Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke tenkt på det engang. Dem forsvinner ujevnt, og sakte. Blir dårlige i farga lenge før disse 5 årene er gått. Ver ikke om det blir igjen merke, men det forundrer meg ikke. 5år er lenge for huden

Tror det er 18år på alle tattoveringer (på seriøse studioer)

8614083[/snapback]

Fins det studioer i Norge som er såpass useriøse at de tilbyr slikt? Eller gjør folk det i syden?

Selv om jeg ikker er hudlege, så skjønner jeg likevel at det må være en dårlig idé. Og passe naivt å tro at blekket plutselig skal fordufte etter 5 år :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jhejhe... da har jeg jo fått testa piercingen min, apadravyan (loddrett igjennom skallen)

Å må bare si det, satan så digg det er! må jo nesten lære meg å pule på nytt liskom :p så vist det er noen som vurderer det, ikke tenk engang, bare gjør det ;)

hehe

Lenke til kommentar

hei!

lurte på en liten ting jeg... har hatt piercing i navelen i snart ett år nå og før jul fikk jeg plutselig en rød prikk mellom hullene... denne ble etter hvert lilla og til en "kvise" lignende greie full av verk... dro til en piercing dame med det og hu sa jeg kunne ha reagert på et smykke eller en beltespenne... har funnet ut at det er en beltespenne... for brukte den idag igjen og da kom det tilbake med engang! det har vært rolig helt siden jul nå, bare et rødt område som ikke vil vekk...

vet noen hvordan jeg kan bli kvitt det røde feltet? eller hva dette er i det hele tatt??

ser så ekkelt ut og mamma truer med at jeg må ta den ut...

tok piercingen på et ordentlig sted... hos Birdie på Personal Art for de som kjenner til stedet... Supert sted i Ski, anbefaler til alle!!

takk på forhånd

Lenke til kommentar
jhejhe... da har jeg jo fått testa piercingen min, apadravyan (loddrett igjennom skallen)

Å må bare si det, satan så digg det er! må jo nesten lære meg å pule på nytt liskom :p så vist det er noen som vurderer det, ikke tenk engang, bare gjør det ;)

hehe

8635362[/snapback]

hehe stemmer ;) tenk når det kommer verk vis det gjør det :p hørtes ikke digg ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...