Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiver meg på Pinpoint-anbefalingen. Tatovøren som jobber der (Max) er en av de svært få fra Oslo som har imponert meg. Alternativt Kunst med puls, men den prikketeknikken de bruker, er det ikke nødvendigvis alle som liker.

Sitter nå med en tusj i hånden og prøver å tegne en tattovering.Er ikke aktuellt for meg å tattovere noe som 300 andre har.

Hvor nøyaktig kan tattovøren overføre en tegning fra papir til tattovering?  hvor god bør tegningen være?

Ender sansynlig vis opp med "Never surrender" på armen. Har sett før, men hvis jeg tegner fonten/skriften selv blir det værtfall litt unikt.

8546659[/snapback]

Kommer helt an på tatovøren, men i og med at de fleste tegner opp tatoveringen på papir først, så overfører omrisset via blåpapir, skal det ikke by på store problemer.

Unngå å gå helt agurk med "unik og personlig"-ifisering, det blir sjelden bra når ikke-tatovører skal tegne tatoveringer.

gammel må en være for og få tatovering?

8546838[/snapback]

18.

Lenke til kommentar

Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år.

Fant dette bildet:

post-115843-1178576864_thumb.jpg

Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...