:

http://www.external-beauty.com/frodestor.JPG

Hans er definitivt dårligere enn min. Men etter at skorpene falt av min er de mye likere hverandre. Min er nå kun en rødnyanse i skyggen den også, ikke i to nyanser som jeg håpet..

Er ikke fornøyd med fargen (for rødt), synes det er litt slurvete gjort (linjene møter ikke hverandre) og effekten er ikke helt slik vi hadde ønsket.

Før vi fikk det gjort tegnet jeg på meg selv, tok bilde og viste fram til tatovørene hva jeg mente, men synes selv at jeg fikk frem effekten bedre med tusj på meg selv enn hva de klarte.. (Selv om fargene er like røde, noe vi bad dem se bort ifra flere ganger.) Men det skal være lett å fikse, ettersom skyggene kun er litt korte og litt for røde, samt har litt lite dybde. Mer mørkt innerst, lenger skygger og påfyll av hvitt så blir det sikkert bedre allerede. Og Tomas kan sikkert noen triks!

Her er skissen min:

tusj.JPG

Vi har all tro på at Tomas vil klare dette mye bedre, så nå bare gleder vi oss! :thumbup:

For ikke å snakke om at jeg gleder meg til å ta min neste! :D

Endret av Shortybebeh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...