Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år.

 

Fant dette bildet:

 

Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med?

8561731[/snapback]

 

Nja. Hele motivet må være litt størrelse på, gjerne 10-12cm diameter på øyet, helst enda større om irisene skal være detaljerte og fine. Tegnene bør være sorte, eller eventuelt hudfargede med en skygge bak, og samme med halvmånene.

 

Og, som alltid, ikke gå til TattooHarald eller folk av tilsvarende kaliber. Det er bedre å betale en tusenlapp ekstra der og da, og få en tatovering du kan være stolt over i ørti år, enn å spare litt og gremmes over tatoveringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja. Hele motivet må være litt størrelse på, gjerne 10-12cm diameter på øyet, helst enda større om irisene skal være detaljerte og fine. Tegnene bør være sorte, eller eventuelt hudfargede med en skygge bak, og samme med halvmånene.

 

Og, som alltid, ikke gå til TattooHarald eller folk av tilsvarende kaliber. Det er bedre å betale en tusenlapp ekstra der og da, og få en tatovering du kan være stolt over i ørti år, enn å spare litt og gremmes over tatoveringen.

8564236[/snapback]

 

Takker for svar. Den blir sikkert litt større enn jeg først hadde tenkt meg, men det er ikke noe jeg hadde planer om å få gjort i den nærmeste framtid. Og hvis jeg først skal ha en tattovering så skal jeg gå til den beste tattovøren jeg kan få tak i.

Lenke til kommentar
Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år.

 

Fant dette bildet:

 

 

Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med?

8561731[/snapback]

 

Er det A Perfect Circle logoen ?

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år.

 

Fant dette bildet:

 

post-115843-1178576864_thumb.jpg

 

Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med?

8561731[/snapback]

 

 

Hva betyr tegnene??

 

Men den var skikkelig stilig :thumbup:

Lenke til kommentar

Det viste jeg ikke. Takk for tipset!

 

Prøvde da å finne ut hva det stod. Kom frem til "Laca cade Desj enois" enten så har jeg bomma grovt eller så er det på et språk jeg ikke skjønner. Noen som kan hjelpe?

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Håkkei, så jeg kjøpte den "www.hrgiger.com" boka (Taschen 25th anniversary edition). Herlig sak. Der stod det at agenten hans, Leslie Barany, samler for tiden på bilder av Giger-tattoos for å samle de i en bok; "H.R. Giger Under Your Skin".

 

"Collectors of Giger-tattoos with good colour transparencies are asked to send them to Leslie Barany Communications in New York."

 

Jeg skal så definitivt sende inn bilder til mister Barany.

Lenke til kommentar

Poster jeg dette på riktig sted nå? *n00b*

 

Jeg har hatt piercing i tunga i 6 år og for et par måneder siden begynte den å gjøre vondt. Hadde ikke gjort noe spesielt eller noe annet. Den hovnet opp og gjorde så vondt at jeg måtte ta den ut. Da hadde jeg en slags kul midt i tunga der hvor hullet er (slik som man får av vanlige hull i øret). Hadde den ute i to måneder og så tok jeg den inn igjen uten problemer, nå etter to dager ble tunga hoven igjen og fikk den samme kulen. Hva i all verden kan problemet være? Det virker ikke betent eller som om det er et åpent sår, bare rett og slett irritert og som om det er noe i hullet, og kulen forsvant ikke etter at jeg hadde hatt den ute i to måneder. HJELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...