Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år. Fant dette bildet: Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med? 8561731[/snapback] Nja. Hele motivet må være litt størrelse på, gjerne 10-12cm diameter på øyet, helst enda større om irisene skal være detaljerte og fine. Tegnene bør være sorte, eller eventuelt hudfargede med en skygge bak, og samme med halvmånene. Og, som alltid, ikke gå til TattooHarald eller folk av tilsvarende kaliber. Det er bedre å betale en tusenlapp ekstra der og da, og få en tatovering du kan være stolt over i ørti år, enn å spare litt og gremmes over tatoveringen. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 OT: Kan ikke fatte at TatooHarald tør drive med det han gjør. De bildene ser jo helt forferdelig ut. Skjeve streker, og feilplasserte til tusen. Utrolig at han har kunder spør du meg... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nja. Hele motivet må være litt størrelse på, gjerne 10-12cm diameter på øyet, helst enda større om irisene skal være detaljerte og fine. Tegnene bør være sorte, eller eventuelt hudfargede med en skygge bak, og samme med halvmånene. Og, som alltid, ikke gå til TattooHarald eller folk av tilsvarende kaliber. Det er bedre å betale en tusenlapp ekstra der og da, og få en tatovering du kan være stolt over i ørti år, enn å spare litt og gremmes over tatoveringen. 8564236[/snapback] Takker for svar. Den blir sikkert litt større enn jeg først hadde tenkt meg, men det er ikke noe jeg hadde planer om å få gjort i den nærmeste framtid. Og hvis jeg først skal ha en tattovering så skal jeg gå til den beste tattovøren jeg kan få tak i. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år. Fant dette bildet: Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med? 8561731[/snapback] Er det A Perfect Circle logoen ? Endret 8. mai 2007 av kverna Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Blandet med Third Eye. Tool sang bl.a. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som vet hva aldersgrensen er for tattis i Amerika er? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Blandet med Third Eye. Tool sang bl.a. 8567309[/snapback] Du burde få den tatoveringen, helt konge. Vis den kan gjemomføres. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år. Fant dette bildet: Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med? 8561731[/snapback] Hva betyr tegnene?? Men den var skikkelig stilig Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 De tegnene eller symbolene du ser i bakgrunnen er en font som heter Myan som er skapt av Maynard James Keenan i Tool / A Perfect Circle. http://content.answers.com/main/content/wp...APCRunesKey.jpg Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det viste jeg ikke. Takk for tipset! Prøvde da å finne ut hva det stod. Kom frem til "Laca cade Desj enois" enten så har jeg bomma grovt eller så er det på et språk jeg ikke skjønner. Noen som kan hjelpe? Endret 9. mai 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kan hende det ikke skal stå noe spesielt der, at de bare har brukt symbolene fordi de ser bra ut Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Håkkei, så jeg kjøpte den "www.hrgiger.com" boka (Taschen 25th anniversary edition). Herlig sak. Der stod det at agenten hans, Leslie Barany, samler for tiden på bilder av Giger-tattoos for å samle de i en bok; "H.R. Giger Under Your Skin". "Collectors of Giger-tattoos with good colour transparencies are asked to send them to Leslie Barany Communications in New York." Jeg skal så definitivt sende inn bilder til mister Barany. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du ender på forsiden. No doubt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Sendte mail til Giger-agenten og spurte hvilket format han ønsker bilder på. De bildene jeg har er tatt før siste touch-up, så jeg bør vel få fiksa nye... Lenke til kommentar
norseson Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ha kjekt! Du får ha lykke til! :!: Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
LasH Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei.. Noen som har en ide til hva jeg kan ha i øret? Har piercing i den "klumpen" litt oppforbi øreflippen. Gjerne link eller bilder. Tusen takk for hjelpen . Lenke til kommentar
dystalkic Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Poster jeg dette på riktig sted nå? *n00b* Jeg har hatt piercing i tunga i 6 år og for et par måneder siden begynte den å gjøre vondt. Hadde ikke gjort noe spesielt eller noe annet. Den hovnet opp og gjorde så vondt at jeg måtte ta den ut. Da hadde jeg en slags kul midt i tunga der hvor hullet er (slik som man får av vanlige hull i øret). Hadde den ute i to måneder og så tok jeg den inn igjen uten problemer, nå etter to dager ble tunga hoven igjen og fikk den samme kulen. Hva i all verden kan problemet være? Det virker ikke betent eller som om det er et åpent sår, bare rett og slett irritert og som om det er noe i hullet, og kulen forsvant ikke etter at jeg hadde hatt den ute i to måneder. HJELP! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei.. Noen som har en ide til hva jeg kan ha i øret? Har piercing i den "klumpen" litt oppforbi øreflippen. Gjerne link eller bilder. 8588661[/snapback] Jeg liker denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå