svenningen Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 gammel må en være for og få tatovering? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hiver meg på Pinpoint-anbefalingen. Tatovøren som jobber der (Max) er en av de svært få fra Oslo som har imponert meg. Alternativt Kunst med puls, men den prikketeknikken de bruker, er det ikke nødvendigvis alle som liker. Sitter nå med en tusj i hånden og prøver å tegne en tattovering.Er ikke aktuellt for meg å tattovere noe som 300 andre har. Hvor nøyaktig kan tattovøren overføre en tegning fra papir til tattovering? hvor god bør tegningen være? Ender sansynlig vis opp med "Never surrender" på armen. Har sett før, men hvis jeg tegner fonten/skriften selv blir det værtfall litt unikt. 8546659[/snapback] Kommer helt an på tatovøren, men i og med at de fleste tegner opp tatoveringen på papir først, så overfører omrisset via blåpapir, skal det ikke by på store problemer. Unngå å gå helt agurk med "unik og personlig"-ifisering, det blir sjelden bra når ikke-tatovører skal tegne tatoveringer. gammel må en være for og få tatovering? 8546838[/snapback] 18. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor liker ikke folk prikke teknikken? Om dette kun påvirker resultatet i positiv retning bør det neppe være noe problem? Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 det handler da alltid om smak og behag. jeg synes personlig prikketeknikken er elsk, mens andre sikkert synes dekkende farge er penere.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 hva er ca pris på helix orbital og labe orbital da?? 8527355[/snapback] 'ikke noen som kan svare meg på dette? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Sikkert mellom 500 og 800 per. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hva er egentlig "prikketeknikk"? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Du kan sjekke ut bildene på siden deres. Kunst med puls. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Skjønte det ikke jeg... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ligger litt i ordet. Prikker. Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Har lyst til å tatovere 182 på høyre håndledd (undersida) til sommeren, siden jeg er en veldig stor blink-182 fan. 8525173[/snapback] Thats pretty cool..... >Stort barskere blir det ikke.... 8526939[/snapback] alltid kjekt å ha et av de 10 mest brukte passordene på armen http://www.p4.no/story.aspx?id=229003 8533018[/snapback] Haha! Nice Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 :/ tja hva kan man si 8559011[/snapback] bææd er nok rette ordet Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Han har glemt å barbere seg på hodet den dragen der, små sjeggstubber igjen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Sitter å vurderer å få tatt en tattovering, kanskje ikke nå. Men om et par år. Fant dette bildet: Ikke farger, med øyet, tegnene og "halvmånene". Drite i "glow'en". Det jeg lurer på er det gjennomførbart? Og burde jeg gå til en som kanskje har litt over gjennomsnittet peiling på hva han driver med? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) En god grunn til ikke å ta tatovering på seg selv. Endret 7. mai 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Hvis den er selvpåført, så er den faktisk kul. Tidenes fyllahistorie ihvertfall. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Tyder på en bra fylla hvertfall. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det er nå jeg er glad jeg aldri har hatt en tattoveringsmaskin for hånden når jeg har drukket. Skal ta tattovering på underarmne snart, når jeg har trent litt mer. Skal finne noe orginalt, vil ikke ha no som alle har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå