Fanta4free Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 jeg vurderer og ta min første tatto, men vei ikke helt hva jeg skal ha. noen som kan si hva de mener om disse tattoene?? eller komme med noen ider til hva og hvor, mine intereser er metal musikk og pc spill men vill ikke ha noe bilde fra spill eller logo eller bilde av en gruppe men noen innen den sjangren gjerne også nevn ca pris på de jeg har bilde av og sånn og hvem pris jeg burde gå opp i siden det er min første tatto liksom Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Takk for bilder Aidskake. Hva koster det å ta piercing i lippa ca?8695045[/snapback] Rundt 400-700 kroner. Spørs jo på studioet. 8695509[/snapback] Vet du ikke hva du vil ha - dropp det. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 jeg vurderer en av de jeg har bilde av de ca da Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som har noen bra nettsider å anbefale, med mange bilder av tatoveringer? Er litt på utkikk etter inspirasjon. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Er det noen her som vet om det er noen folk i norge som driver med scarification? Har blitt ganske facinert av dette og lurer faktisk på om jeg kanskje skal "skjære" noe fint inn på ryggen med tid og studer. Tattoo og Piercing er liksom ikke helt min greie, scarification derimot kan jeg godt tenke meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som har noen bra nettsider å anbefale, med mange bilder av tatoveringer? Er litt på utkikk etter inspirasjon.8696387[/snapback] BME <3 www.bmezine.com Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Han er uten tvil en trendsetter, men jeg tror akkurat den fonten var mer populær på 90-tallet blant gang-stahzzz in da hood. Tenk San Andreas. ^^ 8694136[/snapback] Er kanskje sant det, men det er som du sier. Når noe blir populært, så kopierer så alt for mange det. Jeg synes at en tattovering skal ihvertfall være litt original. Men men. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Er det noen her som vet om det er noen folk i norge som driver med scarification? Har blitt ganske facinert av dette og lurer faktisk på om jeg kanskje skal "skjære" noe fint inn på ryggen med tid og studer. Tattoo og Piercing er liksom ikke helt min greie, scarification derimot kan jeg godt tenke meg. 8696628[/snapback] solid i Stavanger driver med scaring og burning Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Han er uten tvil en trendsetter, men jeg tror akkurat den fonten var mer populær på 90-tallet blant gang-stahzzz in da hood. Tenk San Andreas. ^^ 8694136[/snapback] Er kanskje sant det, men det er som du sier. Når noe blir populært, så kopierer så alt for mange det. Jeg synes at en tattovering skal ihvertfall være litt original. Men men. 8697464[/snapback] Orkte er en tatovering orginal på de 1-3 første som gjennomfører den, så kommer 4-10 neste og ødelgger for de første Though, det går an å ha personlige tattoveringer, en sammen settning av flere ting som betyr noe for deg eks. Da kan hvem som vil kopiere og det fremdeles er orgianlt, eller iallefall kult elns (pga betydningen) Lenke til kommentar
wailer Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Har denne fyren en hjemmeside? 8655094[/snapback] tror ikke det. men ligger mange bilder på nettby-profilen hans http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=4049 8655117[/snapback] er glad han ikke er min venn , sjekk ut tatoveringen har har tatt på vennene sine ! 8655307[/snapback] haha jeg kjenner han godt, godt på skole med han i flere år å snakker med han noen ganger i uka:P flere av de han har på siden på nettby er det profesjonele tattovører som har tatt, noen av de andre er det venner som har tatt på han Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 psilocybe Jeg leste i åpningsinnlegget at du skrev det var greit med tatovering i ansiktet. Det har jeg også spurt om på det piercing\ tattoostudioet som jeg selv bruker når jeg tatoverer meg og de sa ja, men de ville ikke anbefale det. Har du selv noe synnspunkt på det? Jeg vet jo at det fort kan vekke litt fordommer. Man blir gjerne sett på som en fra et dårligere miljø, man har vansker med jobb ol, men jeg har flere ganger tenkt på å ta tatovering i ansiktet. Fra før av har jeg på venstre arm som med litt mellomrom går fra håndleddet opp til øret omtrent. I tillegg har jeg en dobbel lenke på høyre overarm og alle fingrene tatovert. Planlegger flere om ikke så lenge nå. Skal ha en ny rett over sommeren. Men har du selv hørt noe om komplikasjoner ang ansiktstatovering? Mener du at det er det noe jeg burde revurdere? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Det jeg skrev var helt objektivt, at det ikke finnes en paragraf i Norges lover som forbyr tatovering i ansiktet eller på hals/hender. Hva jeg mener om slike tatoveringer er gjerne ikke så representativt for holdningene du vil møte i hverdagen, men jeg er stort sett negativ til det. Selv om jeg har tatoveringer på både hender og hals selv, så forhåndsdømmer jeg folk med synlige tatoveringer. Men, det har også mye med kvalitet og motiv å gjøre, det er stor forskjell på Hernandez og et kinategn/selvtegnet tribal/skorpion. Menmen, ditt ansikt, din avgjørelse. Jeg ville iallefall styrt unna ansiktet. Selv om tatoveringer er mer og mer dagligdags, separerer du deg skikkelig godt fra allmuen ved å ta noe som helst i ansiktet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Mange takk for svaret. Jeg skal iallefall tenke godt over det før det eventuelt blir noe av. Jeg så de bildene du la ut av dine egne tatoveringer og det var ganske stilig. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 tenkte jeg skulle få meg tatovering... men hvor lenge må den hvile og som jeg ikke kan svette etc før den er vanlig.. skal til syden i midten av juli og lyst på en før det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 tenkte jeg skulle få meg tatovering... men hvor lenge må den hvile og som jeg ikke kan svette etc før den er vanlig.. skal til syden i midten av juli og lyst på en før det 8742073[/snapback] Svette kan du, og VIL du gjøre uansett, er vann over lang tid(sjøen, badekaret) osv som skal unngåes. Bare den gror før du utsetter den for sterk sol, og beskytter den normalt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 http://www.piercingpiraten.com/allekits.html Gud bedre. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 hvor lang tid bruker en tatovering på å gro? kan jeg bade vanlig og sånt i midte n av juli? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Vanligvis en uke-halvannen før skorpen har falt av. Så lenge huden under er hel, skal det gå fint å bade. Soling/solarium bør du derimot ta det rolig med. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Har en prisforespørsel her. Hvor mye vil en slik tattis på bildet koste sånn ca? Har tenkt å ha syv bokstaver. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Slike tattoveringer er for gjengmedlemmer, og de som tror de er gjengmedlemmer. Med mindre du vil at folk skal tenke: "Haha ... han har slik gangsterskrift på armen. Så teit" bak ryggen din, ville jeg styrt unna. Men for all del. Gangsterskrift i "old english" på underarmen er like originalt som kinategn og skorpioner, bare for å sette det i perspektiv. Endret 31. mai 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå